Ο Ιταλικός Νηογνώμονας RINA θα δημιουργήσει στις 6 Μαΐου την πρώτη Ελληνική Επιτροπή Αποανθρακοποίησης (Hellenic Decarbonization Committee -HDC). Η πρωτοβουλία εμπίπτει στους ευρύτερους στόχους του RINA που επιδιώκει να στηρίξει τη ναυτιλιακή βιομηχανία στην επίτευξη των στόχων μείωσης των εκπομπών CO2 που καθιέρωσε ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (ΙΜΟ).

Πρώτη πρόεδρος της RINA Hellenic Decarbonization Committee είναι η κα Ιωάννα Προκοπίου, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Prominence Maritime. Η επιτροπή θα αποτελείται από μια επιλεγμένη ομάδα από πλοιοκτήτες, τεχνικούς, ναυπηγούς, προμηθευτές καυσίμων και ναυλωτές.

Σκοπός της Επιτροπής είναι η έναρξη ενός ουσιαστικού διαλόγου μεταξύ όλων των ενδιαφερομένων που θα στοχεύσει σε βελτιώσεις στην τεχνολογία, στις κανονιστικές ρυθμίσεις, στις ψηφιακές υπηρεσίες και στην χρηματοδότηση «πράσινων» τεχνολογιών προς όφελος ολόκληρης της βιομηχανίας.

Η Ιωάννα Προκοπίου, πρόεδρος της HDC, δήλωσε μεταξύ άλλων ότι η πρωτοβουλία του RINA στοχεύει να φέρει διαφορετικούς stakeholders της ναυτιλιακής βιομηχανίας σε έναν εποικοδομητικό διάλογο. Είναι μια ευκαιρία να μοιραστούν ιδέες, να εκφραστούν ανησυχίες και να ξεχωρίσουν οι ρεαλιστικές από τις ουτοπικές λύσεις για την ναυτιλία, αναφορικά με την κλιματική αλλαγή.

Ο Massimo Volta, Marine EMEA Region EVP στον RINA, δήλωσε ότι η απαλλαγή από τον άνθρακα θα είναι ο κύριος μοχλός που θα καθοδηγήσει τον ναυτιλιακό τομέα τα επόμενα χρόνια. Ο RINA είναι αποφασισμένος να διαδραματίσει ενεργό ρόλο σε αυτήν την εξέλιξη, φέρνοντας τις διατομεακές δεξιότητές στη βιομηχανία με σκοπό τη δημιουργία ενός βιώσιμου μέλλοντος. Είναι σαφές ότι οι καθορισμένοι στόχοι θα επιτευχθούν μόνο μέσω μιας κοινής προσπάθειας και αυτός είναι ο λόγος που ιδρύθηκε η HDC.

Ο Σπύρος Ζολώτας, Senior Director του RINA Marine Southern Europe & Africa Area, πρόσθεσε μεταξύ άλλων ότι η Ελλάδα δεν είναι μόνο ναυτικό έθνος λόγω παράδοσης, αλλά οι Έλληνες εφοπλιστές κατέχουν σήμερα πάνω από το 20% της παγκόσμιας χωρητικότητας. O RINA γνωρίζει ότι η συμβολή που μπορεί να προσφέρει αυτή η χώρα σε ολόκληρη τη ναυτιλιακή βιομηχανία είναι θεμελιώδους χαρακτήρα και μέσω της επιτροπής μας θέλουμε να μεγιστοποιήσουμε τη συμβολή της χώρας, μαζί με τα ναυπηγεία, τους κατασκευαστές κινητήρων και τους κύριους «παίκτες» του κλάδου.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
ΟΛΘ Α.Ε.: Αυξημένες επιδόσεις το 2023 με ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων
Επιχειρήσεις |

Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα

Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα