Η οικογένεια Λάτση, που ιστορικά δραστηριοποιούνταν στα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, δεξαμενοπλοίων και υγραερίου, εισέρχεται σύμφωνα με την Alphaliner και στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Ο όμιλος που διευθύνεται από τον Πάρη Κασιδόκωστα-Λάτση απέκτησε ένα νεότευκτο containerships από την Shoei Kisen.
Διαβάστε επίσης: Dimand: Νέοι μέτοχοι Μαριάννα Λάτση και George Elliott (Orasis) – Στα 25 εκατ. ευρώ η συμμετοχή
Πρόσφατες φωτογραφία της Alphaliner, από το ναυπηγείο Hashihama του Imabari , δείχνει ότι το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 1.984 teu με αριθμό κύτους 995, που είχε αρχικά παραγγελθεί από την συγγενή των ναυπηγείων Imabari ναυτιλιακή εταιρεία Shoei Kisen, φέρει πλέον το όνομα MARLA TIGER και το μπλε «L» του Ομίλου Λάτση.
Το πρόθεμα του ονόματος Marla είναι σύμπτυξη του ονόματος της Μαριάννας Λάτση, μητέρας του Πάρη Κασιδόκωστα-Λάτση, αναφέρει η Alphaliner. Υπενθυμίζεται ότι ο όμιλος δραστηριοποιείται το χύδην ξηρό φορτίο με τη εταιρεία Marla Dry Bulk Shipmanagement και στα δεξαμενόπλοια με την Marla Tankers. Η Alphaliner εκτιμά ότι ο όμιλος Λάτση ενδέχεται να έχει αποκτήσει δυο ακόμη containerships μεταφορικής ικανότητας 1.984 teu το ένα, τα υπό ναυπήγηση με αριθμό 996 και 997, με ημερομηνία παράδοσης τον Σεπτέμβριο και τον Νοέμβριο.
Η πληροφορία δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμη αλλά όπως τονίζει η Alphaliner για έναν όμιλο με τα οικονομικά μέσα του Ομίλου Λάτση, φαίνεται απίθανο να επιλέξει μια στρατηγική επένδυση σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και να αποκτήσει μόνο ένα πλοίο
Latest News
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες
Συγχώνευση ελληνικών ναυλομεσιτικών οίκων - Η Golden Destiny περνά στην Intermodal
Την Golden Destiny απορρόφησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermoda