Την έντονη διαμαρτυρία της εκφράζει η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) για την απόρριψη από το Υπουργείο Εργασίας, της αίτησης του Δ.Σ. του ΕΛΟΕΝ (Ειδικού Λογαριασμού Οικογενειακών Επιδομάτων Ναυτικών) για την συμπληρωματική αναδιανομή στους δικαιούχους Ναυτικούς μέρους των πλεονασμάτων του.
Όπως εξηγεί η ΠΝΟ, ο ΕΛΟΕΝ είναι ιδιαίτερο νομικό πρόσωπο, το οποίο έχει αποκλειστικά δικό του προϋπολογισμό και δεν επιβαρύνει ούτε με 1 ευρώ τον κρατικό προϋπολογισμό και τα Κρατικά έσοδα. Οι πόροι του προέρχονται αποκλειστικά και μόνο από εισφορές των Ναυτικών και των πλοιοκτητών και από τους πόρους αυτούς καλύπτονται όλες οι λειτουργικές του ανάγκες και υποχρεώσεις καθώς και οι καταβολές των επιδομάτων προς τους δικαιούχους ναυτικούς.
Επειδή ο κλάδος των Ναυτικών όπως εξάλλου και ολόκληρος ο ελληνικός λαός βρίσκεται αντιμέτωπος με τις συνεχείς αυξήσεις στα βασικά είδη διατροφής, στα καύσιμα και στην θέρμανση, γι’αυτό και ο ΕΛΟΕΝ ζήτησε την πρόσθετη ενίσχυση των ναυτικών μας με την συμπληρωματική αναδιανομή μέρους των αποθεματικών, όπως ρητά το προβλέπει και το επιτρέπει ο νόμος.
Και ενώ το θέμα είναι ξεκάθαρο από κάθε άποψη, δυστυχώς οι Υπηρεσίες του Υπουργείου Εργασίας κατέληξαν στο εσφαλμένο συμπέρασμα ότι δεν πληρούνται δήθεν οι προϋποθέσεις για την αιτηθείσα συμπληρωματική αναδιανομή, τη στιγμή που γνωρίζουν πολύ καλά ότι ο ΕΛΟΕΝ αποτελεί ξεχωριστό και αυτοτελή λογαριασμό διανεμητικού χαρακτήρα με μοναδικό κοινωνικό σκοπό τη χορήγηση οικογενειακών επιδομάτων και ειδικότερα επιδόματος τέκνων στους Έλληνες Ναυτικούς.
Η Διοίκηση της ΠΝΟ έχοντας υπόψη της όλα τα παραπάνω, αποφάσισε ομόφωνα κατά την συνεδρίαση της στις 25-11-2022, όπως με δυναμική παρέμβαση της, προσέλθει σύσσωμη στο Υπουργείου Εργασίας στις 7 Δεκεμβρίου 2022 ημέρα Τετάρτη και ώρα 12.30 προκειμένου να εκφράσει την έντονη διαμαρτυρία μας και για να ικανοποιηθεί το δίκαιο, από κάθε άποψη, αίτημα της, όπως αναφέρει.
Latest News
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»
Στον διεθνή ανταγωνισμό για την ενεργειακή μετάβαση και η ναυτιλία
Τι είπαν η πρόεδρος του ECSA Karin Orsel και ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Φαφαλιός στη Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους Ωκεανούς
Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων η Αθήνα
Έχασε το 2024 την πρωτιά από τη Σιγκαπούρη
Αναταραχές στη Μέση Ανατολή - Διπλή απειλή για το παγκόσμιο εμπόριο
Οι γεωπολιτικές κρίσεις στη Μέση Ανατολή και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δοκιμάζουν θαλάσσιες διαδρομές από τις διώρυγες του Παναμά και του Σουέζ
Sea Europe: Στόχος να κατασκευάσουν 10.000 πλοία μέχρι το 2035
Ο κλάδος της ναυτιλιακής τεχνολογίας είναι κομβικής σημασίας για τη στρατηγική ανεξαρτησία της Ευρώπης
Τι ζητούν οι εφοπλιστές κρουαζιερόπλοιων ενόψει της νέας σεζόν - Η επιστολή προς 65 λιμάνια
Ποια έργα υποδομής και ποιες συγκεκριμένες ρυθμίσεις ζητά η ΕΕΦΚΝ να προωθηθούν άμεσα προς επίλυση