Η οικογένεια Λάτση, που ιστορικά δραστηριοποιούνταν στα πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, δεξαμενοπλοίων και υγραερίου, εισέρχεται σύμφωνα με την Alphaliner και στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Ο όμιλος που διευθύνεται από τον Πάρη Κασιδόκωστα-Λάτση απέκτησε ένα νεότευκτο containerships από την Shoei Kisen.
Διαβάστε επίσης: Dimand: Νέοι μέτοχοι Μαριάννα Λάτση και George Elliott (Orasis) – Στα 25 εκατ. ευρώ η συμμετοχή
Πρόσφατες φωτογραφία της Alphaliner, από το ναυπηγείο Hashihama του Imabari , δείχνει ότι το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 1.984 teu με αριθμό κύτους 995, που είχε αρχικά παραγγελθεί από την συγγενή των ναυπηγείων Imabari ναυτιλιακή εταιρεία Shoei Kisen, φέρει πλέον το όνομα MARLA TIGER και το μπλε «L» του Ομίλου Λάτση.
Το πρόθεμα του ονόματος Marla είναι σύμπτυξη του ονόματος της Μαριάννας Λάτση, μητέρας του Πάρη Κασιδόκωστα-Λάτση, αναφέρει η Alphaliner. Υπενθυμίζεται ότι ο όμιλος δραστηριοποιείται το χύδην ξηρό φορτίο με τη εταιρεία Marla Dry Bulk Shipmanagement και στα δεξαμενόπλοια με την Marla Tankers. Η Alphaliner εκτιμά ότι ο όμιλος Λάτση ενδέχεται να έχει αποκτήσει δυο ακόμη containerships μεταφορικής ικανότητας 1.984 teu το ένα, τα υπό ναυπήγηση με αριθμό 996 και 997, με ημερομηνία παράδοσης τον Σεπτέμβριο και τον Νοέμβριο.
Η πληροφορία δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμη αλλά όπως τονίζει η Alphaliner για έναν όμιλο με τα οικονομικά μέσα του Ομίλου Λάτση, φαίνεται απίθανο να επιλέξει μια στρατηγική επένδυση σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και να αποκτήσει μόνο ένα πλοίο
Latest News
Γιατί το πλοίο που χτύπησε την γέφυρα της Βαλτιμόρης θα επικαλεστεί... τον Τιτανικό
Για να προσπαθήσει να περιορίσει την ευθύνη του σε μια σειρά αγωγών που αναμένεται να προκύψουν
Τι θα γίνει με τα συντρίμια της γέφυρας στη Βαλτιμόρη - Προβληματισμοί και συνέπειες
«Το πλοίο έχει περίπου το μέγεθος του Πύργου του Άιφελ. Και στην κορυφή του υπάρχει μια ατσάλινη γέφυρα. Φανταστείτε το. Μέχρι πρόσφατα δεν μπορούσα να το φανταστώ», λέει ο κυβερνήτης του Μέριλαντ
Τέλος η Βαλτιμόρη και για την MSC - Πού θα στέλνει τώρα τα εμπορεύματα
Οι εταιρείες logistics προσπαθούν μετά το ατύχημα να κάνουν εναλλακτικά σχέδια μεταφοράς και να συμβαδίσουν με τις εκτροπές των μεταφορέων
«Ναυτιλιακός Πρεσβευτής» του ΙΜΟ ξανά ο Λ. Δημητριάδης - Ευγενίδης
Ο Λεωνίδας Δημητριάδης – Ευγενίδης ανανέωσε τη θητεία του ως «Ναυτιλιακός Πρεσβευτής» του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού
Καμπανάκι Lloyd's: Η καταστροφή της Βαλτιμόρης θα φέρει αποζημιώσεις ρεκόρ
Οι αναλυτές έχουν προβλέψει ότι οι ασφαλισμένες απώλειες από την καταστροφή θα ανέρχονται σε μονοψήφια δισεκατομμύρια
Σε λειτουργία η μεγαλύτερη πλωτή δεξαμενή της χώρας
Χάρη στην επαναλειτουργία της «Σταύρος Νιάρχος» δημιουργούνται πάνω από 500 θέσεις εργασίας
Ποια λιμάνια χάνουν, ποια κερδίζουν απο τις... ρουκέτες των Χούθι - Η εικόνα του Πειραιά [γραφήματα]
Τον Ιανουάριο του 2024, οι όγκοι που διακινήθηκαν στον Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά μειώθηκαν κατά 13% σε ετήσια βάση
Το MSC Group επισκέπτεται 400 φορές, 21 ελληνικά λιμάνια, με έξι κρουαζιερόπλοια
Τα κρουαζιερόπλοια της MSC Cruises προσεγγίζουν τα ελληνικά λιμάνια από τον Μάρτιο, σηματοδοτώντας την επέκταση της λειτουργίας τους στην περιοχή όλο τον χρόνο
«Πράσινο φως» σε τρία έργα υποδομών στο λιμάνι του Λαυρίου άνω των 30 εκατ. ευρώ
Ένα από τα έργα αφορά στην τοποθέτηση πλωτών λιμενοβραχιόνων και πλωτών προβλητών στον Τομέα Τουριστικών Σκαφών
Στο στόχαστρο τέσσερα εμπορικά πλοία τις τελευταίες 72 ώρες - Τι υποστηρίζουν οι Χούθι
Στο στόχαστρο των ανταρτών μπήκαν με μη επανδρωμένα αεροσκάφη δύο αμερικανικά αντιτορπιλικά στην Ερυθρά Θάλασσα καθώς και το λιμάνι Eilat του Ισραήλ