Με e-mail, μέσω του πληροφοριακού συστήματος myschool και χωρίς την ανάγκη φυσικής παρουσίας των γονέων στις σχολικές μονάδες, θα σταλούν το τρίτο δεκαήμερο του Ιανουαρίου, οι έλεγχοι επίδοσης (Α΄τετραμήνου) των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου.
Το Α’ τετράμηνο, του τρέχοντος σχολικού έτους, λήγει την ερχόμενη Πέμπτη 20 Ιανουαρίου .
Πέντε είναι τα κριτήρια, τα οποία οι καθηγητές θα πρέπει να συνεκτιμήσουν για να εκδώσουν τις βαθμολογίες του Α’ τετραμήνου .
Ειδικότερα για το Γυμνάσιο συνεκτιμώνται τα παρακάτω κριτήρια:
Πρώτον: Η συνολική συμμετοχή του μαθητή στη μαθησιακή διδασκαλία (τα ερωτήματα που θέτει, οι απαντήσεις που δίνει, η συμβολή του στη μελέτη ενός θέματος μέσα στην τάξη, η συνεργασία του με συμμαθητές, η επιμέλεια στην εκτέλεση των εργασιών που του ανατίθενται), από την οποία ο εκπαιδευτικός σχηματίζει εικόνα για τις γνώσεις, την κατανόηση εννοιών και φαινομένων, τις δεξιότητες επίλυσης προβλήματος, τις επικοινωνιακές δεξιότητες, την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα κ.λπ.,
Δεύτερον: Οι εργασίες που εκτελεί ο μαθητής στο πλαίσιο της καθημερινής μαθησιακής διαδικασίας στο σχολείο ή στο σπίτι, ατομικά ή ομαδικά,
Τρίτον: Οι συνθετικές δημιουργικές εργασίες, ατομικές ή ομαδικές, και οι διαθεματικές εργασίες, ατομικές ή ομαδικές,
Τέταρτον: Οι τετραμηνιαίες δοκιμασίες αξιολόγησης (ωριαίες γραπτές δοκιμασίες ή ανάθεση και υποβολή/παρουσίαση ατομικής ή ομαδικής συνθετικής ή διαθεματικής δημιουργικής εργασίας ή αξιοποίηση των χαρακτηριστικών και των σταδίων εφαρμογής του μοντέλου της ανεστραμμένης τάξης),και ,
Πέμπτον: Οι ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες (τεστ).
Τι ισχύει για τις ωριαίες γραπτές δοκιμασίες:
Όσον αφορά τις ωριαίες γραπτές δοκιμασίες αυτές είναι:
α) προειδοποιημένες, αν έπονται μιας ανακεφαλαίωσης ή
β) μη προειδοποιημένες, αν καλύπτουν την ύλη που διδάχθηκε στο αμέσως προηγούμενο μάθημα.
Δεν επιτρέπεται να πραγματοποιούνται περισσότερες από μία ωριαία γραπτή δοκιμασία κατά τη διάρκεια του ημερησίου διδακτικού προγράμματος και περισσότερες από τρεις (3) κατά τη διάρκεια του εβδομαδιαίου διδακτικού προγράμματος.
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
Προφορική βαθμολογία τετραμήνων
Για την αξιολόγηση του μαθητή κατά τετράμηνο ο διδάσκων συνεκτιμά:
Πρώτον: Τη συμμετοχή του στη διδακτική μαθησιακή διαδικασία,
Δεύτερον: Την επιμέλεια και το ενδιαφέρον του για το συγκεκριμένο μάθημα,
Τρίτον: Την επίδοσή του στις τετραμηνιαίες δοκιμασίες αξιολόγησης (ωριαίες γραπτές δοκιμασίες ή ανάθεση και υποβολή/παρουσίαση ατομικής ή ομαδικής συνθετικής ή διαθεματικής δημιουργικής εργασίας ή αξιοποίηση των χαρακτηριστικών και των σταδίων εφαρμογής του μοντέλου της ανεστραμμένης τάξης),
Τέταρτον: Την επίδοσή του στις γραπτές δοκιμασίες,
Πέμπτον: Τις εργασίες που εκτελεί στο σχολείο ή στο σπίτι. Οι γραπτές δοκιμασίες διακρίνονται στις ολιγόλεπτες
και στις ωριαίες.
Τι ισχύει για τις ολιγόλεπτες δοκιμασίες
Οι ολιγόλεπτες δοκιμασίες πραγματοποιούνται με ή χωρίς προειδοποίηση των μαθητών με τη μορφή σύντομων, ποικίλων και κατάλληλων γραπτών ερωτήσεων. Ο αριθμός και η συχνότητα των ολιγόλεπτων δοκιμασιών που πραγματοποιούνται σε κάθε τετράμηνο επαφίενται στην κρίση του διδάσκοντος.
Τι ισχύει για τις ωριαίες γραπτές δοκιμασίες
Οι ωριαίες γραπτές δοκιμασίες διαρκούν μία (1) διδακτική ώρα και είναι:
α) προειδοποιημένες, αν έπονται μιας ανακεφαλαίωσης ή
β) μη προειδοποιημένες, αν καλύπτουν την ύλη που διδάχθηκε στο αμέσως προηγούμενο μάθημα. Δεν επιτρέπεται να πραγματοποιούνται περισσότερες από μία ωριαία γραπτή δοκιμασία κατά τη διάρκεια του ημερησίου διδακτικού προγράμματος και περισσότερες από τρεις (3) κατά τη διάρκεια του εβδομαδιαίου διδακτικού προγράμματος.
Σε όλες τις τάξεις του Γενικού Λυκείου διενεργούνται στα μαθήματα όλων των Ομάδων δύο (2) τετραμηνιαίες δοκιμασίες αξιολόγησης, μία (1) κατά τη διάρκεια του πρώτου τετραμήνου και μία (1) κατά τη διάρκεια του δεύτερου τετραμήνου, με εξαίρεση το μάθημα της Φυσικής Αγωγής, στο οποίο δεν διενεργείται τετραμηνιαία δοκιμασία αξιολόγησης.
Latest News
Γιατί κατέρρευσε η γέφυρα της Βαλτιμόρης - Τι εξηγεί Έλληνας καθηγητής
Πολλά είναι τα ερωτήματα για την πρόσκρουση του πλοίου που οδήγησε στην κατάρρευση της γέφυρας της Βαλτιμόρης
Skopelos: Among the Top 9 “Hidden Gem” Mediterranean Islands for German Travelers
In 2023, Skopelos experienced a record-breaking year with a total of 169,216 arrivals, marking an increase of approximately 17% compared to the previous year.
Μόλις 16.515 ομογενείς θα ψηφίσουν με επιστολική
Από τους 39.739 εγγεγραμμένους το 58,4% είναι Ελληνες εντός επικράτειας αποδεικνύοντας την ελάχιστη συμμετοχή των αποδήμων στη διαδικασία
Οι ΗΠΑ κατέστρεψαν 4 drones των Χούθι στην Ερυθρά Θάλασσα
Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης εξαπέλυσαν επίθεση με drones κατά αμερικανικού πολεμικού πλοίου στην Ερυθρά Θάλασσα, η οποία, σύμφωνα με τις ΗΠΑ, αποκρούστηκε.
Βαλτιμόρη: Παρελθόν προβλημάτων είχε το πλοίο που γκρέμισε τη γέφυρα
Σε βίντεο καταγράφηκε ότι όλα σχεδόν τα φώτα του πλοίου έσβησαν λίγο πριν την πρόσκρουση
Κώστας Αχ. Καραμανλής: Δεν θα κρυφτώ πίσω από καμία βουλευτική ασυλία
«Κατηγορείτε κι εμένα για συγκάλυψη, ενώ παραιτήθηκα αμέσως. Ανέλαβα την πολιτική ευθύνη που είναι εξ ορισμού αντικειμενική», είπε ο πρώην υπουργός Μεταφορών
Παραιτήθηκε ο πρόεδρος του Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων
Τι αναφέρουν πηγές του υπουργείου Μεταφορών
Η Reliance και η Disney συνεργάζονται για να «συντρίψουν» το Netflix και το Prime Video στην Ινδία
Στόχος η απόλυτη κυριαρχία στην αγορά της χώρας του ενός 1,5 δισεκατομμυρίου κατοίκων
«Η επιχειρούσα κοινωνία» - Το νέο βιβλίο των Αθ.Χ.Παπανδρόπουλου και Κ.Χ.Χρηστίδη
Το νέο βιβλίο του αρθρογράφου του ΟΤ Αθ.Χ.Παπανδρόπουλου που συνέγραψε με τον Κ.Χ.Χρηστίδη
Η ΚΕΔΕ παρουσίασε την πρότασή της για τη διαχείριση των υδάτων
Η πρόταση στηρίζεται σε μελέτη που εκπονήθηκε από επιστημονική ομάδα με συμμετοχή και της ΚΕΔΕ