Εντυπωσιάζει το γεγονός ότι η συμφόρηση ειδικά στα κινέζικά λιμάνια καλά κρατεί.

Σύμφωνα με στοιχεία της Vesselsvalue, της εταιρεία αποτίμησης της αξίας πλοίων, στις 5 Οκτωβρίου 2.433 Bulkers, σε ένα σύνολο παγκοσμίου στόλου περί τα 12.000 bulkers, περίμεναν υπομονετικά έξω από τα λιμάνια σε όλο τον κόσμο για να φορτώσουν ή ξεφορτώσουν εμπόρευμα, 22 περισσότερα από ότι στις 30 Σεπτεμβρίου.

Μόνο στην Κίνα ήταν 730 τα πλοία σε αναμονή, συνολικής μεταφορικής ικανότητας 569,9 εκατ. dwt.

Η συμφόρηση στα λιμάνια είναι ένας από τους λόγους που ναυλαγορά χύδην ξηρού φορτίου κινείται συνεχώς ανοδικά το τελευταίο διάστημα.

Χθες ο βασικός δείκτης της ναυλαγοράς ο Baltic Dry Index κατέγραψε νέα άνοδο κατά 238 μονάδες στις 5.647 μονάδες, ενώ ο μέσος ημερήσιος ναύλος των πλοίων Capes εκτινάχθηκε στα 86.870 δολ , 5.993 δολάρια περισσότερα από μια ημέρα πριν. Να σημειωθεί ότι και στα panamax ο μέσος ημερήσιος ναύλος είναι πάνω από τα 80.000 δολ στα 82.500 δολάρια.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
Στυλιανίδης: «Οι Βόρειες Σποράδες θα έχουν ανάλογο, ίσως και καλύτερο περιβάλλον ακτοπλοϊκών συνδέσεων από ό,τι ήταν πέρυσι»
Ακτοπλοΐα |

«Οι Βόρειες Σποράδες θα έχουν ίσως και καλύτερο περιβάλλον ακτοπλοϊκών συνδέσεων», λέει ο Στυλιανίδης

Η απάντηση του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστου Στυλιανίδη στη Βουλή, σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Κωνσταντίνου – Βασίλειου Μεταξά