Pepsico – Πουλά τα brands Tropicana και Naked juice σε επενδυτική εταιρεία

Αγοραστής είναι η PAI Partners, η οποία έχει στην ιδιοκτησία της επίσης τις διάσημες μάρκες παγωτών Häagen-Dazs και Mövenpick

Pepsico – Πουλά τα brands Tropicana και Naked juice σε επενδυτική εταιρεία

Ο αμερικανικός κολοσσός τροφίμων, σνακ και ποτών PepsiCo συμφώνησε να πουλήσει ένα ποσοστό από τα brands Tropicana και Naked juice στον γαλλικό επενδυτικό οίκο PAI Partners έναντι 3,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η απόφαση αυτή ελήφθη στο πλαίσιο της απόφασης της εταιρείας να επικεντρωθεί σε ποτά και προϊόντα χωρίς θερμίδες.

Η PAI, η οποία έχει στην ιδιοκτησία της επίσης τις διάσημες μάρκες παγωτών Häagen-Dazs και Mövenpick, σε κοινοπραξία με τη Nestlé, θα εξαγοράσει το 61% των μετοχών μιας νέας εταιρείας, η οποία κατέχει τα δικαιώματα της μάρκας χυμών. Η Pepsi θα κατέχει το υπόλοιπο 39 %.

Η συμφωνία θα «ελευθερώσει» την Pepsi να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη άλλων τομέων, όπως πιο υγιεινά σνακ, τα ποτά χωρίς θερμίδες και τα προϊόντα SodaStream, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Ραμόν Λαγκουάρτα. Η Pepsi αγόρασε τη SodaStream -η οποία κατασκευάζει μια συσκευή με την οποία ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει μόνος του ανθρακούχα ποτά- μετά από μια συμφωνία 3,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων το 2018.

Τα προϊόντα Tropicana και Naked είναι «και στη σωστή και στη λάθος πλευρά» μιας στροφής προς πιο υγιεινά προϊόντα, δήλωσε στους Financial Times ο Φρέντερικ Στιβενίν, διευθύνων σύμβουλος της PAI.

«Η κατηγορία των χυμών έχει σημειώσει μικρότερη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια λόγω της περιεκτικότητας σε ζάχαρη», όπως είπε. «Υπάρχει πολλή φυσική ζάχαρη στον χυμό, αλλά υπάρχουν και καλά πράγματα όσον αφορά τις βιταμίνες και τις φυτικές ίνες».

Ωστόσο, όπως εξήγησε, οι πωλήσεις είχαν αυξηθεί κατά τη διάρκεια της πανδημίας επειδή οι καταναλωτές έτρωγαν πρωινό στο σπίτι και προσπαθούσαν να ενισχύσουν το ανοσοποιητικό τους σύστημα με προϊόντα πλούσια σε βιταμίνη C. Αυτό θα μπορούσε να δώσει στα εμπορικά σήματα μια «ώθηση», όπως εξήγησε.

Τα καθαρά έσοδα για τις εταιρείες χυμών ήταν περίπου 3 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020, όπως ανακοίνωσε η Pepsi.

Η στροφή προς ένα πιο υγιεινό χαρτοφυλάκιο ξεκίνησε από την πρώην CEO της Pepsi Ίντρα Νούγι και συνεχίστηκε από τον διάδοχό της Λαγκουάρτα.

OT Originals

Περισσότερα από World

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο