Η Ρωσία σχεδιάζει την έναρξη της ναυσιπλοΐας καθ’ όλη την διάρκεια του έτους, μέσω της Βόρειας Θαλάσσιας Οδού η οποία διέρχεται μέσω της Αρκτικής, το 2022 ή το 2023, δήλωσε σήμερα ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γιούρι Τρούτνεφ.
Η Ρωσία έχει κάνει σημαντικές επενδύσεις σε υποδομές για να αναπτύξει την Βόρεια Θαλάσσια Οδό, την οποία θέλει να μετατρέψει σε σημαντική γραμμή ναυσιπλοΐας, καθώς στην Αρκτική αυξάνεται η θερμοκρασία γρηγορότερα από τα άλλα μέρη του κόσμου. Προς το παρόν δεν χρησιμοποιείται τον χειμώνα, επειδή καλύπτεται από παχύ στρώμα πάγου.
«Προγραμματίζουμε να αρχίσουμε την μετάβαση στην ναυσιπλοΐα καθ’ όλη την διάρκεια του έτους το 2022-2023» δήλωσε ο Τρούτνεφ στο κρατικό τηλεοπτικό κανάλι Rossiya 24.
Η διαδρομή μέσω της Βόρειας Θαλάσσιας Οδού που γίνεται κατά μήκος των βόρειων παραλίων της Ρωσίας, χρησιμοποιείται σήμερα για την μεταφορά υδρογονανθράκων και άλλων πηγών ενέργειας, έως εννέα μήνες τον χρόνο.
Οι αξιωματούχοι θέλουν να αυξήσουν τον όγκο των εμπορευμάτων που αποστέλλονται μέσω αυτής της οδού, στους 80 εκατομμύρια τόνους ετησίως. Πέρυσι ο όγκος των εμπορευμάτων είχε φθάσει τους 33 εκατομμύρια τόνους.
Ο πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν είχε δηλώσει τον περασμένο μήνα ότι η Ρωσία πρέπει να αρχίσει συστηματικά την μεταφορά εμπορευμάτων με κοντέινερ μέσω της Βόρειας Θαλάσσιας Οδού.
Η Ρωσία σχεδιάζει επίσης να ναυπηγήσει παγοθραυστικά που θα κινούνται με υγροποιημένο φυσικό αέριο, καθώς και μεγάλα παγοθραυστικά με σκοπό να αναπτύξει την διαδρομή αυτή ώστε να χρησιμοποιείται καθ όλη την διάρκεια του έτους.
Latest News
Οι μισές μεγάλες κινεζικές πόλεις... βυθίζονται - Πάνω από 1 δισ. καταστροφές
Στον επόμενο αιώνα, σχεδόν το ένα τέταρτο της παράκτιας γης θα μπορούσε να είναι χαμηλότερο από το επίπεδο της θάλασσας
«Βροχή» υποβολής φακέλων στον ΔΕΔΔΗΕ για «Φωτοβολταϊκά στη στέγη»
Το «ξαφνικό τέλος» του προγράμματος και του net-metering «φράκαρε» την πλατφόρμα. Ποιοι πρέπει να περάσουν στο νέο μοντέλο του net-billing
«Amazonia bond»: Το ομόλογο του Αμαζονίου και οι προκλήσεις για τη Λ. Αμερική
Πού κολλάνε μέχρι στιγμής οι διαπραγματεύσεις
Γιατί προσέλαβαν πρώην CEO της Shell ως σύμβουλο πράσινων επενδύσεων
Ο Μπεν βαν Μπέρντεν ηγήθηκε της ώθησης της Shell στα βιοκαύσιμα, το υδρογόνο και τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας
Φωτοβολταϊκά συστήματα από τη ΔΕΗ σε 12 ή 24 άτοκες δόσεις
Η ΔΕΗ αναλαμβάνει από την αρχή μέχρι το τέλος τη μελέτη, προμήθεια και εγκατάσταση του καταλληλότερου εξοπλισμού
Έκκληση Μυτιληναίου για την αυτάρκεια πρώτων υλών στην Ευρώπη
Ο πρόεδρος και CEO της Mytilineos προσθέτει ότι «η Ευρώπη πρέπει επειγόντως να επαναφέρει την παραγωγική δραστηριότητά της στα προ κρίσης επίπεδα»
ΟΤΕ: Πώς θα έρθει η βιώσιμη ανάπτυξη
H ημερίδα διοργανώθηκε από το Executive MBA του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με τον Όμιλο ΟΤΕ και τη Nestle, στις εγκαταστάσεις της OTE Academy
Πώς η κλιματική αλλαγή μας οδηγεί στην φτώχεια
Ο κόσμος οδεύει προς αύξηση σχεδόν 3 βαθμών της υπερθέρμανσης του πλανήτη, σύμφωνα με τα Ηνωμένα Έθνη
Στην Ελλάδα το μεγαλύτερο φωτοβολταϊκό της BP – Τα σχέδια της Lightsource bp
Η Country Head της Ελλάδας για την Lightsource bp Ναταλία Παρασκευοπούλου ανακοίνωσε την εκκίνηση της κατασκευής φωτοβολταϊκών πάρκων 560 MW στη Θεσσαλία και Φθιώτιδα
Στοπ σε νέες έρευνες υδρογονανθράκων – Η ελληνική δέσμευση στη διάσκεψη για τους ωκεανούς
Στα 10 δισ. δολ. οι δεσμεύσεις των κρατών στην 9η Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους ωκεανούς