Ερευνα σχετικά με την πρόσβαση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ) στην ασφάλιση στον κυβερνοχώρο διεξάγει η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφαλίσεων και Επαγγελματικών Συντάξεων (EIOPA).
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδος, καλώντας τους επιχειρηματικές να συμμετάσχουν, η έρευνα θα επιτρέψει την καλύτερη κατανόηση των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι ΜΜΕ για την προστασία τους από τους κινδύνους στον κυβερνοχώρο και την κατανόηση του επιπέδου πρόσβασης στην ασφάλεια στον κυβερνοχώρο. Οι απαντήσεις των ΜΜΕ θα βοηθήσουν να διαμορφωθεί η τρέχουσα κατάσταση και να υποστηριχθεί ο προσδιορισμός των παρακάτω βημάτων που πρέπει να ληφθούν.
Κυβερνοέγκλημα: Με μειωμένες άμυνες η Ελλάδα – Στo top-10 παγκοσμίως
Στόχος
Για την καλύτερη κατανόηση των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι ΜΜΕ όσον αφορά στην προστασία τους από τους κινδύνους στον κυβερνοχώρο και για την κατανόηση του επιπέδου πρόσβασης στην ασφάλεια στον κυβερνοχώρο, η EIOPA ανέπτυξε την παρούσα έρευνα, όπως αναφέρει στην επίσημη ιστοσελίδα της επισημαίνοντας ότι η παρούσα έρευνα αποσκοπεί στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τη διαθεσιμότητα, την οικονομική προσιτότητα και την κατανόηση της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο για τις ΜΜΕ.
Σκοπός των ερωτημάτων της έρευνας είναι να ρίξουν φως στις εμπειρίες και τις αντιλήψεις των ΜΜΕ όσον αφορά την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο που παρέχεται από ασφαλιστικές επιχειρήσεις/μεσίτες/μεσάζοντες, συμπεριλαμβανομένου του κατά πόσον οι ΜΜΕ έχουν εξετάσει το ενδεχόμενο να αγοράσουν ασφαλιστήριο συμβόλαιο, τους παράγοντες που επηρέασαν την απόφασή τους, καθώς και τους πιθανούς φραγμούς πρόσβασης, όπως το κόστος της ασφάλισης, η πολυπλοκότητα των προσφερόμενων προϊόντων, η έλλειψη σαφήνειας σχετικά με τα οφέλη και τους αποκλεισμούς της ασφάλισης ή η έλλειψη προσφοράς/κάλυψης από την ασφαλιστική αγορά.
Το ερωτηματολόγιο απευθύνεται στους μικρούς επιχειρηματίες, είναι απλό, ολοκληρώνεται σε περίπου 15 λεπτά, είναι διαθέσιμο και στις επίσημες γλώσσες της ΕΕ των 24 (επιλέξετε τα «Ελληνικά» στο μενού «Languages», στο δεξί μέρος της ιστοσελίδας) και είναι διαθέσιμο εδώ:
https://ec.europa.eu/eusurvey/runner/SMESurveyCyberInsurance2023
Latest News
Ο μοναδικός έλληνας CEO στο επιχειρηματικό summit του Μακρόν
Τι συζήτησε o επικεφαλής της Sunlight με τον Γάλλο πρόεδρο στο Παλάτι των Βερσαλλιών
Τα «ντεσού» της πώλησης του 5% της Foodlink – Τα σενάρια για τον αγοραστή
Η συναλλαγή πυροδότησε ένα πρωτοφανές ράλι της μετοχής στο ταμπλό
Μετά από 116 χρόνια αλλάζει επωνυμία η Mytilineos – Ποιο θα είναι το νέο brand;
Η τελική απόφαση και το σενάριο για αποσύνδεση από το επώνυμο του Ευάγγελου Μυτιληναίου
Τι σχεδιάζει η Prodea για τα «Αηδονάκια» και το «Αθηνών Αρένα»
Έμφαση σε logistics, «πράσινα» γραφεία και high end τουριστικά ακίνητα - Συνεχίζεται η προσπάθεια διάθεσης μετοχών και διεύρυνσης του free float
Επιστροφή μετρητών στην οικογένεια Παντελιάδη – Τα σχέδια επέκτασης σε Θεσσαλονίκη και Κρήτη
Νέα καταστήματα My Market Local στη Θεσσαλονίκη – Στο ραντάρ η Κρήτη
Τι απαντά η Κρητικός για το πρόστιμο από την Επιτροπή Ανταγωνισμού
Διευκρινίσεις της ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός για την επιβολή προστίμου από την Επιτροπή Ανταγωνισμού
Σωληνουργεία Κορίνθου: Με «πράσινο» χάλυβα ο νέος αγωγός που ανέλαβε στη Β. Θάλασσα
Σωλήνες χάλυβα χαμηλών εκπομπών CO2 για την τελευταία ανάθεση έργου στη Σωληνουργεία Κορίνθου
Στη Intrafashion τα brands «Terranova» και «Calliope» στην Ελλάδα
Η συμφωνία προβλέπει τα αποκλειστικά δικαιώματα ανάπτυξης δικτύου καταστημάτων για τις περιοχές της Αττικής, της Πελοποννήσου, της Κρήτης, των Ιονίων Νήσων και της Εύβοιας
Τα Public Ιωαννίνων μεγαλώνουν και γίνονται «Public + home»
Οι καινοτόμες υπηρεσίες και οι προσφορές
Πράσινο φως για την εξαγορά της Euromedica από τις Strix - Farallon
Οι σχετικές αγορές προϊόντος που αφορούν την συγκέντρωση είναι οι α) αγορά των ιδιωτικών γενικών κλινικών και β) αγορά ιδιωτικών διαγνωστικών κέντρων