Η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (IATA) ανακοίνωσε ότι το ευρωπαϊκό  EU Digital Certificate (DCC) και το βρετανικό UK NHS COVID Pass πλέον είναι εναρμονισμένα με το IATA Travel Pass.

Ειδικότερα, οι ταξιδιώτες που κατέχουν ένα από τα δύο πιστοποιητικά μπορούν πλέον να έχουν πρόσβαση σε ακριβείς ταξιδιωτικές πληροφορίες για το ταξίδι τους σχετικά με τα μέτρα κατά της  COVID-19, να δημιουργήσουν μια ηλεκτρονική έκδοση του διαβατηρίου τους και να διαθέτουν το πιστοποιητικό εμβολιασμού τους.

Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να κοινοποιηθούν στις αεροπορικές εταιρείες και τις συνοριακές αρχές, οι οποίες πλέον θα  έχουν την επίσημη διαβεβαίωση ότι το πιστοποιητικό που τους παρουσιάζεται είναι γνήσιο και ανήκει στο πρόσωπο που το επιδεικνύει.

«Τα πιστοποιητικά εμβολιασμού για την COVID-19 γίνονται ευρέως διαδεδομένη απαίτηση για τα διεθνή ταξίδια. Ο χειρισμός των ευρωπαϊκών και βρετανικών πιστοποιητικών μέσω του IATA Travel Pass είναι ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός, παρέχοντας άνεση για τους ταξιδιώτες, αυθεντικότητα για τις κυβερνήσεις και αποτελεσματικότητα για τις αεροπορικές εταιρείες», δήλωσε ο Nick Careen, ανώτερος αντιπρόεδρος της IATA στο Τμήμα Operations Safety and Security.

Η εναρμόνιση των ψηφιακών προτύπων εμβολιασμού είναι απαραίτητη για την υποστήριξη της ασφαλούς και κλιμακούμενης επανεκκίνησης των αερομεταφορών, την αποφυγή συνωστισμού  σε ουρές στα αεροδρόμια και την εξασφάλιση ομαλής εμπειρίας των επιβατών.

Με βάση την επιτυχία του DCC της ΕΕ, η IATA παροτρύνει τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ) να επανεξετάσει το έργο του για την ανάπτυξη ενός παγκόσμιου ψηφιακού πιστοποιητικού εμβολιασμού.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott