Σε πρόσφατο άρθρο του, το ‘The Verge’ ανέφερε επικριτικά ότι η φετινή πλημμύρα διαφημίσεων κρυπτονομισμάτων στο Super Bowl, προώθησε με λανθασμένη στρατηγική τον χώρο, εξαιτίας της επικέντρωσης στην εξυπηρέτηση οικονομικών συμφερόντων και όχι στην ουσία.
Πληθώρα επενδυτών πίστευε ότι το Super Bowl LVI θα ήταν η στιγμή που τα κρυπτο θα ερχόντουσαν στο επίκεντρο. Τα Coinbase, FTX, Crypto.com και Binance ξόδεψαν δεκάδες εκατομμύρια συλλογικά ώστε να μεταδώσουν τηλεοπτικές διαφημίσεις και με την ελπίδα να κερδίσουν την αναγνώριση και την αποδοχή του κόσμου. Το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός των ΗΠΑ ήταν η πρώτη φορά που κρύπτο-εταιρείες κατάφεραν να διαφημιστούν σε κλίμακα μεγάλων διαστάσεων. 112,3 εκατομμύρια άνθρωποι ήταν συντονισμένοι για να παρακολουθήσουν τους Los Angeles Rams να κερδίζουν τους Cincinnati Bengals με 23-20.
Δυστυχώς, οι εταιρείες δεν εκμεταλλεύτηκαν έξυπνα την ευκαιρία που τους παρουσιάστηκε. Σύμφωνα με το The Verge, «Η εστίαση προσέλκυσης νέων χρηστών στον χώρο ήταν μια χαμένη ευκαιρία. Όλες οι διαφημίσεις κρυπτονομισμάτων στο μεγάλο παιχνίδι προσπάθησαν να πείσουν το κοινό να ξοδέψει περισσότερα χρήματα στα κρύπτο». Στην προώθηση του επιφανειακού μηνύματος συνέβαλαν και ονόματα υψηλού προφίλ, όπως ΛεΜπρόν Τζέιμς και Ματ Ντέιμον.
Επιπλέον, η διαφήμιση του Coinbase, η οποία έδειξε έναν κωδικό QR να αναπηδά γύρω από την οθόνη, συναντήθηκε με ανάμεικτη ανταπόκριση. Ενώ κάποιοι το επαίνεσαν ως μία ιδιοφυή κίνηση, η πλειοψηφία ανέφερε ότι ‘εξομαλύνει μία παράνομη συμπεριφορά’. Όπως και αν έχει, η διαφήμιση λειτούργησε, προσφέροντας 20 εκατομμύρια νέες επισκέψεις στον ιστότοπο του Coinbase σε ένα λεπτό. Ωστόσο, η επισκεψιμότητα αυτή κράσαρε τον ιστότοπο.
Σε μια ωμή αντίδραση στο ‘Crypto Bowl’, το site ενημέρωσης δήλωσε ότι η θεματολογία των διαφημίσεων περιστρέφονταν γύρω από την ιδέα ‘Buy now/Αγοράστε τώρα’ και εξέπεμπε ‘δονήσεις από το σχήμα Ponzi’.
Δυστυχώς, στο φετινό Super Bowl, το μεγάλο δημόσιο ντεμπούτο του blockchain, ήταν εξαιρετικά σύντομο, χωρίς να επεξηγεί τη χρησιμότητας της τεχνολογίας ή πώς θα βελτιώσει τα πράγματα στην καθημερινή ζωή των χρηστών».
Latest News
Πόσα έχασε ο Μάικλ Τζόρνταν πουλώντας την τεράστια έπαυλή του στο Σικάγο
Ακόμη και για είδωλα όπως ο Μάικλ Τζόρνταν δεν είναι κάθε τελευταία βολή πετυχημένη
Βαγγέλης Μαρινάκης: Να έχεις το πνεύμα του νικητή κάθε στιγμή, να μην ξεχνάς τις ρίζες σου, να μην παραιτείσαι ποτέ
Οι Αγγλοι υποκλίνονται στον «Βασιλιά του Πειραιά», στον ηγέτη της Νότιγχαμ Φόρεστ με το διεθνώς αναγνωρισμένο Sky Sports, να αφιερώνει ντοκιμαντέρ και αμέτρητους επαίνους. «Meeting Marinakis»: Ο Βαγγέλης Μαρινάκης σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη γεμάτη πάθος, όραμα, αλήθεια και ανθρωπιά.
Πώς η Ελλάδα θα μπει στην τουριστική βιομηχανία του γκολφ
Ο τουρισμός του γκολφ και τα οφέλη στην οικονομία - Τι λέει ο ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Γιάννης Παράσχης
Χρωστάει και ο... Ρονάλντο; - Η μήνυση που κατέθεσε γιατρός εναντίον του
Γιατρός από την Αγγλία κατέθεσε μήνυση στον Κριστιάνο Ρονάλντο για οφειλές από θεραπείες που του είχε προσφέρει τη σεζόν 2021-2022
Τα πολλαπλασιαστικά οφέλη του γκολφ - Γιατί υστερεί σε ανάπτυξη στην Ελλάδα
Η περαιτέρω ανάπτυξη του γκολφ στην Ελλάδα μπορεί να προσφέρει αξιοσημείωτα οφέλη, αλλά έρχεται αντιμέτωπη με σημαντικές προκλήσεις, διαπιστώνεται σε μελέτη του ΙΟΒΕ