Στην αναμόρφωση του Κώδικα Ιδιωτικού Ναυτικού Δικαίου, ο οποίος παρέμενε χωρίς καμιά επικαιροποίηση από το 1958, αναφέρθηκε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης, κηρύσσοντας σήμερα την έναρξη των εργασιών του 10ου Διεθνούς Συνεδρίου Ναυτικού Δικαίου που διοργανώνει ο Δικηγορικός Σύλλογος Πειραιά και πραγματοποιείται στο Ίδρυμα Ευγενίδου, υπό την επιστημονική εποπτεία της καθηγήτριας Νομικής Λίας Αθανασίου.
Όπως τόνισε ο κ. Πλακιωτάκης, πρόκειται για ένα εμβληματικό έργο, το οποίο έρχεται να καλύψει τις νέες μορφές εμπορικής δραστηριοποίησης, τις νέες διεθνείς συμβάσεις και τα νέα δεδομένα της αγοράς και της τεχνολογίας, μιας παγκοσμιοποιημένης και ανταγωνιστικής βιομηχανίας όπως η ναυτιλία.
Η Πολιτεία, είπε, μερίμνησε για τη σύσταση Νομοπαρασκευαστικής Επιτροπής, αποτελούμενη από έγκριτους Καθηγητές και Καθηγήτριες, Δικαστές, Δικηγόρους και υπηρεσιακά στελέχη του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, η οποία υπό την προεδρία της κυρίας Αθανασίου, πραγματοποίησε ένα τιτάνιο έργο για τον εκσυγχρονισμό ενός καίριου νομοθετήματος της Ελληνικής ναυτιλίας, ηλικίας μεγαλύτερης των εξήντα ετών.
Για τον λόγο αυτό, υπογράμμισε,« οφείλω να συγχαρώ την εν λόγω επιτροπή για το σημαντικό έργο της το οποίο έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και σύντομα θα τεθεί σε εφαρμογή.»
Εξάλλου ο κ. Πλακιωτάκης στην διάρκεια της ομιλίας του επεσήμανε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει, αλλά και τις προτεραιότητες που θέτει το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, για τη στήριξη της δυναμικής πορείας της ελληνικής ναυτιλίας και τη διατήρηση και περαιτέρω ενίσχυση της ικανότητάς της να προσαρμόζεται στις τάσεις της εποχής προκειμένου να συνεχίσει να ηγείται στο παγκόσμιο ναυτιλιακό στερέωμα.
Latest News
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»
Στον διεθνή ανταγωνισμό για την ενεργειακή μετάβαση και η ναυτιλία
Τι είπαν η πρόεδρος του ECSA Karin Orsel και ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Φαφαλιός στη Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους Ωκεανούς
Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων η Αθήνα
Έχασε το 2024 την πρωτιά από τη Σιγκαπούρη
Αναταραχές στη Μέση Ανατολή - Διπλή απειλή για το παγκόσμιο εμπόριο
Οι γεωπολιτικές κρίσεις στη Μέση Ανατολή και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δοκιμάζουν θαλάσσιες διαδρομές από τις διώρυγες του Παναμά και του Σουέζ
Sea Europe: Στόχος να κατασκευάσουν 10.000 πλοία μέχρι το 2035
Ο κλάδος της ναυτιλιακής τεχνολογίας είναι κομβικής σημασίας για τη στρατηγική ανεξαρτησία της Ευρώπης
Τι ζητούν οι εφοπλιστές κρουαζιερόπλοιων ενόψει της νέας σεζόν - Η επιστολή προς 65 λιμάνια
Ποια έργα υποδομής και ποιες συγκεκριμένες ρυθμίσεις ζητά η ΕΕΦΚΝ να προωθηθούν άμεσα προς επίλυση