Αυξημένες κατά 45% σε σχέση με το 2023 είναι για το 2024 οι προκρατήσεις για την τουριστική σεζόν από το ολλανδικό κοινό, σύμφωνα με τις εταιρείες ταξιδίων και τουρισμού SUNWEB και TUI. Αυτό έγινε γνωστό στη Διεθνή Τουριστική έκθεση «Vakantiebeurs 2024», που πραγματοποιήθηκε στην Ουτρέχτη της Ολλανδίας, με τη συμμετοχή των Τουριστικών Οργανισμών Θεσσαλονίκης, Χαλκιδικής και Πιερίας και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Συγκεκριμένα, μεγάλη ήταν η προσέλευση στο περίπτερο των Οργανισμών ενώ παρατηρήθηκε έντονο ενδιαφέρον επισκεπτών της ηλικιακής ομάδας 50+ για πληροφορίες σχετικά με τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου, τη γαστρονομία, τα αξιοθέατα, τις φυσικές ομορφιές και τον περιπατητικό τουρισμό. Η πόλη της Θεσσαλονίκης κέντρισε το ενδιαφέρον των Ολλανδών ως citybreak όλο τον χρόνο ενώ η Πιερία με τον Όλυμπο και τα 80 χιλιόμετρα ακτογραμμής μπαίνει δυναμικά στον τουριστικό χάρτη.
Οι Βρετανοί «ψηφίζουν» Ελλάδα – Η Ρόδος στην κορυφή των αναζητήσεων της Google για το 2023
Σημειώνεται ότι κατά τη διάρκεια της έκθεσης μοιραζόταν δωρεάν το Ολλανδικό περιοδικό KALA Magazine που φιλοξενούσε εκτενή άρθρα για τη Χαλκιδική και τη Θεσσαλονίκη ως αποτέλεσμα του ταξιδιού εξοικείωσης δημοσιογράφων που υλοποιήθηκε από τους αντίστοιχους Οργανισμούς πέρσι.
Σε δηλώσεις της, η αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου τόνισε ότι ο στρατηγικός σχεδιασμός του Οργανισμού είναι να καταστήσει τη Θεσσαλονίκη ως έναν σύγχρονο city break προορισμό στην αγορά της Ολλανδίας. Πρόκειται, όπως είπε, για μια αγορά με υψηλά εισοδήματα, αρκετές επιλογές πτήσεων όλο τον χρόνο, ταξιδιωτική παιδεία και ευγένεια που ταξιδεύει και εκτός της σεζόν με την υψηλότερη κίνηση.
Ο πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής Γρηγόρης Τάσιος χαρακτήρισε την ολλανδική αγορά σημαντική και ανερχόμενη αγορά για τη Χαλκιδική, με ανοδικές τάσεις. «Πέρσι είχαμε μία αύξηση της τάξεως του 18% σε σχέση με το 2019, φτάνοντας τα 25.000 πακέτα ενώ αντίστοιχος ήταν και ο αριθμός των ανεξάρτητων ταξιδιωτών (20.000) που επισκέφτηκαν τον προορισμό. Η δυναμική που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια για τη Χαλκιδική, ιδιαίτερα με την καθημερινή απευθείας πτήση της Transavia τους θερινούς μήνες, φαίνεται να συνεχίζεται και για το 2024» πρόσθεσε.
Latest News
Η Ελλάδα πρωταγωνιστεί στους δημοφιλείς προορισμούς των μεγάλων ευρωπαϊκών αγορών
Γερμανοί, Ισπανοί, Βρετανοί και Γάλλοι δείχνουν ισχυρή προτίμηση για την Ελλάδα
Τι λένε οι ξενοδόχοι για τον υπερτουρισμό
Οι αιτιάσεις περί «υπερτουρισμού» μέχρι σήμερα το μόνο που κάνουν είναι να προσπαθούν να αποκρύψουν το πραγματικό πρόβλημα, λέει ο πρόεδρος του ΠΟΞ
Ποια ελληνικά νησιά επιλέγουν οι Ιταλοί
Τι δείχνουν τα στοιχεία
Τα τρία ελληνικά νησιά που βρίσκονται στην κορυφή των προτιμήσεων των Ιταλών
Τι δείχνουν τα στοιχεία από τη δημοφιλέστερη ταξιδιωτική ιστοσελίδα της Ιταλίας
Δύο νέα ξενοδοχεία στο χαρτοφυλάκιο του Ομίλου Mitsis
Οι δύο μονάδες βρίσκονται στην Κέρκυρα
Η Mirror «ανακαλύπτει» την Αλόννησο
Εκτενές αφιέρωμα της δημοφιλούς εφημερίδας
Αντίστροφη μέτρηση για το Hilton Αθηνών – Πότε ανοίγει τις πόρτες του
Πού βρίσκονται τα έργα ανακατασκευής του εμβληματικού ξενοδοχείου - Τι θα περιλαμβάνει η επένδυση 300 εκατ. της ΤΕΜΕΣ
Η Everty απέκτησε δύο ξενοδοχεία πέντε αστέρων στην Κέα
Το Ydor Hotel & Spa και το Porto Kea Suites Hotel & Spa είναι προς το παρόν τα μοναδικά εν λειτουργία ξενοδοχεία πέντε αστέρων στο διαρκώς αναπτυσσόμενο νησί της Κέας
Διοικητικές αλλαγές στον όμιλο Sani/Ikos
Η Sani/Ikos Group ανακοίνωσε την αναδιάρθρωση των τοπικών Διοικητικών Συμβουλίων των εταιρειών του Ομίλου σε Ελλάδα, Ισπανία και Πορτογαλία.
Απόβαση στην Κέρκυρα από το Mitsis Group – Το πρώτο ξενοδοχείο στο νησί των Φαιάκων
Οι πληροφορίες για το τίμημα. Που βρίσκεται το επενδυτικό πλάνο των 250 εκατ. ευρώ