Στην κερδοφορία πέρασε στο πρώτο τρίμηνο του 2021 η ναυτιλιακή εταιρεία με πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου Safe Bulkers, σαν αποτέλεσμα της βελτίωσης των συνθηκών στη ναυλαγορά και τη μεγάλης ανόδου των ναύλων στη διάρκεια του τρέχοντος έτους σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2020.

Τα έσοδα της εταιρείας, του Πόλυ Χατζηιωάννου, το πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθαν σε 62,5 εκατ. δολ έναντι 45,7 εκατ. δολ το αντίστοιχο διάστημα του 2020 ενώ τα κέρδη έφτασαν τα 21,3 εκατ. δολ. έναντι των ζημιών 9,9 εκατ. δολ. που είχε «γράψει» το πρώτο τρίμηνο του 2020. Τα προσαρμοσμένα EBITDA ανήλθαν στα 34,6 εκατ. δολ έναντι 9,4 εκατ. δολ ένα χρόνο πριν.

Όπως σχολίασε ο πρόεδρος της εισηγμένης στο NYSE, Safe Bulkers κ. Λουκάς Μπαρμπαρής στη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του τρέχοντος έτους η εταιρεία αύξησε την κερδοφορία της και ενίσχυσε τον ισολογισμό της, ενώ παράλληλα συνέχισε την διαδικασία ανανέωσης του στόλου της με την πώληση μεγαλύτερης ηλικίας πλοίων και την απόκτηση άλλων νεότερων.

Η Safe Bulkers η οποία όπως όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες αντιμετωπίζει προβλήματα στη διαχείριση των πληρωμάτων από την έξαρση της πανδημίας Covid 19 προχώρησε το πρωτοδώ τρίμηνο του 2021 στην αγορά του Panamax «Paraskevi 2” (έτους ναυπήγησης 2011) αντί 14,1 εκατ. δολ το οποίο ναυλώθηκε για διάστημα 11-14 μηνών με ημερήσιο ναύλο 13.800 δολ.

Επίσης πούλησε το Panamax «Paraskevi» που ναυπηγήθηκε το 2003 αντί 7,3 εκατ. δολ (χωρίς τις προμήθειες), και το Panamax «Vassos» (έτους ναυπήγησης το 2003) με ένα τίμημα στα 8,7 εκατ. δολ χωρίς τις προμήθειες.

Να σημειωθεί ότι η Safe Bulkers έχει σε εξέλιξη ναυπηγικό πρόγραμμα δυο πλοίων ενός kamsarmax class, 82.000 dwt και ενός Post-Panamax class, 87.000 dwt, τα οποία αναμένεται να παραλάβει το πρώτο εξάμηνο του 2022. Τα πλοία είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του Energy Efficiency Design Index, Phase 3 του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ).

H εταιρεία έχει εξασφαλίσει με ναυλοσύμφωνα την απασχόληση του στόλου της για το υπόλοιπο 53% των ημερών λειτουργίας του, για το τρέχον έτος. Ελέγχει ένα στόλο από 43 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
ΟΛΘ Α.Ε.: Αυξημένες επιδόσεις το 2023 με ρεκόρ διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων
Επιχειρήσεις |

Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα

Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα