Όπως ανακοίνωσε η εισηγμένη στο αμερικάνικο χρηματιστήριο εταιρεία της Οικογένειας Κωνσταντακόπουλου, η νέα επιχείρηση δημιουργήθηκε από μια ομάδα έμπειρων επαγγελματιών και θα ναυλώνει πλοία χύδην ξηρού φορτίου, θα συνάπτει συμβόλαια ναύλωσης και θα χρησιμοποιεί λύσεις αντιστάθμισης κινδύνου, συμπεριλαμβανομένων των συμβολαίων μελλοντικής εκπλήρωσης και αντιστάθμισης καυσίμων.
Διαβάστε επίσης: Ναυτιλία: Το «τιμόνι» του παγκόσμιου στόλου κρατά η Ελλάδα – Ακολουθούν Κίνα και Ιαπωνία
H Costamare έχει δεσμεύσει έως και 200 εκατ. δολ. για το νέο εγχείρημα
Η επιχείρηση θα δραστηριοποιείται παγκοσμίως μέσω γραφείων στην Αθήνα και στο Μονακό και μέσω πρακτορείων στην Κοπεγχάγη, το Αμβούργο και τη Σιγκαπούρη. Οι εργασίες αναμένεται να ξεκινήσουν το τέταρτο τρίμηνο του 2022. Το νέο εγχείρημα, για το οποίο η Costamare έχει δεσμεύσει έως και 200 εκατ. δολ., αναμένεται να χρησιμοποιήσει ελάχιστη οικονομική μόχλευση. Το νέο εγχείρημα βασίζεται στις ίδιες ηθικές αξίες και επιχειρηματικές αρχές που ακολούθησε η Costamare τις τελευταίες δεκαετίες, και τέτοιες αξίες και αρχές μοιράζονται και οι συνεργάτες μας. Λαμβάνοντας υπόψη τα αυξημένα επίπεδα αξίας περιουσιακών στοιχείων στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων και την αντικυκλική επενδυτική προσέγγιση της εταιρείας, η Costamare πιστεύει ότι το νέο εγχείρημα παρέχει ένα ελκυστικό προφίλ κινδύνου-απόδοσης για τα επενδυμένα κεφαλαία της.
Διαβάστε επίσης: Ναυτιλία: Απέκτησαν 234 πλοία σε 11 μήνες οι έλληνες εφοπλιστές
Υπενθυμίζεται ότι η Costamare που διευθύνεται από τον Κωστή Κωνσταντακόπουλο, ελέγχει ένα στόλο 73 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, συνολικής χωρητικότητας περίπου 537.000 TEU (συμπεριλαμβανομένων δύο πλοίων που έχει συμφωνήσει να πουλήσει) και 45 πλοία ξηρού χύδην συνολικής χωρητικότητας περίπου 2.436.000 DWT.
Latest News
Το Ινδικό Πολεμικό Ναυτικό απελευθέρωσε πλοίο και συνέλαβε 35 πειρατές
Από τον Νοέμβριο έχουν καταγραφεί περισσότερες από 20 πειρατείες ή απόπειρες πειρατείας πλοίων στον Κόλπο του Άντεν και στη λεκάνη της Σομαλίας
Tιμολόγηση των εκπομπών άνθρακα στη ναυτιλία - Τι προτείνει η Intercargo
Η κρίσιμη συνεδρίαση του ΙΜΟ στο Λονδίνο έχει θέμα την λήψη μέτρων για την μείωση των εκπομπών CO2 από τα πλοία
Πόσο έχουν «πληγώσει» οι Χούθι το λιμάνι του Πειραιά
Οι επιθέσεις των Χούθι σε εμπορικά πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα διαμόρφωσαν νέα δεδομένα για τα μεγάλα λιμάνια της Ευρώπης
Ανατροπή σκηνικού στην παγκόσμια οικονομία - Η πρόβλεψη του κολοσσού της Hapag-Lloyd
Βλέπουμε ότι τα αποθέματα εξαντλούνται σε πολλές περιπτώσεις και μέχρι στιγμής έχουμε δει μια καλή ανάκαμψη μετά την Κινεζική Πρωτοχρονιά, είπε ο CEO της Hapag-Lloyd
Νέα πτώση στη διακίνηση containers καταγράφεται στον Πειραιά
Το πρώτο δίμηνο του 2024 η διακίνηση containers στους δυο προβλήτες της ΣΕΠ στον Πειραιά μειώθηκε κατά 8,9% έναντι του 2023
Ανοδικά και τον Μάρτιο οι ναύλοι - Η ζήτηση για πλοία χύδην ξηρού φορτίου
Οι παραγγελίες σε άνθρακα και σιδηρομεταλλεύματα
Ναυτιλία: Στο προσκήνιο και οι Σομαλοί πειρατές
Σοβαρά προβλήματα ασφαλείας για τη διεθνή ναυτιλία σε δύο μέτωπα, γύρω από την Ερυθρά Θάλασσα και το Κέρας της Αφρικής
Νέα επίθεση των Χούτι σε εμπορικό πλοίο που υπέστη ζημιές
Το πλοίο «υπέστη κάποιες ζημιές» αλλά το πλήρωμά του είναι «σώο και αβλαβές»
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Προσφορά 5 ειδικών οχημάτων στο Πυροσβεστικό Σώμα
Η ελληνική ναυτιλία αρωγός στο έργο του Πυροσβεστικού Σώματος
Κρίσεις Ανωτάτων Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής έτους 2024
Η ανακοίνωση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας