Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είχε διαδοχικές τηλεφωνικές επικοινωνίες με τον Υπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ, Άντονι Μπλίνκεν και τον πρόεδρο της Επιτροπής Εξωτερικών Σχέσεων της Γερουσίας, Ρόμπερτ Μενέντεζ.Συζήτησαν την κατάσταση στην περιοχή καθώς και τις διμερείς σχέσεις Ελλάδος – ΗΠΑ. Κοινή ήταν η διαπίστωση ότι η Ελλάδα είναι πολύτιμος και αξιόπιστος σύμμαχος και παράγοντας σταθερότητας στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου και των Βαλκανίων.
ot.gr / Επικαιρότητα / Πολιτική / Μητσοτάκης – Διαδοχικές τηλεφωνικές επικοινωνίες με Μπλίνκεν και Μενέντεζ
Μητσοτάκης – Διαδοχικές τηλεφωνικές επικοινωνίες με Μπλίνκεν και Μενέντεζ
Συζήτησαν τις διμερείς σχέσεις Ελλάδας-ΗΠΑ
Newsroom
OT Editors
Σχετικά άρθρα:
Ακολουθήστε τον στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Εγγραφείτε στο OT Newsletter για την καθημερινή σας ενημέρωση με ειδήσεις από την οικονομία, τις επιχειρήσεις, τις αγορές και τα διεθνή.
Stream

Business
Ποιοι επιδοτούνται για ίδρυση νέων επιχειρήσεων

Κόσμος
H Bρετανία αναζητά τον έβδομο πρωθυπουργό σε 10 χρόνια

Κοινωνία
Πέθανε ο επιχειρηματίας Γιώργος Κ. Σαραφίδης

Tεχνητή νοημοσύνη
Ο Ναντέλα της Microsoft επικρίνει τους γίγαντες της AI

Φορολογικά Νέα & Eιδήσεις
ΑΑΔΕ: Νέα γενική διεύθυνση Ψηφιακών Υπηρεσιών και Συστημάτων

Economy






























