Μία νέα μελέτη που διενήργησε η Fraunhofer ISI για λογαριασμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) δείχνει τις βασικές τοποθεσίες για τη μελλοντική ανάπτυξη σημείων φόρτισης των ηλεκτρικών φορτηγών με μπαταρία.
Το σύνολο δεδομένων της μελέτης μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη χαρτογράφηση ενός δικτύου σημείων χρέωσης και φόρτισης των φορτηγών σε ολόκληρη την ΕΕ, συμπεριλαμβανομένων των υπεραστικών και περιφερειακών τοποθεσιών στάσεων στην Ευρωπαϊκή Ένωση, το Ηνωμένο Βασίλειο και σε άλλες χώρες της Ευρώπης.
«Η απορρόφηση ηλεκτρικών φορτηγών στην αγορά αναμένεται να αυξηθεί τα επόμενα χρόνια. Ωστόσο, η απαραίτητη υποδομή για τη φόρτιση αυτών των φορτηγών εξακολουθεί να είναι ελλιπής, επομένως πρέπει να αυξηθεί επειγόντως», δήλωσε ο γενικός διευθυντής της ACEA, Eric-Mark Huitema.
Η μελλοντική θέση των σταθμών φόρτισης πρέπει να βασίζεται στα τρέχοντα πρότυπα λειτουργίας των οχημάτων, σύμφωνα με τη μελέτη. Για να εντοπίσει αυτούς τους ιστότοπους, ο Fraunhofer ανέλυσε 30.000 θέσεις στάσεων φορτηγών. Αυτές οι πληροφορίες, με βάση τη δραστηριότητα εφοδιαστικής αλυσίδας περίπου 400.000 φορτηγών, με 750.000 μεμονωμένες στάσεις, συλλέχθηκαν από τους επτά Ευρωπαίους κατασκευαστές φορτηγών.
Δείχνει ότι οι θέσεις στάσεων των φορτηγών συγκεντρώνονται σε περιοχές με μεγάλη πυκνότητα στην Κεντρική Ευρώπη. Είναι πιο πυκνές γύρω από σημαντικές βιομηχανικές περιοχές και μεγάλες πόλεις -όπως η Βόρεια Ιταλία, το Παρίσι, το Ευρύτερο Μάντσεστερ, το Βερολίνο και η Φρανκφούρτη- και ακολουθούν οι κύριοι ευρωπαϊκοί δρόμοι.
Σύμφωνα με τα νέα δεδομένα, περίπου το ένα τρίτο έως το ήμισυ των στάσεων βρίσκονται σε χώρους ανάπαυσης κοντά σε αυτοκινητόδρομους. Περίπου το ένα τέταρτο έως το ένα τρίτο βρίσκονται σε τοποθεσίες εταιρειών ή σε θέσεις κέντρου υλικοτεχνικής υποστήριξης, με μόλις 1% έως 5% σε λιμάνια και τερματικούς σταθμούς πορθμείων.
Υπάρχουν δύο κύριες κατηγορίες χρόνου διακοπής: λιγότερο από τρεις ώρες (με 35% μεταξύ 30 και 60 λεπτών) και περισσότερο από οκτώ ώρες. Η υψηλή συχνότητα μικρότερων στάσεων, καθώς και οι κανόνες οδήγησης και χρόνου ανάπαυσης, επισημαίνουν την ανάγκη για σημεία φόρτισης υψηλής ισχύος κατάλληλα για επαναφόρτιση φορτηγών σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Αυτή η νέα ανάλυση παρέχει μια καλή ένδειξη των κατάλληλων τοποθεσιών για τη φόρτιση της υποδομής από την άποψη της εφοδιαστικής και της λειτουργίας Περαιτέρω ανάλυση με χρήση άλλων κριτηρίων (π.χ. διαθέσιμη χωρητικότητα δικτύου, τοπικές εκτιμήσεις, ύπαρξη υποδομής φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα κ.λπ.) θα απαιτηθεί για επενδυτικές αποφάσεις.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Latest News
Φωτοβολταϊκά συστήματα από τη ΔΕΗ σε 12 ή 24 άτοκες δόσεις
Η ΔΕΗ αναλαμβάνει από την αρχή μέχρι το τέλος τη μελέτη, προμήθεια και εγκατάσταση του καταλληλότερου εξοπλισμού
Έκκληση Μυτιληναίου για την αυτάρκεια πρώτων υλών στην Ευρώπη
Ο πρόεδρος και CEO της Mytilineos προσθέτει ότι «η Ευρώπη πρέπει επειγόντως να επαναφέρει την παραγωγική δραστηριότητά της στα προ κρίσης επίπεδα»
ΟΤΕ: Πώς θα έρθει η βιώσιμη ανάπτυξη
H ημερίδα διοργανώθηκε από το Executive MBA του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με τον Όμιλο ΟΤΕ και τη Nestle, στις εγκαταστάσεις της OTE Academy
Πώς η κλιματική αλλαγή μας οδηγεί στην φτώχεια
Ο κόσμος οδεύει προς αύξηση σχεδόν 3 βαθμών της υπερθέρμανσης του πλανήτη, σύμφωνα με τα Ηνωμένα Έθνη
Στην Ελλάδα το μεγαλύτερο φωτοβολταϊκό της BP – Τα σχέδια της Lightsource bp
Η Country Head της Ελλάδας για την Lightsource bp Ναταλία Παρασκευοπούλου ανακοίνωσε την εκκίνηση της κατασκευής φωτοβολταϊκών πάρκων 560 MW στη Θεσσαλία και Φθιώτιδα
Στοπ σε νέες έρευνες υδρογονανθράκων – Η ελληνική δέσμευση στη διάσκεψη για τους ωκεανούς
Στα 10 δισ. δολ. οι δεσμεύσεις των κρατών στην 9η Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους ωκεανούς
Τζον Κέρι: «Καμπανάκι» για το κλίμα – Εύσημα στην Ελλάδα για τις πράσινες πρωτοβουλίες
Ως το καταλληλότερο μέρος «για να εστιάσουμε στην υπαρξιακή πρόκληση για τους ωκεανούς μας και την αδυσώπητη σύνδεση τους με την κλιματική κρίση» χαρακτήρισε την Αθήνα ο πρώην υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ, Τζον Κέρι.
Γιατί «μετακομίζουν» ευρωπαϊκά εργοστάσια φωτοβολταϊκών προς τις ΗΠΑ
Η περίπτωση της γερμανικής Meyer Burger που κατέβασε οριστικά ρολά στα μέσα Μαρτίου με απώλεια 500 θέσεων εργασίας
Η μάχη της Ελλάδας με τις πυρκαγιές – Οι 21 διαγωνισμοί 2,1 δισ. για το «ΑΙΓΙΣ»
Τι αλλάζει στην προμήθεια εξοπλισμού πυρόσβεσης. Οι διαγωνισμοί από το ΤΑΙΠΕΔ
Η σωτηρία του πλανήτη περνάει από τις θάλασσες
Η Ελλάδα έχει μερικά από τα πλουσιότερα και ποικίλα θαλάσσια οικοσυστήματα στην Ευρώπη