Ένα σύστημα δέσμευσης του άνθρακα για πλοία με συμβατικά καύσιμα, το οποίο μπορεί επίσης να εφαρμοστεί σε πλοία που κινούνται με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG) ανέπτυξε το νοτιοκορεατικό ναυπηγείο Samsung Heavy Industries (SHI) σε συνεργασία με την Panasia, έναν από τους σημαντικότερους κατασκευαστές ναυτιλιακού εξοπλισμού της Νότιας Κορέας και ειδικό σε ενεργειακά συστήματα.

Το «Onboard Carbon Capture» σύστημα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του SHI έλαβε έγκριση και από τον Κορεατικό Νηογνώμονα (Korean Register of Shipping), ενώ αναμένεται να βγει στην αγορά μέχρι το 2024. Το ναυπηγείο είπε ότι το σύστημα πράσινης τεχνολογίας χρησιμοποιεί απορροφητικό υγρό με βάση τις αμίνες που είναι αζωτούχες οργανικές ενώσεις για να διαχωρίσει και να συλλέξει το CO2 από τα καυσαέρια του καυσίμου που καίγεται στη μηχανή ή στη γεννήτρια ενός πλοίου.

Η Samsung και η Panasia ανέπτυξαν από κοινού την τεχνολογία από το 2020, αναγνωρίζοντας την ανάγκη για μια νέα τεχνολογία μείωσης του άνθρακα με στόχο τις μηδενικές εκπομπές ανέφερε το ναυπηγείο.

Ένας συνδυασμός πρόωσης με κινητήρα LNG και τεχνολογίας δέσμευσης άνθρακα αναμένεται να είναι μια οικονομικά βιώσιμη λύση ενάντια στους επερχόμενους κανονισμούς εκπομπών άνθρακα του ΙΜΟ, οι οποίοι θα ενισχυθούν σταδιακά έως το 2050, δήλωσε ο Geon-il Park, διευθυντής του Κέντρου Τεχνολογίας Πράσινης Ενέργειας στο SHI. .

Η τεχνολογία πρόσθεσε, όχι μόνο θα βοηθήσει στην επίτευξη των στόχων μείωσης των αερίων του θερμοκηπίου στον ναυτιλιακό τομέα, αλλά και θα ενισχύσει τη ζήτηση για πλοία με καύσιμα LNG.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία