
Το «φρένο-γκάζι», που φοβόταν ο Έλληνας εφοπλιστής Γιώργος Προκοπίου που πλειοδότησε στον διαγωνισμό πώλησης των ναυπηγείων Σκαραμαγκά, άρχισε καθώς σήμερα έγινε γνωστό ότι η εκδίκαση της αίτησης ακύρωσης του Δήμου Χαϊδαρίου από το Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) που είχε προσδιοριστεί για τις 18 Ιανουαρίου 2022, μετατίθεται για τις 11 Μαρτίου.
Πληροφορίες του ot.gr αναφέρουν ότι η ΕΤΑΔ ζήτησε από το Συμβούλιο της Επικρατείας η αίτηση να συζητηθεί όχι στο τμήμα όπως ήταν προγραμματισμένο αλλά στην Ολομέλεια του ΣτΕ και η 11η Μαρτίου ήταν η πρώτη κοντινή ελεύθερη ημερομηνία για την ολομέλεια του ΣτΕ.
Υπενθυμίζεται ότι η συζήτηση της προσφυγής του Δήμου Χαϊδαρίου επρόκειτο να γίνει στις 18 Ιανουαρίου, με τον Δήμο να υποστηρίζει ότι η πώληση της Προβλήτας 4 του Σκαραμαγκά δεν είναι νόμιμη, επειδή αποτελεί ζώνη παραλίας και αιγιαλού και πρέπει να διασφαλίζεται σε κάθε περίπτωση ο κοινόχρηστος χαρακτήρας της και η ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών σε αυτήν.
Η λύση
Από την πλευρά του ο εφοπλιστής κ. Γιώργος Προκοπίου προσβλέπει σε μια λύση που συνάδει με τη λογική αλληλουχία, δεδομένου ότι από το 1953 η περιοχή είναι ναυπηγείο, όπως είχε δηλώσει παλαιότερα στον ot.gr.
Σχολιάζοντας μάλιστα τότε, τη δικαστική εκκρεμότητα που αφορά στα ναυπηγεία μετά την προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας (ΣτΕ) του Δήμου Χαϊδαρίου, δήλωσε ότι η περιοχή από το 1953 είναι ναυπηγείο και δίπλα σε διυλιστήρια. Σε κάθε περίπτωση τα δικαστήρια θα κληθούν να δώσουν λύση, είχε προσθέσει και είχε εκφράσει την ελπίδα «να μη μας αρχίσουνε φρένο-γκάζι συνέχεια γιατί η επένδυση στον Σκαραμαγκά είναι μια στρατηγική επένδυση».
Επισημαίνεται ότι ο Δήμαρχος Χαϊδαρίου κατέθεσε δυο προσφυγές κατά της μεταβίβασης των ναυπηγείων, μία κατά της Ειδικής Διαχείρισης για την μεταβίβαση του ενεργητικού της εταιρείας και μία κατά της ΕΤΑΔ για την μεταβίβαση του όμορου ακινήτου. Ο Δήμος έχασε την προσφυγή κατά της ειδικής διαχείρισης, αλλά κέρδισε την δεύτερη κατά της ΕΤΑΔ.
Να σημειωθεί ότι εφόσον δεν τελεσιδικήσει η υπόθεση δεν πρόκειται να υπογραφεί η μεταβίβαση των ναυπηγείων.


Latest News

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών

Ποιοι τομείς έδωσαν τα νέα ρεκόρ εσόδων σε ΟΛΠ και ΟΛΘ το 2024
Για πρώτη φορά το αντάλλαγμα από τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του λιμανιού του Πειραιά ήταν μειωμένο

ΟΛΠ Α.Ε.: Το λιμάνι του Πειραιά σε ετοιμότητα για την αυξημένη πασχαλινή κίνηση με νέα έργα και παρεμβάσεις
Ήδη έχουν ολοκληρωθεί σειρά αναβαθμίσεων στις υποδομές του λιμένα Πειραιά

Εσπασε το φράγμα των 900 πλοίων η MSC - H σύγκριση με την Maersk
Η MSC ανακοίνωσε ότι ο στόλος της έχει συνολική χωρητικότητα 6,47 εκατ. teu, σχεδόν 1 εκατ. περισσότερα από τη δεύτερη στην κατάταξη AP Moller-Maersk

Κικίλιας: Η μείωση των λιμενικών τελών από 1η Μαΐου θα περάσει απευθείας στα εισιτήρια
Για συγκράτηση ή και μείωση των τιμών έκανε λόγο ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλης Κικίλιας, από το λιμάνι του Πειραιά

Η μεταβλητότητα παραμένει το κυρίαρχο στοιχείο για τα δεξαμενόπλοια
Η πτώση για τα δεξαμενόπλοι μπορεί να μην είναι άμεση - Οι ανισορροπίες στην προσφορά και στη ζήτηση πετρελαίου θα παραμένουν παράλληλα με τις ευκαιρίες

Capital Clean Energy Carriers: Καθέλκυση του μεγαλύτερου στην ιστορία πλοίου μεταφοράς υγρού διοξειδίου του άνθρακα
Κατασκευάζεται από τα Κορεάτικα ναυπηγεία HD Hyundai Mipo και διαθέτει χωρητικότητα 22.000 κ.μ.

Αύξηση κερδών κατά 37% το 2024 για τον ΟΛΘ - Προτείνει μέρισμα 2 ευρώ/μετοχη
Το προτεινόμενο μέρισμα θα είναι στα € 2 ανά μετοχή, αυξημένο κατά 54% σε σχέση με το προηγούμενο έτος (1,3 ευρώ ανά μετοχή)