Στην κερδοφορία πέρασε στο πρώτο τρίμηνο του 2021 η ναυτιλιακή εταιρεία με πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου Safe Bulkers, σαν αποτέλεσμα της βελτίωσης των συνθηκών στη ναυλαγορά και τη μεγάλης ανόδου των ναύλων στη διάρκεια του τρέχοντος έτους σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Τα έσοδα της εταιρείας, του Πόλυ Χατζηιωάννου, το πρώτο τρίμηνο του 2021 ανήλθαν σε 62,5 εκατ. δολ έναντι 45,7 εκατ. δολ το αντίστοιχο διάστημα του 2020 ενώ τα κέρδη έφτασαν τα 21,3 εκατ. δολ. έναντι των ζημιών 9,9 εκατ. δολ. που είχε «γράψει» το πρώτο τρίμηνο του 2020. Τα προσαρμοσμένα EBITDA ανήλθαν στα 34,6 εκατ. δολ έναντι 9,4 εκατ. δολ ένα χρόνο πριν.
Όπως σχολίασε ο πρόεδρος της εισηγμένης στο NYSE, Safe Bulkers κ. Λουκάς Μπαρμπαρής στη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του τρέχοντος έτους η εταιρεία αύξησε την κερδοφορία της και ενίσχυσε τον ισολογισμό της, ενώ παράλληλα συνέχισε την διαδικασία ανανέωσης του στόλου της με την πώληση μεγαλύτερης ηλικίας πλοίων και την απόκτηση άλλων νεότερων.
Η Safe Bulkers η οποία όπως όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες αντιμετωπίζει προβλήματα στη διαχείριση των πληρωμάτων από την έξαρση της πανδημίας Covid 19 προχώρησε το πρωτοδώ τρίμηνο του 2021 στην αγορά του Panamax «Paraskevi 2” (έτους ναυπήγησης 2011) αντί 14,1 εκατ. δολ το οποίο ναυλώθηκε για διάστημα 11-14 μηνών με ημερήσιο ναύλο 13.800 δολ.
Επίσης πούλησε το Panamax «Paraskevi» που ναυπηγήθηκε το 2003 αντί 7,3 εκατ. δολ (χωρίς τις προμήθειες), και το Panamax «Vassos» (έτους ναυπήγησης το 2003) με ένα τίμημα στα 8,7 εκατ. δολ χωρίς τις προμήθειες.
Να σημειωθεί ότι η Safe Bulkers έχει σε εξέλιξη ναυπηγικό πρόγραμμα δυο πλοίων ενός kamsarmax class, 82.000 dwt και ενός Post-Panamax class, 87.000 dwt, τα οποία αναμένεται να παραλάβει το πρώτο εξάμηνο του 2022. Τα πλοία είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του Energy Efficiency Design Index, Phase 3 του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ).
H εταιρεία έχει εξασφαλίσει με ναυλοσύμφωνα την απασχόληση του στόλου της για το υπόλοιπο 53% των ημερών λειτουργίας του, για το τρέχον έτος. Ελέγχει ένα στόλο από 43 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου.
Latest News
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»
Στον διεθνή ανταγωνισμό για την ενεργειακή μετάβαση και η ναυτιλία
Τι είπαν η πρόεδρος του ECSA Karin Orsel και ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Φαφαλιός στη Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους Ωκεανούς
Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων η Αθήνα
Έχασε το 2024 την πρωτιά από τη Σιγκαπούρη
Αναταραχές στη Μέση Ανατολή - Διπλή απειλή για το παγκόσμιο εμπόριο
Οι γεωπολιτικές κρίσεις στη Μέση Ανατολή και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δοκιμάζουν θαλάσσιες διαδρομές από τις διώρυγες του Παναμά και του Σουέζ
Sea Europe: Στόχος να κατασκευάσουν 10.000 πλοία μέχρι το 2035
Ο κλάδος της ναυτιλιακής τεχνολογίας είναι κομβικής σημασίας για τη στρατηγική ανεξαρτησία της Ευρώπης
Τι ζητούν οι εφοπλιστές κρουαζιερόπλοιων ενόψει της νέας σεζόν - Η επιστολή προς 65 λιμάνια
Ποια έργα υποδομής και ποιες συγκεκριμένες ρυθμίσεις ζητά η ΕΕΦΚΝ να προωθηθούν άμεσα προς επίλυση