
Η αγορά των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου έχει πολύ θετικές προοπτικές καθώς τα LNG Carriers, είναι το ισχυρό πλεονέκτημα όσων χωρών θέλουν ανεξαρτησία και ευελιξία στον ενεργειακό εφοδιασμό τους.
Διαβάστε επίσης: Levante Ferries: Ολοκλήρωση χειμερινών δρομολογίων της γραμμής Θεσσαλονίκης – Σμύρνης
Είμαστε αρκετά αισιόδοξοι για την ναυλαγορά υγροποιημένου φυσικού αέριου καθώς οι απαιτήσεις για νέα σύγχρονα πλοία μεταφοράς του (LNG Carriers) αυξάνονται επεσήμανε ο κ. Σπύρος Λεούσης εμπορικός διευθυντής της Capital Product Partners LP, μιλώντας σήμερα στο διεθνές συνέδριο «22ο WORLD LNG Summit & Awards», συμπληρώνοντας ότι αυτό που λείπει από την βιομηχανία είναι μια καθαρή θέση για το ποια θα είναι η επόμενη τεχνολογία στην οποία πρέπει να επενδύσουν οι πλοιοκτήτες προκειμένου να μεταβεί ο κλάδος στην εποχή χωρίς άνθρακα. Προς το παρόν λοιπόν αυτό που μένει να κάνει η ναυτιλία του LNG είναι να επενδύει σε όσο το δυνατόν πιο σύγχρονα πλοία, βοηθώντας την αγορά να ανανεώσει τον στόλο της.
Διαβάστε επίσης: Πλοιοκτήτες ρυμουλκών: Πυρά κατά κυβέρνησης, ζητούν «φορολογική δικαιοσύνη»
Όπως εξήγησε η ανάγκη της ανανέωσης υπάρχει αφού μέχρι στιγμής τα νέα και υψηλής αποδοτικότητας πλοία αντιπροσωπεύουν μόλις το 23% του στόλου οπότε θεωρητικά από το υπόλοιπο 77% θα πρέπει σταδιακά και μέχρι το τέλος της δεκαετίας να αντικατασταθεί ένα σημαντικό τμήμα.
Έλλειψη μιας σταθερής νομοθεσίας
Στο πρόβλημα της έλλειψης μιας σταθερής νομοθεσίας αναφέρθηκε και ο εμπορικός διευθυντής της Maran Gas κ. Μάρκος Τερζόπουλος, τονίζοντας ότι η ναυτιλία χρειάζεται τους σταθερούς κανόνες.
Από τη πλευρά του ο κ. Πάνος Μήτρου διευθυντής του διεθνούς τμήματος του τομέα αερίου του Lloyd’s Register, εστιάζοντας στο θέμα των κανονισμών υπογράμμισε ειδικότερα τα προβλήματα που θα έχουν ακόμη και τα πλέον σύγχρονα πλοία. Αν δεν γίνουν κάποιες παρεμβάσεις μέχρι το τέλος της δεκαετίας πολλά σύγχρονα LNG Carriers θα έχουν πρόβλημα προσαρμογής στους νέους κανονισμούς, προειδοποίησε. Έφερε σαν παράδειγμα το πρόβλημα της διαρροής μεθανίου εξηγώντας ότι από τα 230 υπό ναυπήγηση LNF Carriers λιγότερο από τα 10% αξιοποιεί τις μηχανές υψηλής πίεσης, που ελαχιστοποιούν το πρόβλημα
Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι εστιάσουμε σε νέες τεχνολογίες όπως δέσμευσης άνθρακα πάνω στο πλοίο προκειμένου να είναι πιο αποδοτικά και φιλικά προς το περιβάλλον τα πλοία, είπε ο κ. Μήτρου και συμπλήρωσε ότι τα πλοία θα πρέπει να μπορούν να ολοκληρώνουν το κύκλο ζωής τους.
Έδαφος για νέες ναυπηγήσεις
Σχετικά με την κατάσταση στα ναυπηγεία σύμφωνα με τον David Colson, Commercial Vice-President της GTT υπάρχει έδαφος για νέες ναυπηγήσεις ενώ ο Matthew Higgs Head of Commercial, της GasLog συμπλήρωσε ότι πρέπει να κινούμαστε με βάση το τι θέλουν οι πελάτες μας.
Τα ναυπηγεία θα είναι γεμάτα τα επόμενα χρόνια και μέχρι το 2026, λόγω της ανάγκης αντικατάστασης στου στόλου των LNG Carriers είπε από την πλευρά του ο κ. Λεούσης.
Όσον αφορά τη χρηματοδότηση συμπλήρωσε ότι εταιρείες με ισχυρούς ισολογισμούς δεν θα έχουν πρόβλημα.
Ο κ. Τερζόπουλος από την πλευρά του εστίασε στις σταθερές σχέσεις που έχει η εταιρεία του με τραπεζικά ιδρύματα και ναυπηγεία.


Latest News

Αναβαθμίζεται το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης με έργα ύψους 23 εκατ. ευρώ
Στόχος να αναδειχθεί σε κορυφαίο εφοδιαστικό-μεταφορικό κρίκο ολόκληρης της Νοτιοανατολικής Ευρώπης

Ψηφίστηκε επί της αρχής το νομοσχέδιο για το ιδιωτικό ναυτικό δίκαιο
Ο ΣΥΡΙΖΑ απείχε από την ψηφοφορία

Βαρόμετρο η Κίνα για την πορεία των ναύλων - Τι περιμένουν οι πλοιοκτήτες
Η υποτονική ζήτηση από την πλευρά της Κίνας επηρέασε αρνητικά το εμπόριο

Νέο containership για την Capital-Executive Ship Management
To container ship είναι μεταφορικής ικανότητας 13.300 TEU και κατασκευάστηκε από την Hyundai Samho Heavy Industries, στη Ν. Κορέα.

Η κρουαζιέρα πολυτελείας γεννά προσδοκίες - Μεγάλες εταιρείες στο Posidonia Sea Tourism Forum
Οι «κρυφοί» και αναδυόμενοι προορισμοί σε Ελλάδα και Ανατολική Μεσόγειο

Οι προτάσεις του ΕΒΕΠ για τη βελτίωση του θαλάσσιου τουρισμού
Η ακτοπλοΐα, τα υδατοδρόμια και το yachting

Θα «βουλιάξουν» από κόσμο τα λιμάνια - Αναμένονται 1 εκατ. επιβάτες κρουαζιέρας
Οι πληρότητες τη φετινή χρονιά είναι πολύ καλύτερες από ό,τι πέρυσι

Ποια είναι η πλουσιότερη «φιγούρα» της ελληνικής ναυτιλίας
Η ναυτιλία αποτελεί βασικό στοιχείο της ελληνικής οικονομικής δραστηριότητας από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα

«Χάθηκαν» οι ουρές στα εμπορικά λιμάνια
Στα προ πανδημίας επίπεδα έχει πέσει πλέον η συμφόρηση στα λιμάνια παγκοσμίως

Πώς εξελίσσεται ο ελληνικός στόλος - Τι δείχνουν τα στοιχεία Νοεμβρίου
Η σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2021