
Στις 19 Μαΐου θα πραγματοποιηθεί η έναρξη της Δημόσιας Προσφοράς του Κοινού Ομολογιακού Δανείου (ΚΟΔ) της Costamare Participations Plc (η «Εταιρεία»), νεοσύστατης εταιρείας 100% θυγατρικής της Costamare Inc., προς το επενδυτικό κοινό στην Ελλάδα. Καταληκτική ημερομηνία της Δημόσιας Προσφοράς είναι η 21η Μαΐου και η έκβαση θα ανακοινωθεί στις 25 Μαΐου.
Η έκδοση του ΚΟΔ πραγματοποιείται με την εγγύηση της Costamare Inc. (η «Εγγυήτρια»), η οποία σήμερα αποτελεί τον 3ο μεγαλύτερο σε χωρητικότητα ιδιοκτήτη container πλοίων παγκοσμίως. Ο Όμιλος Costamare έχει 47 χρόνια παρουσία στην παγκόσμια ναυτιλία και ο στόλος του αριθμεί ογδόντα δύο πλοία.
Με κεφαλαιοποίηση ύψους 1,29 δισ. δολάρια στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης, η Costamare Inc. έκλεισε το 2020 καταγράφοντας συνολικά έσοδα 460,3 εκατ. δολ., ενώ τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 300,4 εκατ. δολ. Τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα της εταιρείας στο τέλος του περασμένου έτους ανήλθαν σε 191,9 εκατ. δολ.
Οι επενδύσεις του Ομίλου Costamare από την αρχή του τρέχοντος έτους ανήλθαν σε 204,4 εκατ. δολ. και οι υπό εκτέλεση επενδύσεις για έξι υπό παραλαβή πλοία, καθώς και ενός υπό ναυπήγηση εκτιμώνται ότι θα ανέλθουν σε 241,1 εκατ. δολ.
Στόχος της έκδοσης του ΚΟΔ, από τη θυγατρική εταιρεία Costamare Participations Plc, είναι να εκδοθούν έως εκατό χιλ. (100.000) άυλες, κοινές, ανώνυμες ομολογίες με ονομαστική αξία €1.000 εκάστη, συνολικού ποσού έως €100 εκατ., συνολικής διάρκειας πέντε (5) ετών, με δυνατότητα μερικής ή πρόωρης εξόφλησης την 1η περίοδο εκτοκισμού του 3ου έτους. Το ελάχιστο ποσό εγγραφής είναι τα €1.000.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες