Με χαμόγελα αισιοδοξίας περιμένουν το νέο έτος οι άνθρωποι του τουρισμού που είδαν τις κρατήσεις τους να καταγράφουν θεαματική άνοδο τα Χριστούγεννα, ευελπιστώντας μεταστροφή του κλίματος και αύξηση του χειμερινού τουρισμού και το υπόλοιπο χρονικό διάστημα.

«Είχαμε πληρότητες μέχρι 90 – 95% το διήμερο των Χριστουγέννων», δήλωσε στην ΕΡΤ ο Γιώργος Ζαφείρης, πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Μαγνησίας, επισημαίνοντας ότι αυτό από μόνο του δεν αρκεί.

«Για την Πρωτοχρονιά υπάρχουν ακόμα καταλύματα. Είμαστε ακόμα στο 60% και καλούμε τον κόσμο να ζητήσει προσφορές μια και ο Βόλος και το Πήλιο είναι στους τρεις πιο δημοφιλείς προορισμούς της χώρας μας».

Μιλώντας στην εκπομπή «Συνδέσεις» ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Μαγνησίας τόνισε ότι τηρούνται όλα τα υγειονομικά πρωτόκολλα.

Για τις ομορφιές των Ιωαννίνων που προσέλκυσαν χιλιάδες Έλληνες που επέλεξαν να περάσουν εκεί τα Χριστούγεννα μίλησε ο Στάθης Σιούτης, λέγοντας ότι άγγιξαν το 100%.

Όπως αποκάλυψε ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων στο Ν. Ιωαννίνων η πληρότητα για την Πρωτοχρονιά αυτή την στιγμή βρίσκεται στο 80%. Γεγονός που οφείλεται στη «μοναδικότητα του προορισμού, στους νέους οδικούς άξονες, στις υψηλού επιπέδου παρεχόμενες υπηρεσίες και στα νέα ξενοδοχεία που έχουν γίνει στην περιοχή μας. Στην πολύ καλή κουζίνα και στο πολύ καλό εορταστικό κλίμα που έχουν δημιουργήσει οι δήμοι».

Διαβάστε επίσης: Παραλλαγή Όμικρον – Φέρνει παγωμάρα στους ορεινούς προορισμούς

Σύμφωνα με τον κ. Σιούτη μια άλλη παράμετρος για την θεαματική προσέλευση τουριστών είναι και οι περιορισμοί που έχουν επιβάλλει πολλές ευρωπαϊκές πρωτεύουσες σε ταξιδιώτες του εξωτερικού.

Λ. Τσιλίδης: Μεμονωμένα και τελευταία στιγμή κινήθηκαν οι ταξιδιώτες

Ο Λύσανδρος Τσιλίδης, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Γραφείων (FedHATTA) μίλησε για το πώς κινήθηκαν οι Έλληνες ταξιδιώτες αυτή την εορταστική περίοδο, την δεύτερη με κορωνοϊό.

«Οι Έλληνες που δεν ταξίδεψαν στο εξωτερικό και επέλεξαν να πάνε διακοπές στο εσωτερικό είναι ένα γεγονός που σημαίνει ότι πολλοί ταξιδιώτες ταξίδεψαν μεμονωμένα και όχι οργανωμένα. Πήγαν μόνοι τους, τελευταία στιγμή, γιατί ο ταξιδιώτης έχει αρχίσει να φοβάται να προκαταβάλει χρήματα», εξήγησε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Γραφείων.

Σύμφωνα με τον κ. Τσιλίδη, ο πελάτης που αποφάσισε την τελευταία στιγμή να κινηθεί στην Ελλάδα δημιούργησε αυτή την έξαρση στην τουριστική αγορά.

«Αυτό δίνει την επιλογή στον πελάτη να ζητάει τιμές. Το επαγγελματικό οργανωμένο ταξίδι έχει σταθερές τιμές. Το τι θα γίνει τα Χριστούγεννα και τα Φώτα δεν το ξέρουμε ακόμα γιατί η έξαρση του ιού είναι σε πολύ άσχημη κατάσταση. Η κινητικότητα των εορτών στα γραφεία ταξιδίων είναι στο -80%. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπήρξε οργανωμένη κίνηση. Το ότι κάποια ξενοδοχεία για κάποιες ημέρες, για κάποια τριήμερα δούλεψαν, δεν καλύπτει το έλλειμα δουλειάς για δώδεκα μήνες», τόνισε.

Και όπως είπε, «σήμερα υπάρχει τόση προσφορά και ζήτηση που γίνεται μία συναλλαγή του πώς κάποιος θα μπορέσει να εξυπηρετήσει τον εαυτό του περισσότερο. Σε αυτή την περίπτωση ο καταναλωτής βγαίνει κερδισμένος».

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott