Το «φρένο-γκάζι», που φοβόταν ο Έλληνας εφοπλιστής Γιώργος Προκοπίου που πλειοδότησε στον διαγωνισμό πώλησης των ναυπηγείων Σκαραμαγκά, άρχισε καθώς σήμερα έγινε γνωστό ότι η εκδίκαση της αίτησης ακύρωσης του Δήμου Χαϊδαρίου από το Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) που είχε προσδιοριστεί για τις 18 Ιανουαρίου 2022, μετατίθεται για τις 11 Μαρτίου.
Πληροφορίες του ot.gr αναφέρουν ότι η ΕΤΑΔ ζήτησε από το Συμβούλιο της Επικρατείας η αίτηση να συζητηθεί όχι στο τμήμα όπως ήταν προγραμματισμένο αλλά στην Ολομέλεια του ΣτΕ και η 11η Μαρτίου ήταν η πρώτη κοντινή ελεύθερη ημερομηνία για την ολομέλεια του ΣτΕ.
Υπενθυμίζεται ότι η συζήτηση της προσφυγής του Δήμου Χαϊδαρίου επρόκειτο να γίνει στις 18 Ιανουαρίου, με τον Δήμο να υποστηρίζει ότι η πώληση της Προβλήτας 4 του Σκαραμαγκά δεν είναι νόμιμη, επειδή αποτελεί ζώνη παραλίας και αιγιαλού και πρέπει να διασφαλίζεται σε κάθε περίπτωση ο κοινόχρηστος χαρακτήρας της και η ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών σε αυτήν.
Η λύση
Από την πλευρά του ο εφοπλιστής κ. Γιώργος Προκοπίου προσβλέπει σε μια λύση που συνάδει με τη λογική αλληλουχία, δεδομένου ότι από το 1953 η περιοχή είναι ναυπηγείο, όπως είχε δηλώσει παλαιότερα στον ot.gr.
Σχολιάζοντας μάλιστα τότε, τη δικαστική εκκρεμότητα που αφορά στα ναυπηγεία μετά την προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) του Δήμου Χαϊδαρίου, δήλωσε ότι η περιοχή από το 1953 είναι ναυπηγείο και δίπλα σε διυλιστήρια. Σε κάθε περίπτωση τα δικαστήρια θα κληθούν να δώσουν λύση, είχε προσθέσει και είχε εκφράσει την ελπίδα «να μη μας αρχίσουνε φρένο-γκάζι συνέχεια γιατί η επένδυση στον Σκαραμαγκά είναι μια στρατηγική επένδυση».
Επισημαίνεται ότι ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου κατέθεσε δυο προσφυγές κατά της μεταβίβασης των ναυπηγείων, μία κατά της Ειδικής Διαχείρισης για την μεταβίβαση του ενεργητικού της εταιρείας και μία κατά της ΕΤΑΔ για την μεταβίβαση του όμορου ακινήτου. Ο Δήμος έχασε την προσφυγή κατά της ειδικής διαχείρισης, αλλά κέρδισε την δεύτερη κατά της ΕΤΑΔ.
Να σημειωθεί ότι εφόσον δεν τελεσιδικήσει η υπόθεση δεν πρόκειται να υπογραφεί η μεταβίβαση των ναυπηγείων.
Latest News
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»
Στον διεθνή ανταγωνισμό για την ενεργειακή μετάβαση και η ναυτιλία
Τι είπαν η πρόεδρος του ECSA Karin Orsel και ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Φαφαλιός στη Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους Ωκεανούς
Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων η Αθήνα
Έχασε το 2024 την πρωτιά από τη Σιγκαπούρη
Αναταραχές στη Μέση Ανατολή - Διπλή απειλή για το παγκόσμιο εμπόριο
Οι γεωπολιτικές κρίσεις στη Μέση Ανατολή και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δοκιμάζουν θαλάσσιες διαδρομές από τις διώρυγες του Παναμά και του Σουέζ
Sea Europe: Στόχος να κατασκευάσουν 10.000 πλοία μέχρι το 2035
Ο κλάδος της ναυτιλιακής τεχνολογίας είναι κομβικής σημασίας για τη στρατηγική ανεξαρτησία της Ευρώπης
Τι ζητούν οι εφοπλιστές κρουαζιερόπλοιων ενόψει της νέας σεζόν - Η επιστολή προς 65 λιμάνια
Ποια έργα υποδομής και ποιες συγκεκριμένες ρυθμίσεις ζητά η ΕΕΦΚΝ να προωθηθούν άμεσα προς επίλυση