
Βροχή εξακολουθούν να πέφτουν οι παραγγελίες νεότευκτων containerships που μπορούν να χρησιμοποιούν ως καύσιμο και υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG).
Πρόσφατες πρωτοβουλίες στην κατεύθυνση ναυπήγησης πλοίων dual fuel (διπλού καυσίμου), όπως αποκαλούνται, αφορούν τις ναυτιλιακές εταιρείες MSC και ZIM.
Αναλυτικότερα τα ναυπηγεία Dalian Shipbuilding Industry Co ανακοίνωσαν ότι κέρδισαν μια παραγγελία από «έναν διάσημο ευρωπαίο ιδιοκτήτη» για την κατασκευή έξι πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διπλού καυσίμου, μεταφορικής ικανότητας 16.000 teu το ένα.
Τα πλοία θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο και το υγροποιημένο φυσικό αέριο, ενώ ο σχεδιασμός των πλοίων είναι τέτοιος που θα τους επιτρέψει επίσης να «καίνε» και αμμωνία μηδενικού άνθρακα στο μέλλον.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο ευρωπαίος ιδιοκτήτης των έξι πλοίων είναι η MSC σύμφωνα με την Lloydslist.
Επίσης η Ισραηλινή ΖΙΜ ανακοίνωσε ότι συμφώνησε να ναυλώσει για οκτώ χρόνια τρία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τα οποία θα κατασκευασθούν στο ναυπηγείο Hyundai Samho Heavy Industries, με έδρα την Κορέα, για λογαριασμό της Kenon Holdings Ltd, στην οποία μεγαλύτερος μέτοχος είναι η ZIM που κατέχει περίπου το 26% του μετοχικού της κεφαλαίου.
Τα πλοία θα παραδοθούν κατά το πρώτο και το δεύτερο τρίμηνο του 2024.
Τα πλοία που είναι διπλού καυσίμου, μπορούν δηλαδή να χρησιμοποιούν εκτός από συμβατικά καύσιμα και υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), έχουν μεταφορική ικανότητα 7.000 TEU, το ένα και είναι συνολικής αξίας περίπου 400 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ.


Latest News

Επιστρέφουν τα πανιά - «Πράσινο» πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου
Το πλοίο θα αξιοποιεί την τεχνολογία δρομέων πανιών

Ρεκόρ για τα φορτία ρωσικού αργού που μεταφέρονται μέσω θαλάσσης
Ποσότητα ρεκόρ ρωσικού αργού πετρελαίου τύπου Urals, βρίσκεται εν πλω, καθώς οι έμποροι προσπαθούν να βρουν αγοραστές

Ανοδικά οι ναύλοι στα LPG Carriers
Θετική είναι η εικόνα στη ναυλαγορά των gas carriers

Πράσινες τεχνολογίες και εφαρμογές στο λιμάνι του Πειραιά
Εκδήλωση παρουσίασης του ευρωπαϊκού έργου Green C Ports στην Αθήνα

Πλακιωτάκης: Προέχει η επιβίωση της ελληνικής ακτοπλοΐας
Τις στρατηγικές παρεμβάσεις που είναι απαραίτητες στη ναυτιλιακή βιομηχανία, επεσήμανε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής

Τα διαλυτήρια του Αλάνγκ «παλεύουν» να προσελκύσουν ευρωπαϊκά πλοία
Τα μεγαλύτερα διαλυτήρια στον κόσμο προσπαθούν να προσελκύσουν πλοία με ευρωπαϊκή σημαία

Ικανοποίηση ΕΤΑΔ για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά
Δήλωση του διευθύνοντος συμβούλου της εταιρείας, μετά την απόφαση του ΣτΕ

Δράσεις για την προσέλκυση νέων στη ναυτιλία
Ημερίδες με θέμα: «Ο δρόμος είναι η θάλασσα - Προοπτικές του ναυτικού επαγγέλματος» σε Κέρκυρα και Ιωάννινα

Μειώθηκε η διακίνηση containers στην Ευρώπη
Μείωση παρουσίασε η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από, προς και μεταξύ ευρωπαϊκών χωρών κατά τους πρώτους τρεις μήνες του 2022

Η μεγάλη επιστροφή των τραπεζών στη ναυτιλία
Η συντριπτική πλειοψηφία των χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων ανοίγει την κάνουλα της ρευστότητας ύστερα από 7 χρόνια συνεχόμενης πτώσης και παρά τα απρόβλεπτα γεωπολιτικά γεγονότα