Οι Γερμανοί συνέταιροι του Ιβάν Σαββίδη την έκαναν προ καιρού και οι εναπομείναντες Γάλλοι το καλοσκέφτονται αν και ακόμη και δεν έχουν λάβει τις οριστικές τους αποφάσεις.

Μάλιστα, ισχυρή ένδειξη των προθέσεων των Γάλλων θα αποτελέσει και η εκπροσώπηση τους στο νέο ΔΣ της εισηγμένης εταιρείας ΟΛΘ, από το οποίο, έτσι και αλλιώς, θα έχουμε ηχηρές αποχωρήσεις…  Σε κάθε περίπτωση, οι Γάλλοι της Terminal Links– ακόμη και αν αποφασίσουν να παραμείνουν ως μέτοχοι – θα έχουν ένα ρόλο ουδέτερου παρατηρητή των πραγμάτων και σε καμία περίπτωση δεν επιθυμούν να ταυτίζονται με την ατζέντα Σαββίδη.

Η ΑΙΤΙΑ: Πηγές προσκείμενες στα συμφέροντα των Γάλλων της TerminalLinks υποστηρίζουν ότι η απουσία του μεγαλομετόχου Ιβάν Σαββίδη, από την Ελλάδα, δεν επιτρέπει να τεθούν στο τραπέζι όλες οι εκκρεμότητες και να δρομολογηθεί η επίλυση τους. Πάντως, το αίτημα τους για μια συνάντηση ενώπιον ενωπίω δεν έχει ικανοποιηθεί και ο μοναδικός λόγος δεν είναι η απουσία του μεγαλομετόχου από την Θεσσαλονίκη.

Ο ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Δεν είναι μόνο η πανδημία του κορωνοΐού που προκαλεί συναγερμό στο γραφείο του Πρωθυπουργού στο Μέγαρο Μαξίμου. Υπάρχουν κι άλλα θέματα, μικρότερα, αλλά εξίσου σημαντικά. Όπως η διαφαινόμενη (κι απειλούμενη) μεγάλη αύξηση της τιμής του ρεύματος στα τιμολόγια των καταναλωτών.

Η ΑΙΤΙΑ: Η διεθνής αύξηση των τιμών της ενέργειας – αλλά κι όχι …μόνο – είναι η βασική αιτία της αρνητικής τροπής που διαφαίνεται στο συγκεκριμένο μέτωπο. Το Μαξίμου, μας λένε ότι τις τελευταίες ώρες κάνει ό,τι μπορεί για να συγκρατηθούν αυτές οι αυξήσεις.

Η ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Εταιρεία στην οποία βασικός μέτοχος είναι ο Θεόδωρος Φέσσας συνεχίζει τις επενδύσεις της στο Θριάσιο Πεδίο – από τον Ασπρόπυργο μέχρι και την Μάνδρα. Οι επενδύσεις της αφορούν σχεδόν αποκλειστικά την δημιουργία αποθηκευτικών χώρων. Ειδικά στη περιοχή του Ασπροπύργου οικοδομείται ένα Logistics Park δεκάδες χιλιάδων στρεμμάτων που θα φιλοξενεί κτίρια μεγάλων επιφανειών και υψηλών προδιαγραφών.

Η ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Το ενδεχόμενο να εμβολιάζονται οι νέες ΕΣΣΟ που παρουσιάζονται για να υπηρετήσουν τη στρατιωτική θητεία τους από το φθινόπωρο, και με το εμβόλιο κατά του κορονοΐού, εξετάζει η κυβέρνηση. Σε συνεννόηση με το Πεντάγωνο.

ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ: Ως γνωστόν, οι εμβολιασμοί αυτοί γίνονται την πρώτη μέρα που οι νέοι στρατεύσιμοι παρουσιάζονται για να υπηρετήσουν

Ο ΣΤΟΧΟΣ: Κατ’ αυτόν τον τρόπο θα δέχονταν ένα μεγάλο boost οι εμβολιασμοί στις ηλικίες 18 – 30 ετών, που χωλαίνουν σημαντικά στα ποσοστά.

ΜΙΚΡΑ και ΧΡΗΣΙΜΑ

Μια παρατεταμένη οικονομική ύφεση στην Ελλάδα και όχι μόνο , ως συνέπεια επίδρασης γεγονότων, όπως για παράδειγμα η πανδημία του κορωνοϊού COVID-19, η οποία θα οδηγούσε σε μείωση των εσόδων από μισθώματα ή στη μείωση των εύλογων αξιών των ακινήτων και θα μπορούσε να έχει ουσιώδεις δυσμενείς επιπτώσεις στην γενικότερη λειτουργία και δράση των εταιρειών επενδύσεων στην ακίνητη περιουσία φαίνεται ότι απασχολεί – και δικαίως- τα στελέχη και τις διοικήσεις τους. Τουλάχιστον, το ενδεχόμενο αυτό καταγράφεται στα ενημερωτικά δελτία δύο εισηγμένων εταιρειών του Χρηματιστηρίου – της Prodea Investments αλλά και της Premia. Η πρώτη βρίσκεται σε διαδικασία για το πράσινο ομόλογο της, ενώ η δεύτερη σε διαδικασία αύξησης μετοχικού κεφαλαίου.

————————————-

Το πρόγραμμα της Endeavor “ScaleUp” καλωσόρισε πρόσφατα 17 νέες, πολλά υποσχόμενες εταιρείες, που έχουν ιδρυθεί από Έλληνες επιχειρηματίες σε όλο τον κόσμο. Πρόκειται για τις εταιρείες: Advantis, Anodyne, Arrikto, Better Origin, Billfront, Causaly, Classter, DCI, Green Panda, Instacar, Manual, Numan, Prosperty, Sync, TileDB, Vimachem και Voda.ai.

Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο είναι και χρειάζεται να σημειωθεί ότι οι 6 από τις 17 επιλεγμένες εταιρείες δραστηριοποιούνται στον κλάδο της τεχνολογίας υγείας, ο οποίος έχει σημειώσει τεράστια ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια.

————————————-

Περισσότερα από 54 καταστήματα ΑΒ σε όλη την Ελλάδα διαθέτουν σταθμούς φόρτισης ΔΕΗ Blue, ενώ ο μεγαλύτερος σταθμός με 12 θέσεις φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα, βρίσκεται στο κατάστημα ΑΒ στο Ελληνικό. ΔΕΗ και ΑΒ δημιουργούν το μεγαλύτερο δίκτυο φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη χώρα μας, με περισσότερα από 250 σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων ΔΕΗ Blue βρίσκονται ήδη σε λειτουργία σε καταστήματα ΑΒ σε όλη την Ελλάδα και 100 ακόμα νέα σημεία θα προστεθούν μέσα στο επόμενο τρίμηνο.

————————————–

Οι εξαγωγές της εταιρίας Παπουτσάνης, μιας από τις παλαιότερες και πιο ιστορικές βιομηχανικές επιχειρήσεις του Χρηματιστηρίου, ανήλθαν σε 14,4 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2021, ποσό που αντιπροσωπεύει ποσοστό 60% του συνολικού κύκλου εργασιών, καταγράφοντας αύξηση ύψους 38% με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

————————————–

Μέσω της πλατφόρμας της cosmoONE πραγματοποιούνται οι ηλεκτρονικές δημοπρασίες του Υπουργείου Οικονομικών για την παραχώρηση απλής χρήσης αιγιαλού, παραλίας, όχθης και παρόχθιας ζώνης μεγάλων λιμνών και πλεύσιμων ποταμών, σε ιδιώτες επιχειρηματίες έναντι ενοικίου. Η θυγατρική του Ομίλου ΟΤΕ ανέλαβε τη διεξαγωγή των ηλεκτρονικών δημοπρασιών για το 2021 και το 2022, μέσω ανοιχτού δημόσιου διαγωνισμού.

—————————————

Σε μια πρόσφατη μελέτη της Alpha Bank  διαβάζω: «Οι προοπτικές που ανοίγονται για τον κλάδο των logistics στην Ελλάδα είναι αξιοσημείωτες. Ανάμεσα στις πιο σημαντικές ευκαιρίες βρίσκεται η περαιτέρω αξιοποίηση της θέσης της Ελλάδας ως συγκοινωνιακού κόμβου στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και σημείου σύνδεσης μεταξύ της Δυτικής Ευρώπης και της Ασίας. Υπάρχει σημαντικό περιθώριο για επενδύσεις σε πάρκα εφοδιαστικής αλυσίδας, σε χώρους αποθήκευσης, σε λιμένες νήσων, στο οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο, αλλά και στη σύνδεσή του με λιμάνια της χώρας. Οι πράσινες επενδύσεις σε τεχνολογίες για μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και άλλες περιβαλλοντικά φιλικές τεχνολογίες, όπως η διευρυμένη χρήση ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά και η εκτεταμένη εφαρμογή νέων τεχνολογιών και ψηφιοποίησης είναι επίσης απαραίτητες για την ανάπτυξη του κλάδου. Στο πλαίσιο αυτό, η συνεργασία και ο συντονισμός των διαφόρων παικτών της εφοδιαστικής αλυσίδας με τη χρήση των νέων τεχνολογιών, ώστε να μειωθεί το κόστος, να περιοριστούν τα αποθέματα και να αυξηθεί η ευελιξία των μεταφορών, θα προσδώσουν προστιθέμενη αξία στον κλάδο. Τέλος, είναι σημαντική η περαιτέρω αποτελεσματική ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά και η αποτελεσματική εκμετάλλευση των διαθέσιμων επενδυτικών κεφαλαίων μέσα από προγράμματα όπως τοΕΣΠΑ 2021-2027 και το Συνδέοντας την Ευρώπη (CEF) II».

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Inside Stories