Με επενδύσεις ύψους 200 εκατ. ευρώ ως το τέλος του 2021, το νέο κεφάλαιο στην ιστορία της -πρώην πια- Forthnet μόλις άνοιξε. Η μετονομασία της σε Nova, που ανακοινώθηκε επισήμως εχθές από τη διευθύνουσα σύμβουλο της United Group, κυρία Victoriya Boklag και τον διευθύνοντα σύμβουλο της Nova, κ. Παναγιώτη Γεωργιόπουλο, συμβολίζει την ολική αναμόρφωση της εταιρείας, με στόχο να γίνει ένας ολοκληρωμένος και ισχυρός «παίκτης» στην ελληνική αγορά. Με το επενδυτικό πλάνο για τη χώρα μας να βρίσκεται υπό διαμόρφωση, η άφιξη της πλατφόρμας EON και στη χώρα μας είναι δεδομένη, ενώ ο Όμιλος δίνει έμφαση όχι μόνο στη συγκέντρωση διεθνούς περιεχομένου, αλλά και στην ανάπτυξη παραγωγών στην Ελλάδα.

Στη δυναμική της ελληνικής αγοράς απέδωσε η κυρία Boklag την απόκτηση της Forthnet από τον Όμιλο, που είδε στη χώρας μας ευκαιρία για περαιτέρω ανάπτυξη στους κλάδους των τηλεπικοινωνιών και των μέσων ενημέρωσης, με στόχο τις αναβαθμισμένες υπηρεσίες σε όλη τη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Όπως είπε η επικεφαλής της United Group, η οποία βρίσκεται στην εταιρεία από την αρχή της 20ετούς ιστορίας της, το συγκριτικό της πλεονέκτημα είναι η καινοτομία και οι εστιασμένες υπηρεσίες ώστε να καλύπτουν την ανάγκη κάθε ξεχωριστής αγοράς.

Κι ενώ τα επόμενα βήματα για την αναδιάρθρωση και την ανάπτυξη της εταιρείας παραμένουν υπό διαμόρφωση, με τις πρώτες αποφάσεις να αναμένονται το φθινόπωρο, η πλατφόρμα streaming EON που έχει αναπτύξει η United κι έχει ήδη λανσάρει σε 7 αγορές θα έρθει και στην Ελλάδα. Η υφιστάμενη πλατφόρμα της Nova θα αποσυρθεί και θα αντικατασταθεί από τη νέα.

Συγχρόνως, υπό σκέψη βρίσκονται οι επιτελείς του Ομίλου σχετικά με την ανάπτυξη υποδομών νέας γενιάς στη χώρα μας, καθώς ήδη εξελίσσονται μια σειρά επενδύσεις σε δίκτυα. Μάλιστα, όπως επισημάνθηκε κατά τη χθεσινή εκδήλωση, δεδομένου ότι η χώρα μας είναι η μόνη όπου η United δεν διαθέτει δικό της δίκτυο, εξετάζονται όλες οι δυνατότητες, από την αξιοποίηση υφιστάμενων ανοικτών δικτύων, και τη συνεργασία με τη ΔΕΗ για την παροχή υπηρεσιών χονδρικής και λιανικής με βάση το εναέριο δίκτυο της εταιρείας, μέχρι την ανάπτυξη δικών της υποδομών. «Αν όμως υπάρξει υπερβολική ανάπτυξη υποδομών, τότε θα είναι καλύτερο να επικεντρωθούμε στη λιανική, στην παροχή καλύτερων υπηρεσιών στους πελάτες μας» επισήμανε η επικεφαλής του Ομίλου.

Βάζει πλώρη το United Cloud για Ελλάδα;

Αντίστοιχα, η χώρα μας θα είναι υποψήφια μεταξύ των χωρών του γκρουπ για να στεγάσει ένα γραφείο του United Cloud, που ιδρύθηκε το 2016 και αποτελεί το in-houseκέντρο καινοτομίας της United με 200 developers σε 3 διαφορετικές περιοχές. Χάρη στην ανάπτυξη του United Cloud, ο Όμιλος έγινε πρωτοπόρος στην εξυπηρέτηση πελατών, εξατομικεύοντας τις υπηρεσίες του για να ανταποκρίνονται στις ανάγκες κάθε ξεχωριστής αγοράς.

Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα ανακοινώθηκε η δημιουργία της νέας επιχειρηματικής μονάδας UGI Wholesale, με έδρα τη χώρα μας, η οποία και θα ενοποιήσει το σύνολο των δραστηριοτήτων χονδρικής του Ομίλου. Απόφαση η οποία στηρίχθηκε στο ταλέντο που υπάρχει στη χώρας μας, αλλά και στην γεωγραφική της θέση πάνω ακριβώς στον «διάδρομο» της κίνησης των δεδομένων από τη Μέση Ανατολή προς την Ευρώπη, έχοντας ήδη προσελκύσει διεθνές ενδιαφέρον για την ανάπτυξη ενός διεθνούς hub.

Η πειρατεία σκοτώνει το περιεχόμενο

«Συγκριτικό πλεονέκτημα μας διαχρονικά είναι το περιεχόμενο. Είμαστε ο μεγαλύτερος επενδυτής στην Ελλάδα και θέλουμε να επενδύσουμε περισσότερο, όχι μόνο στο διεθνές περιεχόμενο, αλλά και να καλύψουμε το κενό που υπάρχει στην ανάπτυξη τοπικού περιεχομένου, που το έχει ανάγκη η χώρα. Με τις οικονομίες κλίμακος που φέρνει η United Group θεωρούμε ότι θα γίνουμε πιο δυνατοί από ποτέ» επισήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της Nova, κ. Παναγιώτης Γεωργιόπουλος.

Δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στο αθλητικό περιεχόμενο, και καθώς η Nova έχει ήδη εμπλουτίσει το μπουκέτο της για την επόμενη σεζόν, οι επικεφαλής της εταιρείας έθεσαν μετ’ επιτάσεως το ζήτημα της πειρατείας ως «κλειδί» για περαιτέρω επενδύσεις σε περιεχόμενο και νέες παραγωγές.

«Θέλουμε να είμαστε παρόντες σε κάθε αγορά. Αυτό κάναμε και στην Ελλάδα», σχολίασε η κυρία Boklag σχετικά με τη Super League και καθώς οι διαπραγματεύσεις είναι σε εξέλιξη, «αυτή η επένδυση όμως δεν απέδωσε και ο λόγος που συνέβη αυτό είναι το υψηλό επίπεδο πειρατείας». Μάλιστα, σε συνεργασία με μία συμβουλευτική εταιρείας για τον προσδιορισμό του εύρους της πειρατείας στην Ελλάδα, αυτό προσδιορίστηκε στους 400.000 συνδρομητές. Τα τελευταία δύο χρόνια δε, η βελτίωση των ευρυζωνικών συνδέσεων και η διείσδυση της τεχνολογίας streamingέχουν φέρει περαιτέρω αύξηση του φαινομένου.

Κάνοντας λόγο για ένα κοινό πρόβλημα όλης της βιομηχανίας, από τα μέσα ενημέρωσης, τον αθλητισμό, τους παραγωγούς και τους παρόχους  περιεχομένου, η κυρία Boklag τόνισε: «Αν καταφέρουμε να ενώσουμε τις δυνάμεις μας στη μάχη κατά της πειρατείας, τότε θα υπάρχουν περισσότερα χρήματα για όλους στην αλυσίδα αξίας. Εάν τα χρήματα που πηγαίνουν στην πειρατεία επέστρεφαν στη βιομηχανία, τότε θα βλέπαμε όλοι μεγαλύτερη αξία στο περιεχόμενο και άρα επενδύσεις».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις