
Στην αναμόρφωση του Κώδικα Ιδιωτικού Ναυτικού Δικαίου, ο οποίος παρέμενε χωρίς καμιά επικαιροποίηση από το 1958, αναφέρθηκε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης, κηρύσσοντας σήμερα την έναρξη των εργασιών του 10ου Διεθνούς Συνεδρίου Ναυτικού Δικαίου που διοργανώνει ο Δικηγορικός Σύλλογος Πειραιά και πραγματοποιείται στο Ίδρυμα Ευγενίδου, υπό την επιστημονική εποπτεία της καθηγήτριας Νομικής Λίας Αθανασίου.
Όπως τόνισε ο κ. Πλακιωτάκης, πρόκειται για ένα εμβληματικό έργο, το οποίο έρχεται να καλύψει τις νέες μορφές εμπορικής δραστηριοποίησης, τις νέες διεθνείς συμβάσεις και τα νέα δεδομένα της αγοράς και της τεχνολογίας, μιας παγκοσμιοποιημένης και ανταγωνιστικής βιομηχανίας όπως η ναυτιλία.
Η Πολιτεία, είπε, μερίμνησε για τη σύσταση Νομοπαρασκευαστικής Επιτροπής, αποτελούμενη από έγκριτους Καθηγητές και Καθηγήτριες, Δικαστές, Δικηγόρους και υπηρεσιακά στελέχη του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, η οποία υπό την προεδρία της κυρίας Αθανασίου, πραγματοποίησε ένα τιτάνιο έργο για τον εκσυγχρονισμό ενός καίριου νομοθετήματος της Ελληνικής ναυτιλίας, ηλικίας μεγαλύτερης των εξήντα ετών.
Για τον λόγο αυτό, υπογράμμισε,« οφείλω να συγχαρώ την εν λόγω επιτροπή για το σημαντικό έργο της το οποίο έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και σύντομα θα τεθεί σε εφαρμογή.»
Εξάλλου ο κ. Πλακιωτάκης στην διάρκεια της ομιλίας του επεσήμανε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει, αλλά και τις προτεραιότητες που θέτει το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, για τη στήριξη της δυναμικής πορείας της ελληνικής ναυτιλίας και τη διατήρηση και περαιτέρω ενίσχυση της ικανότητάς της να προσαρμόζεται στις τάσεις της εποχής προκειμένου να συνεχίσει να ηγείται στο παγκόσμιο ναυτιλιακό στερέωμα.


Latest News

Εξαγορά νέου aframax για την Performance Shipping
Δανειακή συμφωνία για την χρηματοδότηση της εξαγοράς του έκτου aframax της εταιρείας συμφερόντων της οικογένειας Παληού

Στα «χέρια» φιλορώσων αυτονομιστών εμπορικά πλοία με ξένη σημαία
Πρόκειται για την πρώτη κίνηση των αυτονομιστών, που υποστηρίζονται από τη Ρωσία, κατά της εμπορικής ναυτιλίας

Β. Μαρινάκης στον Economist: Οι Ελληνες εφοπλιστές παρέχουν ενεργειακή ασφάλεια στην κρίση
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης, ιδρυτής και πρόεδρος της Capital Maritime & Trading μίλησε στο 26ο συνέδριο του Economist, μαζί με την Αγγελική Φράγκου, πρόεδρο και διευθύνουσα σύμβουλο της Navios Maritime Holdings και τον τέως υπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ, Μάικ Πομπέο

Σεμινάριο της WSM για το ship management
Η Wilhelmsen Ship Management είναι μία από τις μεγαλύτερες διαχειρίστριες εταιρείες πλοίων παγκοσμίως

Νέο κρουαζιερόπλοιο με καύσιμο LNG από την Royal Caribbean
Το πλοίο θα παραδοθεί την άνοιξη του 2024

Σε ιστορικό υψηλό τα κέρδη της Διώρυγας του Σουέζ
Αυξήσεις στον αριθμό των πλοίων και των φορτίων

«Ανοιχτή η Διώρυγα της Κορίνθου»
Η εταιρεία διαχείρισης διαψεύδει δημοσιεύματα για εκ νέου αποκλεισμό της Διώρυγας από καταπτώσεις βράχων

Αλλάζει το λιμάνι της Ραφήνας για την ηλεκτροδότηση πλοίων
Τι αναφέρει η διευθύνουσα σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Ραφήνας Δέσποινα Γκικάκη στον ΟΤ

Carl Schou: Ποτέ δεν θα υπάρξουν πλοία χωρίς πληρώματα
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Wilhelmsen Ship Management μιλάει για τις νέες τεχνολογίες που αναπτύσσονται στη ναυτιλία

Ανοίγει ξανά η Διώρυγα της Κορίνθου
Ολοκληρώνεται η πρώτη φάση των έργων, θα ακολουθήσει νέος κύκλος παρεμβάσεων