Οι αγορές μεταχειρισμένων ειδών στην Ευρώπη ετοιμάζονται για μεγάλα κέρδη αυτά τα Χριστούγεννα, καθώς οι καταναλωτές σε όλη την Ευρώπη εξετάζουν το ενδεχόμενο να μειώσουν το κόστος αυτές τις γιορτές, σύμφωνα με νέα έρευνα από την ομάδα διαδικτυακών αγγελιών Adevinta.
Η έρευνα της ομάδας σε 5.000 Ευρωπαίους καταναλωτές σε Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία και Ισπανία, διαπίστωσε ότι οι μισοί από τους ερωτηθέντες σχεδιάζουν να ξοδέψουν λιγότερα φέτος τα Χριστούγεννα λόγω του υψηλού κόστους ζωής.
Η εταιρεία, η οποία περιλαμβάνει στοιχεία από αγορές μεταχειρισμένων, όπως το γαλλικό leboncoin, το γερμανικό Kleinanzeigen (DE) και το ισπανικό Milanuncios, διαπίστωσε επίσης ότι 64% των ευρωπαίων καταναλωτών σκέφτεται να ψωνίσει μεταχειρισμένα είδη αυτήν την εορταστική περίοδο.
Δεν θα πάει σε όλους τους Γάλλους ο Άγιος Βασίλης – Έρχονται οι γιορτές των δύο τρίτων
Οι λόγοι
Οι πιο αναφερόμενοι λόγοι για τους οποίους οι καταναλωτές σκέφτονται να αγοράσουν μεταχειρισμένα είδη είναι η ανάγκη εξοικονόμησης χρημάτων (47%) και η επιθυμία για πιο βιώσιμες αγορές (37%).
Συγκριτικά, πέρυσι μόνο σχεδόν το ένα τρίτο (32%) των ευρωπαίων καταναλωτών στράφηκαν στην αγορά μεταχειρισμένων για τις ανάγκες των Χριστουγεννιάτικων αγορών τους.
Το ένα τέταρτο των καταναλωτών που παρακολουθούν την αγορά μεταχειρισμένων φέτος ανέφεραν ότι τους αρέσει να δωρίζουν ρετρό ή νοσταλγικά είδη και ένα παρόμοιο ποσοστό (24%) δήλωσε ότι τους αρέσει να προμηθεύονται είδη από την τοπική αγορά.
Ωστόσο, ορισμένοι Ευρωπαίοι εξακολουθούν να διατηρούν επιφυλάξεις σχετικά με το δώρο που θα προτιμούσαν. Πάνω από το ένα τρίτο (35%) όσων δεν αγόρασαν μεταχειρισμένα αντικείμενα πέρυσι δήλωσαν ότι προτιμούν να αγοράζουν ολοκαίνουργια.
Πού πάνε όλα τα ανεπιθύμητα δώρα;
Τα ανεπιθύμητα δώρα είναι μια από τις ατυχείς πτυχές της εορταστικής περιόδου. Τα δύο τρίτα των καταναλωτών δηλώνουν ότι έλαβαν ένα ολοκαίνουργιο δώρο που δεν τους άρεσε. Αλλά μόνο το 6% των ερωτηθέντων λέει ότι έχει πετάξει ανεπιθύμητα αντικείμενα.
Οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να κρατήσουν αυτά τα ανεπιθύμητα δώρα ανεξάρτητα αν τους αρέσουν ή όχι. Ενώ το 28% έχει κρατήσει αντικείμενα γνωρίζοντας ότι δεν θα τα χρησιμοποιήσει ποτέ, λιγότερο από το ένα τέταρτο (23%) έχει πουλήσει ανεπιθύμητα αντικείμενα στο διαδίκτυο.
Το ένα τρίτο (33%) αναφέρει ότι κράτησε ένα αντικείμενο σε περίπτωση που κάποτε θα τους φαινόταν χρήσιμο.
Latest News
Πώς οι απολύσεις μπορούν να γυρίσουν μπούμεραγκ στους κολοσσούς της τεχνολογίας
Οι απολύσεις ως πρακτική και ιδίως όταν γίνονται κατά κύματα, που σημαίνει ότι οι εργαζόμενοι δεν ξέρουν τι τους περιμένει, έχουν κόστος
Καλές εποχές για την Goldman και την αμερικανική οικονομία
Η στροφή στην επενδυτική και η μεταγραφή από την Fed
Κλείδωσε επενδύσεις 15 δισ. στη Γαλλία ο Μακρόν - Τα deals και οι καλεσμένοι στο «Choose France Summit»
Oι επενδύσεις περιλαμβάνουν 56 διαφορετικά επιχειρηματικά σχέδια και θα μπορούσαν να οδηγήσουν στη δημιουργία 10.000 θέσεων εργασίας
H SpaceX του Μασκ επεκτείνεται στο Τέξας αλλά δεν πληρώνει ούτε για τις... εκσκαφές
Η SpaceX και οι συνεργάτες της κινούνται πολύ πιο… αργά όταν πρόκειται να πληρώσουν κατασκευαστές και προμηθευτές
Υψηλό πληθωρισμό και στο μέλλον «βλέπουν» οι Αμερικανοί
Τα αμερικανικά νοικοκυριά ανησυχούν για τα οικονομικά τους
Τι μπορεί να κάνει δύσκολη την ενσωμάτωση της Credit Suisse στην UBS
Η UBS αναμένει 13 δισεκατομμύρια δολάρια σε εξοικονόμηση κόστους από τη συγχώνευση με την άλλοτε ανταγωνίστριά της
Ρεκόρ κερδών για τoν κορυφαίo αερoμεταφορέα μεγάλων αποστάσεων
Ρεκόρ κερδών ύψους 4,7 δισ. δολαρίων ανακοίνωσε η Εmirates για το οικονομικό έτος 2023-2024, αυξημένα κατά 63% σε ετήσια βάση
Γιατί οι κεντρικοί τραπεζίτες πρέπει να επικοινωνούν με σαφήνεια
Πώς επηρεάζεται η αναμενόμενη πορεία των επιτοκίων
Η Anglo American απέρριψε και τη νέα προσφορά της BHP
Η νέα προσφορά έφτασε τα 42 δισ. δολάρια έναντι 39 δισ. της αρχικής
Πώς το ΤikTok έγινε το νέο LinkedIn για όσους νέους ψάχνουν δουλειά
Ένας αυξανόμενος αριθμός Αμερικανών στρέφεται στο TikTok σε αναζήτηση συμβουλών που θα τους βοηθήσουν να κάνουν τα πρώτα τους βήματα επαγγελματικού βίου