Τη διανομή του Ούζου Μυτιλήνης VETO της ποτοποιίας Σπέντζα ξεκίνησε από 4 Μαΐου η εταιρεία Β.Σ. Καρούλιας.
To «OUZO VETO»
Η ποτοποιία Σπέντζα ιδρύθηκε το 1892 στην Πέργαμο της Μ. Ασίας από τον Γιώργη Σπέντζα (1η γενιά) και συνεχίστηκε το 1948 από τον Δημήτριο Σπέντζα (2η γενιά) στη Μυτιλήνη της Λέσβου, με την ονομασία “OUZO VETO” Μυτιλήνης.
Το 2004 ο Γιώργος Σπέντζας (3η γενιά) με βασικές αξίες την ποιότητα, την συνέπεια, την καινοτομία και το πάθος για πρόοδο και ανάπτυξη, πέτυχε την έγκριση της πρώτης πανελλαδικά επίσημης άδειας, από το Γενικό Χημείο του κράτους, για την εμφιάλωση και εμπορεία του ούζου σε μεταλλικούς περιέκτες. Tο 2013 ο γιός του Γιώργου, ο Δηµήτρης Σπέντζας, έχοντας ως παρακαταθήκη την επιτυχημένη πορεία των προκατόχων της, µε καινοτόμες ιδέες και πνεύμα ανανέωσης συνεχίζει την παράδοση. Όλα αυτά τα χρόνια η ποτοποιία Σπέντζα συνδυάζει για την παραγωγή των προϊόντων της σύγχρονες μεθόδους και αξίες, με στόχο να προσφέρει συνεχώς τα καλύτερα προϊόντα στην ελληνική και παγκόσμια αγορά.
Η συνεργασία
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η νέα αυτή συνεργασία της Β. Σ. Καρούλιας ενισχύει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό της, επισφραγίζοντας τη δέσμευσή της για παροχή ποιοτικών προϊόντων και λύσεων στους επαγγελματίες της εστίασης, για όλη τη μέρα και για κάθε μέρα της εβδομάδας (24/7).
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Χρήστος Αργυρού, ανέφερε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι για την νέα προσθήκη στο διευρυμένο πλέον χαρτοφυλάκιό μας. Το OUZO VETO είναι ένα ποιοτικό και ανερχόμενο προϊόν, το οποίο μαζί με τα υπόλοιπα ούζα, τσίπουρα και αποστάγματα θα ολοκληρώσει τις επιλογές προς τους συνεργάτες μας τόσο στην επιτόπια, όσο και στη λιανική αγορά».
Latest News
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας
Πειραϊκή Μικροζυθοποιία: Η μπύρα που «ξεθύμανε» και βγαίνει στο σφυρί
Η ιστορία της εταιρείας και του Αλέξανδρου Κουμάντου