
Τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2022 ανακοίνωσε η εισηγμένη στο NYSE, ναυτιλιακή εταιρεία Navios Maritime Holdings Inc., συμφερόντων της Αγγελικής Φράγκου.
Ειδικότερα τα έσοδα της εταιρείας ανήλθαν στα 127,8 εκατ. δολάρια έναντι 117 εκατ. δολ. ένα χρόνο πριν. Την ίδια ώρα, η Navios εμφάνισε ζημιές ύψους 0,5 εκατ. δολαρίων, κυρίως λόγω της προπληρωμής μετατρέψιμου ομολογιακού δανείου ύψους 24 εκατ. δολ.
49,9% αύξηση στο EBITDA
Επίσης, τα προσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA), κατά το πρώτο τρίμηνο ανήλθαν στα 73,8 εκατομμύρια δολάρια από 49,2 εκατομμύρια δολάρια πέρυσι.
Αξίζει να αναφερθεί ότι το μέσο ημερήσιο ισοδύναμο χρονοναύλωσης (TCE) αυξήθηκε κατά 51,1% και συγκεκριμένα έφτασε τα 21.767 δολάρια την ημέρα, σε σύγκριση με τα 14.404 δολάρια την ημέρα το περσινό πρώτο τρίμηνο.
«Υψηλότερες κατά 50% οι τιμές ναύλων»
Η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρείας κα. Αγγελική Φράγκου εξέφρασε την ικανοποίησή της με τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου και τόνισε πως «οι τιμές ναύλων μας για το πρώτο τρίμηνο του 2022, ήταν υψηλότερες κατά 50% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2021. Υπάρχουν, ωστόσο, σημαντικές γεωπολιτικές αντιξοότητες, συμπεριλαμβανομένων του πολέμου στην Ουκρανία, την πολιτική της Κίνας για μηδενική Covid, τα αυξανόμενα επιτόκια και τον πληθωρισμό. Μέχρι στιγμής, αυτά τα γεγονότα έχουν επηρεάσει θετικά το εμπόριο δημιουργώντας νέους εμπορικούς δρόμους με μεγαλύτερα τονο-μίλια. Η κατάσταση παραμένει ρευστή και παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις».
Η Navios Hodings κατέχει στόλο από 36 πλοία συνολικής μεταφορικής ικανότητας 3,9 εκατ. dwt εκ των οποίων τα 25 είναι ιδιόκτητα και τα 11 ναυλωμένα με μακροχρόνια συμβόλαια.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες