Περισσότερα από 10.000 αυτοκίνητα παρέδωσε τον Οκτώβριο η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων Xpeng, με αποτέλεσμα οι μετοχές της στο Χονγκ Κονγκ να κινηθούν ανοδικά τη Δευτέρα κατά 3% στις απογευματινές συναλλαγές.
Η αυτοκινητοβιομηχανία παρέδωσε 10.138 αυτοκίνητα τον περασμένο μήνα, από 10.412 τον Σεπτέμβριο. Ωστόσο, αυτό αντιπροσώπευε μια αύξηση 233% σε ετήσια βάση, ενώ για δεύτερο συνεχόμενο μήνα κατάφερε να παραδώσει περισσότερα από 10.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες σε όλο τον κόσμο βρίσκονται αντιμέτωπες με το πρόβλημα της τεράστιας έλλειψης ημιαγωγών που έχει περιορίσει τις ικανότητες ορισμένων εταιρειών να παραδίδουν αυτοκίνητα. Η Xpeng φαίνεται ωστόσο να αντέχει και τα πηγαίνει μια χαρά. Η εταιρεία έχει δηλώσει προηγουμένως ότι ο αντίκτυπος της έλλειψης μικροτσίπ είναι «περιορισμένος».
Οι παραδόσεις Οκτωβρίου περιελάμβαναν 6.044 οχήματα της ναυαρχίδας της εταιρείας, του σεντάν P7, που αντιπροσωπεύουν αύξηση 187% σε ετήσια βάση. Η Xpeng ανακοίνωσε ότι παρέδωσε 3.657 οχήματα του sport G3 και G3i, σημειώνοντας μηνιαίο ρεκόρ από την κυκλοφορία του συγκεκριμένου μοντέλου τον Δεκέμβριο του 2018.
Η Xpeng ανακοίνωσε επίσης ότι παρέδωσε 437 οχήματα του P5 sedan, το οποίο κυκλοφόρησε επίσημα τον Σεπτέμβριο.
Συνολικά, οι σωρευτικές παραδόσεις της Xpeng έχουν ξεπεράσει τα 100.000 οχήματα στα τέλη Οκτωβρίου. Μόνο φέτος, η εταιρεία έχει παραδώσει 66.542 οχήματα, σημειώνοντας αύξηση 289% από έτος σε έτος.
Η Xpeng αντιμετωπίζει αυξανόμενο ανταγωνισμό στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων της Κίνας από άλλες νεοφυείς εταιρείες όπως η Nio και η Li Auto καθώς και από καθιερωμένες εταιρείες όπως η BYD που υποστηρίζεται από τον Γουόρεν Μπάφετ, αλλά και η Tesla του Ιλον Μασκ.
Ωστόσο ο ανταγωνισμός αναμένεται να ενταθεί στο άμεσο μέλλον. Κι αυτό καθώς εμφανίστηκαν και άλλοι παίκτες στο προσκήνιο οι οποίοι ελπίζουν να σπάσουν το κατεστημένο στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Όπως για παράδειγμα, η Xiaomi, η οποία είναι πιο γνωστή για τα smartphones, αλλά πρόσφατα δήλωσε ότι σχεδιάζει να κατασκευάσει μαζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα το πρώτο εξάμηνο του 2024.
Latest News
Υβριδικά και ηλεκτρικά οι μισές νέες ταξινομήσεις στην ΕΕ - Τι αγοράζουν οι Ελληνες
Η Ελλάδα είναι πολύ ψηλά στην κατάταξη των κρατών της ΕΕ στις νέες ταξινομήσεις σε υβριδικά ντιζελοκίνητα-ηλεκτρικά οχήματα
Τεράστιο το ετήσιο αποτύπωμα άνθρακα του TikTok - Μεγαλύτερο και από της Ελλάδας
Το TikTok φαίνεται να έχει μεγαλύτερες ετήσιες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ακόμα και από κάποιες ολόκληρες χώρες
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»
Η Σεβίλλη δίνει τον δικό της αγώνα ενάντια στην κλιματική αλλαγή
Με συγκροτημένη στρατηγική και ευρωπαϊκή συγχρηματοδότηση η πρωτεύουσα της Ανδαλουσίας προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής - Δεν είναι εύκολο
Με άλλο EV θα αντικαθιστούσαν 9 στους 10 ιδιοκτήτες EV το όχημά τους
Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων είναι συντριπτικά πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στην ηλεκτροκίνηση αντί να επιστρέψουν σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο
Δράση ενημέρωσης για την κυκλική οικονομία στο Νότιο Αιγαίο
Η δράση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας των φορέων στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και της ενεργής συμμετοχής των πολιτών στη βιώσιμη ανάπτυξη
Η ΔΕΗ ξεκινά την παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ στην Ιταλία
Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με την προσθήκη των σταθμών Carcarello και Luxenia, ισχύος 20 MW και 12 MW αντίστοιχα
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Μεγάλο deal Stellantis - κινεζικής CATL για εργοστάσιο μπαταριών EV στην Ισπανία
Η συμφωνία Stellantis - CATL έρχεται σε μια εποχή που τα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη αντιμετωπίζoυν μια «τέλεια καταιγίδα» προκλήσεων
Κ. Μαύρος (Όμιλος ΔΕΗ): Από νέο σημείο εκκίνησης οι ΑΠΕ το 2025
Η επόμενη τριετία είναι η τριετία των ΑΠΕ στην παραγωγή, της πλήρους απολιγνιτοποίησης και των ευέλικτων μονάδων, είπε ο Κ. Μαύρος