
Όπως ανακοίνωσε η εισηγμένη στο αμερικάνικο χρηματιστήριο εταιρεία της Οικογένειας Κωνσταντακόπουλου, η νέα επιχείρηση δημιουργήθηκε από μια ομάδα έμπειρων επαγγελματιών και θα ναυλώνει πλοία χύδην ξηρού φορτίου, θα συνάπτει συμβόλαια ναύλωσης και θα χρησιμοποιεί λύσεις αντιστάθμισης κινδύνου, συμπεριλαμβανομένων των συμβολαίων μελλοντικής εκπλήρωσης και αντιστάθμισης καυσίμων.
Διαβάστε επίσης: Ναυτιλία: Το «τιμόνι» του παγκόσμιου στόλου κρατά η Ελλάδα – Ακολουθούν Κίνα και Ιαπωνία
H Costamare έχει δεσμεύσει έως και 200 εκατ. δολ. για το νέο εγχείρημα
Η επιχείρηση θα δραστηριοποιείται παγκοσμίως μέσω γραφείων στην Αθήνα και στο Μονακό και μέσω πρακτορείων στην Κοπεγχάγη, το Αμβούργο και τη Σιγκαπούρη. Οι εργασίες αναμένεται να ξεκινήσουν το τέταρτο τρίμηνο του 2022. Το νέο εγχείρημα, για το οποίο η Costamare έχει δεσμεύσει έως και 200 εκατ. δολ., αναμένεται να χρησιμοποιήσει ελάχιστη οικονομική μόχλευση. Το νέο εγχείρημα βασίζεται στις ίδιες ηθικές αξίες και επιχειρηματικές αρχές που ακολούθησε η Costamare τις τελευταίες δεκαετίες, και τέτοιες αξίες και αρχές μοιράζονται και οι συνεργάτες μας. Λαμβάνοντας υπόψη τα αυξημένα επίπεδα αξίας περιουσιακών στοιχείων στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων και την αντικυκλική επενδυτική προσέγγιση της εταιρείας, η Costamare πιστεύει ότι το νέο εγχείρημα παρέχει ένα ελκυστικό προφίλ κινδύνου-απόδοσης για τα επενδυμένα κεφαλαία της.
Διαβάστε επίσης: Ναυτιλία: Απέκτησαν 234 πλοία σε 11 μήνες οι έλληνες εφοπλιστές
Υπενθυμίζεται ότι η Costamare που διευθύνεται από τον Κωστή Κωνσταντακόπουλο, ελέγχει ένα στόλο 73 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, συνολικής χωρητικότητας περίπου 537.000 TEU (συμπεριλαμβανομένων δύο πλοίων που έχει συμφωνήσει να πουλήσει) και 45 πλοία ξηρού χύδην συνολικής χωρητικότητας περίπου 2.436.000 DWT.


Latest News

Γιατί ανησυχεί η Maersk παρά τα καλύτερα έσοδα στην ιστορία της
Η ναυτιλιακή από την Δανία θεωρείται ευρώς ως βαρόμετρο για το παγκόσμιο εμπόριο

Δεμένα τα πλοία στα λιμάνια - 48ωρη πανελλαδική απεργία από την ΠΝΟ
Τι ζητούν οι ναυτικοί

Ένας «Κέρβερος» φύλακας άγγελος της μεταφοράς των προϊόντων
Το νέο καινοτόμο σύστημα παρακολούθησε προϊόντων ανακοινώθηκε από την Golden Cargo, το ΕΚΕΤΑ/ΜΕΤ και την Austria Card Holdings

WSM και Affinity Shipping συμπράτουν για την ίδρυση από κοινού εταιρείας
Η νέα κοινοπρακτική εταιρεία θα εδρεύει στο Όσλο της Νορβηγίας

Αναταράξεις στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα προκαλεί η Ινδία
Οι επιπτώσεις των περιορισμών για τα «γερασμένα» πλοία

Ανθεί ο «αόρατος» ρωσικός στόλος
Λίγες μετά την απαγόρευση προϊόντων διύλισης πετρελαίου από τη Ρωσία, πολλοί αναρωτιούνται το πώς θα διαχειριστεί η Μόσχα τη νέα εξέλιξη

Ένας «Anemos» για τις Δυτικές Κυκλάδες
Το πλοίο, που δεν έδεσε στο λιμάνι λόγω καιρού, στη συνέχεια έβαλε ρότα για Πειραιά, με μοναδικό «επιβάτη» την εικόνα του Αγίου Συμεών

Emanuele Grimaldi: Παγκόσμιο πρόβλημα η έλλειψη ναυτικών
Ο πρόεδρος του ICS και CEO του ομίλου Grimaldi μιλά στα «ΝΕΑ» για τα προβληματα στη ναυτιλία

Σε ισχύ το απαγορευτικό στα πλοία
Δεν θα πραγματοποιούνται δρομολόγια από τα λιμάνια του Πειραιά, της Ραφήνας και του Λαυρίου
![«Ever Acme»: Το πέρασμα του γιγαντιαίου containership από τη Διώρυγα του Σουέζ [Video]](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2023/02/20221230075403CR-yOU-768x511-1-600x399.jpg)
Το πέρασμα του γιγαντιαίου «Ever Acme» από τη Διώρυγα του Σουέζ [Video]
Ο «γίγαντας» των θαλασσών τράβηξε πάνω του όλα τα βλέμματα