Δεν υπάρχει αναπάντητη κλήση στο 1555, καθώς ακόμη και εάν δεν απαντηθεί κάποια κλήση, το κέντρο καλεί πίσω τον πολίτη. Αυτό τόνισε ο υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης μιλώντας το πρωί στον ΑΝΤ1, με αφορμή τη συμπλήρωση ενός χρόνου λειτουργίας της τηλεφωνικής γραμμής.
Ο υπουργός επανέλαβε ότι μέσα σε έναν χρόνο έχουν απαντηθεί 2,6 εκατομμύρια κλήσεις. Μεταξύ άλλων σημείωσε ότι παλιά «ο μέσος χρόνος αναμονής ήταν τουλάχιστον 30 λεπτά ή ήταν κατεβασμένα τα τηλέφωνα. Ήταν ένα μπάχαλο. Πήγα στον ΕΦΚΑ Αγίας Παρασκευής και χτυπούσαν τα τηλέφωνα, δεν υπήρχε σχέδιο για την διαχείριση των τηλεφωνημάτων» και πρόσθεσε πως «δουλεύουμε με εταιρεία συμβούλων που είναι μία από τις τέσσερις μεγαλύτερες παγκοσμίως, καθώς και με όλα τα μεγάλα τηλεφωνικά κέντρα που λειτουργούν στην Ελλάδα, που έχουν μοιράσει μεταξύ τους τα κομμάτια και έχει π.χ. άλλος τον ΕΦΚΑ κ.τ.λ.».
Διαβάστε επίσης: Χατζηδάκης: Πάνω από 2,6 εκατ. κλήσεις εξυπηρέτησε το 1555 σε έναν χρόνο λειτουργίας
«Το 80% των κλήσεων απαντάται αμέσως, ενώ υπάρχουν άλλα δύο επίπεδα για τις πιο δύσκολες υποθέσεις για να υπάρξει η απάντηση στον πολίτη. Από τα 2,6 εκατομμύρια κλήσεις σε έναν χρόνο, το 99,5% έχει διευθετηθεί. Η απάντηση μπορεί να μην αρέσει στον πολίτη, αλλά δεν μένει χωρίς απάντηση το ερώτημα του πολίτη», επεσήμανε ο Κωστής Χατζηδάκης.
Διαβάστε επίσης: Εκκρεμείς συντάξεις: Ενεργοποιείται το «Ψηφιακό Δωμάτιο Επικοινωνίας»
Σημείωσε δε ότι «το 1555, λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα και χωρίς χρέωση για τον πολίτη, είναι δωρεάν η κλήση».
Για τις εκκρεμείς συντάξεις
Ερωτηθείς για τις εκκρεμείς συντάξεις, ο υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων ανέφερε πως «είμαστε στην τελική ευθεία σε σχέση με τις εκκρεμείς συντάξεις. Υπήρχαν πολλά προβλήματα, αλλά έχοντας 900 λιγότερους υπάλληλους σε σχέση με το 2019, αλλά εστιάζοντας σε καλύτερα προγράμματα, το 2021 βγήκαν 83% παραπάνω συντάξεις και σε ένα εξάμηνο φέτος βγήκαν 15.000 περισσότερες αποφάσεις σε σχέση με όλο το 2019».
«Είμαστε σε καλή πορεία. Επισήμως έχουν μείνει 60.000 συντάξεις, αλλά το 1/3 από αυτές νομικά και τεχνικά είναι αδύνατο να βγει διότι οι ασφαλισμένοι έχουν οφειλές πάνω από το όριο που επιτρέπει ο νόμος και δεν μπορεί ο υπάλληλος του ΕΦΚΑ να την εκδώσει είτε δεν υπάρχουν ιατρικά πιστοποιητικά», προσέθεσε ο κ. Χατζηδάκης, τονίζοντας ότι «πλέον θα τρέξουμε και τις επικουρικές συντάξεις, όχι μόνο διότι έχουμε “ελεύθερα χέρια’” αλλά επειδή βγήκαν οι κύριες συντάξεις, που ήταν προϋπόθεση για να βγουν οι επικουρικές συντάξεις».
Latest News
Πότε εκπνέει η προθεσμία για τη διασύνδεση POS με ταμειακές
Στο 94% το ποσοστό συμμόρφωσης των επιχειρήσεων - Επιβολή προστίμων από ΑΑΔΕ σε όσες επιχειρήσεις δεν ανταποκρίνονται
ΕΥ: Συνέδριο για την πράσινη φορολογία στην Ελλάδα
Πώς θα διαμορφωθεί η περιβαλλοντική φορολογική πολιτική στην Ελλάδα
Έρχεται μπόνους 300 ευρώ - Ποιοι πάνε ταμείο σήμερα
Αφορά όσους κατάρτισαν Ψηφιακό Ατομικό Σχέδιο Δράσης
Χατζηδάκης στο TikTok για τις προμήθειες και τα POS
Δείτε την ανάρτηση του υπουργού Εθνικής Οικονομίας
Πώς θα πάρουν σύνταξη όσοι χρωστούν στον ΕΦΚΑ - Η διαδικασία βήμα βήμα
Εντός Απριλίου ανοίγει η πλατφόρμα – Η διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσουν οι οφειλέτες - συνταξιούχοι
Τι αλλάζει στα τέλη κυκλοφορίας από το 2025
Τα νέα πρόστιμα για εκπρόθεσμη πληρωμή. Έρχονται τα τέλη κυκλοφορίας με το μήνα
Πρότυπο το ΜΤΠΥ στη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή
Το μέσο μηνιαίο ατομικό μέρισμα ανέρχεται σε 120 ευρώ και το αντίστοιχο χηρικό σε 47 ευρώ
Εξάμηνη αναστολή εξόφλησης φορολογικών και ασφαλιστικών υποχρεώσεων στους πληγέντες της Θεσσαλίας
Κοινή ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης
Πότε καταβάλλεται το αδειοδωρόσημο Πάσχα στους οικοδόμους
Ποσό άνω των 37 εκατ. ευρώ θα μοιραστούν σε 76.000 εργατοτεχνίτες οικοδόμους
ΑΑΔΕ: Σε Δημόσια Διαβούλευση η ψηφιακή παρακολούθηση της διακίνησης αγαθών
Στο προσχέδιο της απόφασης καθορίζεται το περιεχόμενο των παραστατικών διακίνησης, η διαδικασία