Την έντονη διαμαρτυρία της εκφράζει η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ) για την απόρριψη από το Υπουργείο Εργασίας, της αίτησης του Δ.Σ. του ΕΛΟΕΝ (Ειδικού Λογαριασμού Οικογενειακών Επιδομάτων Ναυτικών) για την συμπληρωματική αναδιανομή στους δικαιούχους Ναυτικούς μέρους των πλεονασμάτων του.
Όπως εξηγεί η ΠΝΟ, ο ΕΛΟΕΝ είναι ιδιαίτερο νομικό πρόσωπο, το οποίο έχει αποκλειστικά δικό του προϋπολογισμό και δεν επιβαρύνει ούτε με 1 ευρώ τον κρατικό προϋπολογισμό και τα Κρατικά έσοδα. Οι πόροι του προέρχονται αποκλειστικά και μόνο από εισφορές των Ναυτικών και των πλοιοκτητών και από τους πόρους αυτούς καλύπτονται όλες οι λειτουργικές του ανάγκες και υποχρεώσεις καθώς και οι καταβολές των επιδομάτων προς τους δικαιούχους ναυτικούς.
Επειδή ο κλάδος των Ναυτικών όπως εξάλλου και ολόκληρος ο ελληνικός λαός βρίσκεται αντιμέτωπος με τις συνεχείς αυξήσεις στα βασικά είδη διατροφής, στα καύσιμα και στην θέρμανση, γι’αυτό και ο ΕΛΟΕΝ ζήτησε την πρόσθετη ενίσχυση των ναυτικών μας με την συμπληρωματική αναδιανομή μέρους των αποθεματικών, όπως ρητά το προβλέπει και το επιτρέπει ο νόμος.
Και ενώ το θέμα είναι ξεκάθαρο από κάθε άποψη, δυστυχώς οι Υπηρεσίες του Υπουργείου Εργασίας κατέληξαν στο εσφαλμένο συμπέρασμα ότι δεν πληρούνται δήθεν οι προϋποθέσεις για την αιτηθείσα συμπληρωματική αναδιανομή, τη στιγμή που γνωρίζουν πολύ καλά ότι ο ΕΛΟΕΝ αποτελεί ξεχωριστό και αυτοτελή λογαριασμό διανεμητικού χαρακτήρα με μοναδικό κοινωνικό σκοπό τη χορήγηση οικογενειακών επιδομάτων και ειδικότερα επιδόματος τέκνων στους Έλληνες Ναυτικούς.
Η Διοίκηση της ΠΝΟ έχοντας υπόψη της όλα τα παραπάνω, αποφάσισε ομόφωνα κατά την συνεδρίαση της στις 25-11-2022, όπως με δυναμική παρέμβαση της, προσέλθει σύσσωμη στο Υπουργείου Εργασίας στις 7 Δεκεμβρίου 2022 ημέρα Τετάρτη και ώρα 12.30 προκειμένου να εκφράσει την έντονη διαμαρτυρία μας και για να ικανοποιηθεί το δίκαιο, από κάθε άποψη, αίτημα της, όπως αναφέρει.
Latest News
Το σχέδιο για νέα πλοία στις άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές
Η σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτικού τομέα για την ανανέωση του στόλου στις ακτοπλοϊκές εταιρείες
Μega-λιμάνι που κατασκεύασε η Κίνα στο Περού θα συνδέει Ασία - Νότια Αμερική
Το τεράστιο λιμάνι Chancay του Περού θεωρείται ότι θα εξελιχθεί σε σημαντικό ναυτιλιακό κόμβο σε παγκόσμιο επίπεδο
Μεγαλώνει ο χρόνος παραμονής των containers στο λιμάνι του Λος Αντζελες
Τον Σεπτέμβριο, το λιμάνι του Λος Άντζελες διακίνησε συνολικά 954.706 ισοδύναμες μονάδες είκοσι ποδών, ή TEUs
ΠΝΟ: 48ωρη απεργία στα λιμάνια Τρίτη και Τετάρτη
Βασικό αίτημα των απεργών η υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας για αυξήσεις μισθών
Υπογράφει η Lamda Marinas και για τη «Μαρίνα Megayacht Κέρκυρας» - Το roadmap των επενδύσεων
Τον 6ο απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης της Μαρίνας Φλοίσβου, παρουσίασε η Lamda Marinas
ΑΕΝ Ύδρας: Εργο ανακαίνισης από το Ίδρυμα «Αντώνιος και Ιωάννης Αγγελικούσης»
Υπογραφή πρωτοκόλλου παράδοσης–παραλαβής του έργου ανακαίνισης των χώρων υγιεινής των κοιτώνων των σπουδαστών στην ΑΕΝ Ύδρας
ΒΑΒΕΛ – Θ. Καπράλος (Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά): Το επενδυτικό κρεσέντο αλλάζει τον Πειραιά
Δεκάδες αναπλάσεις, νέα ξενοδοχεία πολυτελείας και η ανάπτυξη της βραχυχρόνιας μίσθωσης αλλάζουν την οικονομία της πόλης
Οι δυτικές κυρώσεις δεν σταματούν τον σκιώδη στόλο της Ρωσίας
Η Μόσχα μετέφερε 4,1 εκατ. βαρέλια την ημέρα τον Ιούνιο του 2024 έναντι 2,4 εκατ. βαρέλια έναν χρόνο νωρίτερα
Ποια πλοία φέρνουν τα περισσότερα κέρδη – Η ανάλυση του οίκου Clarksons
Πώς εξελίσσονται τα έσοδα των εταιρειών στη ναυτιλία στη σκιά των γεωπολιτικών εξελίξεων – Ο ρόλος των Χούθι
Ακτοπλόοι: Ζητούν από την ΠΝΟ να αναστείλει την απεργία
Με επιστολή του προς τον γενικό γραμματέα της ΠΝΟ Μανώλη Τσικαλάκη, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) καλεί σε ανάκληση της απόφασης για απεργία