
Ρεκόρ κερδών κατέγραψε το τρίτο τρίμηνο του 2022 η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία Costamare της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου. Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν στα 107,6 εκατ. δολ. έναντι 107,4 εκατ. δολ. το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι και η ρευστότητα ανήλθε σε 897,3 εκατ.δολ. έναντι 557,8 το τρίτο τρίμηνο του 2021.
Ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας, Γρηγόρης Ζήκος, ανέφερε πως «κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου τα έσοδα έφτασαν περίπου τα 290 εκατομμύρια δολάρια και το προσαρμοσμένο καθαρό εισόδημα έφτασε τα 107 δολάρια εκατ. δολάρια, σε σύγκριση με 216 εκατ. δολάρια και 82 εκατ. δολάρια για την ίδια περίοδο πέρυσι».
Διαβάστε επίσης: «Μαύρα σύννεφα» πάνω από το εμπόριο βλέπει η Maersk
Παράλληλα, πρόσθεσε πως «τα ταμειακά διαθέσιμα ανήλθαν σε περίπου 745 εκατ. δολάρια και η συνολική ρευστότητα, συμπεριλαμβανομένων των μη αναληφθέντων πιστωτικών γραμμών, ήταν πάνω από 890 εκατ. δολάρια».
118 πλοία
Η Costamare ελέγχει ένα στόλο από 73 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (συμπεριλαμβανομένων δύο υπό πώληση πλοίων) και 45 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες