Η Bewise ανέλαβε να υλοποιήσει έργο Customer Service για Όμιλο οπτικοακουστικών και τηλεοπτικών συστημάτων, με σκοπό την αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών της κατά τη συνεργασία τους με το τμήμα υποστήριξης της εταιρείας.
Το σύστημα υλοποιήθηκε αξιοποιώντας το Microsoft Power Platform και συγκεκριμένα τα εργαλεία Power Apps, Power Automate και Power Apps Portals, προσφέροντας τις παρακάτω δυνατότητες:
- Διαχείριση συμβολαίων – Παρακολούθηση SLAs
- Καταγραφή αιτημάτων υποστήριξης (cases) και πορείας επίλυσής τους
- Αυτοματοποιημένες ειδοποιήσεις
- Υλοποίηση portal, στο οποίο έχουν πρόσβαση οι πελάτες της εταιρείας για να παρακολουθούν την πορεία επίλυσης των αιτημάτων υποστήριξης
- Πληθώρα KPIs
Το Power Platform είναι μια οικογένεια εφαρμογών, υπηρεσιών και συνδέσεων, που παρέχει ένα περιβάλλον ταχείας ανάπτυξης για τη δημιουργία προσαρμοσμένων εφαρμογών για τις ανάγκες μιας επιχείρησης. Με το Power Platform, οι εταιρίες μπορούν να δημιουργήσουν εφαρμογές και διαδικασίες που συνδέονται με τα εταιρικά δεδομένα, ενώ η ομάδα εξειδικευμένων επαγγελματιών πληροφορικής της BEWISE, βοηθάει τους οργανισμούς να μεταμορφώσουν ψηφιακά τις δραστηριότητές τους, προσφέροντάς τους τη λύση που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες των πελατών της.