Η οικογένεια Λάτση, που ιστορικά δραστηριοποιούνταν στα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, δεξαμενοπλοίων και υγραερίου, εισέρχεται σύμφωνα με την Alphaliner και στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Ο όμιλος που διευθύνεται από τον Πάρη Κασιδόκωστα-Λάτση απέκτησε ένα νεότευκτο containerships από την Shoei Kisen.

Διαβάστε επίσης: Dimand: Νέοι μέτοχοι Μαριάννα Λάτση και George Elliott (Orasis) – Στα 25 εκατ. ευρώ η συμμετοχή

Πρόσφατες φωτογραφία της Alphaliner, από το ναυπηγείο Hashihama του Imabari , δείχνει ότι το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 1.984 teu με αριθμό κύτους 995, που είχε αρχικά παραγγελθεί από την συγγενή των ναυπηγείων Imabari ναυτιλιακή εταιρεία  Shoei Kisen, φέρει πλέον το όνομα MARLA TIGER και το μπλε «L» του Ομίλου Λάτση.

Το πρόθεμα του ονόματος Marla είναι σύμπτυξη του ονόματος της  Μαριάννας Λάτση, μητέρας του Πάρη Κασιδόκωστα-Λάτση, αναφέρει η Alphaliner. Υπενθυμίζεται ότι ο όμιλος δραστηριοποιείται το χύδην ξηρό φορτίο με τη εταιρεία Marla Dry Bulk Shipmanagement και στα δεξαμενόπλοια με την  Marla Tankers. Η Alphaliner εκτιμά ότι ο όμιλος Λάτση ενδέχεται να έχει αποκτήσει δυο ακόμη containerships μεταφορικής ικανότητας 1.984 teu το ένα, τα υπό ναυπήγηση με αριθμό 996 και 997, με ημερομηνία παράδοσης τον Σεπτέμβριο και τον Νοέμβριο.

Η πληροφορία δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμη αλλά όπως τονίζει η Alphaliner για έναν όμιλο με τα οικονομικά μέσα του Ομίλου Λάτση, φαίνεται απίθανο να επιλέξει μια στρατηγική επένδυση σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και να αποκτήσει μόνο ένα πλοίο

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Ναυτιλία |

Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές

Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης