Για το χρονοδιάγραμμα παράδοσης του μετρό Θεσσαλονίκης, καθώς και για τα υπόλοιπα μεγάλα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη στη Θεσσαλονίκη, όπως το Fly Over, η σύνδεση του προβλήτα 6 με την ΠΑΘΕ αλλά και μικρότερα, πλην όμως σημαντικά που αλλάζουν σιγά- σιγά την εικόνα της πόλης, μίλησε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης, στο «Ράδιο Θεσσαλονίκη».
Οπως είπε, το χρονοδιάγραμμα για το μετρό δεν έχει αλλάξει, παρότι έχει χαθεί χρόνος περιμένοντας την απόφαση του ΣτΕ, που αφορά στη μέθοδο της απόσπασης κι επανατοποθέτησης των αρχαιοτήτων στον σταθμό Βενιζέλου.
«Έχουμε πει εξ αρχής ότι το Μετρό θα είναι έτοιμο το 2023. Και έχουμε πει ότι θα έχουμε και Μετρό και Αρχαία. Μάλιστα, ο σταθμός Βενιζέλου θα είναι ένα ζωντανό μουσείο. Και αυτό πρέπει να το καταλάβουν όλοι οι Θεσσαλονικείς» είπε ο κ. Καραγιάννης τονίζοντας ότι για πρώτη φορά η πόλη προχωράει με μια φωνή,- Δήμος, Περιφέρεια, επιστημονικοί φορείς- και σύμφωνα με τα εβδομαδιαία report που παίρνει το υπουργείο το έργο προχωράει, παρά την πανδημία, πάρα πολύ γρήγορα.
«Εμείς ότι έχουμε πει για τη Θεσσαλονίκη ισχύει στο ακέραιο, γιατί ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, ο Κώστας Καραμανλής, από την πρώτη στιγμή ανακοίνωσε ότι “της Θεσσαλονίκης της χρωστάμε”. Και όντως της χρωστάει η κυβέρνηση της Θεσσαλονίκης!».
Όσον αφορά στους σταθμούς Ψελλού και Πόντου, ο κ Καραγιάννης ανέφερε ότι μετά τη συνάντηση με τον δήμαρχο της πόλης, λύθηκαν τα προβλήματα προσβασιμότητας που είχαν και οι δύο. «Δηλαδή θα φτιαχνόταν σταθμός Μετρό, θα ήταν έτοιμο το Μετρό στη Νέα Ελβετία και δεν θα μπορούσαν οι πολίτες να τον προσεγγίσουν! Τώρα ολοκληρώνουμε τις απαλλοτριώσεις μέσω του ΟΣΕΘ, θα κάνουμε τη διάνοιξη της Ψελλού και παράλληλα, ο Δήμος έχει σχεδιάσει μια μία πολύ ωραία πρόταση αστικής ανάπλασης».
«Αυτά είναι ζητήματα που σε όλες αυτές τις περιοχές και στην Καλαμαριά και στην Πυλαία και στη Νέα Ελβετία ταλάνιζαν τους κατοίκους. Ήταν χρόνια άλυτα. Πλέον έχουν μπει σε μια σειρά και λύνονται όλα ένα-ένα».
Επίσης, όπως είπε, η Θεσσαλονίκη έχει πολλά έργα τα οποία παρέμεναν «στοιχειωμένα», κρατώντας την πόλη πίσω, κάτι διόλου τιμητικό για τους Θεσσαλονικείς.
«Τώρα, πλέον, γίνεται σε όλα τα επίπεδα μια πολύ συστηματική δουλειά και από το υπουργείο Υποδομών και απ’ όλη την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, με τη Θεσσαλονίκη να έχει μπει σε ένα άλλο επίπεδο, αφού όλα τα έργα προχωράνε με πολύ πιο γρήγορο ρυθμό», τόνισε ο κ. Καραγιάννης, υπενθυμίζοντας ότι τους τελευταίους 22 μήνες ξεμπλοκάρουν το ένα μετά το άλλο, όπως το Θέρμη – Γαλάτιστα, η Ποτίδαια, η σύνδεση λιμανιού με ΠΑΘΕ, το Flyover, το Μετρό, τα αντιπλημμυρικά κ.ά.
Μάλιστα ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών τόνισε ότι μπορεί τα έργα να έχουν μία πολυπλοκότητα αλλά με αποφασιστικότητα και συστηματική δουλειά, λύνονται όλα τα ζητήματα. «Όταν γίνεται κάπου συστηματική δουλειά παίρνεις τα δεδομένα όλα, κάθεσαι και το δουλεύεις και λες ότι: εγώ σε 20 μήνες θα έχω ένα αποτέλεσμα. Έτσι νομίζω ότι λύνονται όλα τα προβλήματα, είτε σε 10 μήνες, είτε σε 1 μήνα, είτε σε 10 ημέρες».
17 νέες σχολικές μονάδες και Αναβάθμιση Δικαστικού Μεγάρου Θεσσαλονίκης
Τέλος, ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών σημείωσε και τα άλλα έργα που είναι σε εξέλιξη όπως καινούρια σχολεία- προχωρά ο διαγωνισμός για τις 17 σχολικές μονάδες, η αναβάθμιση του Δικαστικού Μεγάρου Θεσσαλονίκης προϋπολογισμού 51 εκ. €, το flyover, τα αντιπλημμυρικά έργα και μαζί με το σύγχρονο αεροδρόμιο, να γίνουν οι επενδύσεις στο λιμάνι και η Θεσσαλονίκη να κατακτήσει τη θέση που δικαιούται ως πρωτεύουσα των Βαλκανίων.
Latest News
Σταϊκούρας: Η Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου είναι σημείο αναφοράς της σύγχρονης Ελλάδας
Στα 20 χρόνια λειτουργίας της γέφυρας έχουν πραγματοποιηθεί 77 εκατ. διελεύσεις οχημάτων
Επανεκκίνηση εργασιών για τον Flyover στη Θεσσαλονίκη – Το ΣτΕ απέρριψε την αίτηση αναστολής
Το ΣτΕ απέρριψε την αίτηση αναστολής των εργασιών που είχε καταθέσει ο Σύνδεσμος Κατοίκων Συνοικισμού Κωνσταντινουπολιτών και άλλοι φορείς
Χρήστος Σταϊκούρας: 15 παρεμβάσεις για τους σιδηροδρόμους
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ενημέρωσε την επιτροπή παραγωγής και εμπορίου της Βουλής
Περιστέρης: Υπό μελέτη η αξιοποίηση του τομέα παραχωρήσων της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Πρόταση στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για τη διεύρυνση του μετοχικού σχήματος της Αττικής Οδού
Άκτωρ, ΑΠΕ και Ρουμανία απογειώνουν την Intrakat- Το guidance Έξαρχου για 2024
Τι είπε ο αντιπρόεδρος και CEO του ομίλου Intrakat για το περιθώριο κερδοφορίας το 2024
Ενωση Ελλήνων Εφοπλιστών: 50 εκατ. ευρώ για την αποκατάσταση ζημιών από τον Daniel
H Μελίνα Τραυλού, πρόεδρος της ΕΕΕ, συμμετείχε στην εκδήλωση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την παρουσίαση του σχεδίου αποκατάστασης ζημιών
Intrakat: Επιστροφή στην κερδοφορία τo 2023 – Ισχυρές επιδόσεις σε όλους τους τομείς
Αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 83% και νέο ιστορικό υψηλό σε ανεκτέλεστο ύψους €4,9 δισ.
Εγκαινιάστηκε το Κέντρο Επεξεργασίας Λυμάτων Κορωπίου – Παιανίας
Το ΚΕΛΚΠ, προϋπολογισμού 106.836.936 Ευρώ (προ ΦΠΑ), κατασκευάστηκε υπό την εποπτεία της Περιφέρειας Αττικής
Εργα 1,4 δισ. για την αποκατάσταση της Θεσσαλίας από τις κακοκαιρίες Daniel - Elias
Τα 900 εκατ. ευρώ αφορούν οδικά έργα και τα 463 εκατ. ευρώ σιδηροδρομικά έργα
Σε κυκλοφορία 136 χλμ. του Ε65 - Αθήνα-Γρεβενά σε 4 ώρες
Από την Εθνική Οδό Αθηνών Λαμίας έως την Καλαμπάκα, παραδόθηκαν 136 συνεχή χιλιόμετρα σύγχρονου αυτοκινητόδρομου