Ο Δρ Γιώργος Δημόπουλος, Επικεφαλής της Μονάδας Έρευνας και Ανάπτυξης και Συμβουλευτικής του Νορβηγικού Νηογνώμονα DNV θα ενταχθεί στη Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών του ΕΜΠ. Ο κ. Δημόπουλος θα εργάζεται στον τομέα των θαλάσσιων ενεργειακών συστημάτων, της βελτίωσης της απόδοσης και των επιδόσεων των πλοίων, των νέων καυσίμων και της απαλλαγής της ναυτιλίας από τις ανθρακούχες εκπομπές.
Διαβάστε επίσης:Bimco: Δυσοίωνη πρόβλεψη για τους παγκόσμιους όγκους εμπορευματοκιβωτίων το 2023
«Είμαι ενθουσιασμένος που ο Γιώργος Δημόπουλος διορίστηκε σε αυτή τη θέση κύρους», δήλωσε ο Ιωάννης Χιωτόπουλος, Ανώτερος Αντιπρόεδρος και Περιφερειακός Διευθυντής Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής του DNV. «Εκτός από λαμπρός επιστήμονας, είναι ένας ζεστός και πολυαγαπημένος συνάδελφος και του ευχόμαστε μια εξίσου λαμπρή καριέρα στον Ακαδημαϊκό χώρο. Ο Γιώργος θα παραμείνει Εξωτερικός Σύμβουλος του DNV Maritime, κάτι που είμαι βέβαιος ότι θα ενισχύσει περαιτέρω τη σύνδεσή μας με την ελληνική ακαδημαϊκή και ερευνητική κοινότητα».
Διαβάστε επίσης: MARU: Οι Έλληνες στα ναυπηγεία της Ιαπωνίας – Μια πρωτοποριακή έκθεση στην καρδιά της Αθήνας
«Ο Γιώργος ήταν βασικός στην παροχή ναυτιλιακών συμβουλευτικών υπηρεσιών και στα έργα έρευνας και ανάπτυξης εδώ και πολλά χρόνια», δήλωσε ο Morten A Lero, Διευθύνων Σύμβουλος της Maritime Advisory του DNV. «Πελάτες και συνάδελφοι από όλο τον κόσμο, ειδικά στην Ελλάδα, έχουν επωφεληθεί από τη βαθιά γνώση του για τη ναυτιλιακή βιομηχανία. Εύχομαι στον Γιώργο ό,τι καλύτερο στο ΕΜΠ και ανυπομονώ να συνεργαστώ μαζί του σε αυτό το νέο περιβάλλον».
«Συναρπαστική νέα πρόκληση»
«Η ανάληψη αυτού του ρόλου στο ΕΜΠ είναι μια συναρπαστική νέα πρόκληση», είπε ο Γιώργος Δημόπουλος. «Με τους ραγδαίους μετασχηματισμούς που έχουν ήδη ξεκινήσει σε όλη τη ναυτιλιακή βιομηχανία, η ανάγκη για έρευνα και καινοτομία είναι πιο ζωτική από ποτέ. Θέλω να ευχαριστήσω τον DNV, έναν οργανισμό που προωθεί την καινοτομία και ενθαρρύνει την προσωπική ανάπτυξη, αλλά ακόμη περισσότερο τους συναδέλφους μου σε όλο τον κόσμο που έχουν διευρύνει τους επιστημονικούς μου ορίζοντες τα τελευταία 14 χρόνια».
Το ΕΜΠ είναι το παλαιότερο και πιο αναγνωρισμένο τεχνικό πανεπιστήμιο της Ελλάδας, που ιδρύθηκε το 1837. Η Σχολή Ναυπηγών Μηχανολόγων Μηχανικών Ε.Μ.Π. (SNAME) ιδρύθηκε το 1969 και καλύπτει όλες τις πτυχές του σχεδιασμού πλοίων, της κατασκευής, της θαλάσσιας υδροδυναμικής, της ναυτικής μηχανικής και της οικονομίας.
Latest News
Αυξημένες επιδόσεις το 2023 για τον ΟΛΘ - Σε «ΜΕΤΚΑ - ΤΕΚΑΛ» το έργο του 6ου προβλήτα
Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε αύξηση άνω του 12% (στα € 59,8 εκατ.), ενώ στους τομείς εκμετάλλευσης χώρων και επιβατικής κίνησης σημειώθηκαν αυξήσεις 18,2% και 31,3% αντίστοιχα
Το Ιράν διέσωσε ναυτικούς δεξαμενόπλοιου που κινδύνευσαν ανοιχτά του Ομάν
Οι ιρανικές αρχές διέσωσαν 21 ναυτικούς από δεξαμενόπλοιο που εξέπεμψε SOS
Κι αν κλείσουν τα στενά του Ορμούζ; - Οι κίνδυνοι για εμπόριο και ναύλους
Τα εφιαλτικά σενάρια υπό το πρίσμα δύο ναυλομεσιτικών οίκων
Δεσμεύσεις 580 εκατ. για πράσινη ναυτιλία από Στυλιανίδη
Οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των λιμενικών υποδομών
Μελίνα Τραυλού: Ακρογωνιαίος λίθος της πράσινης μετάβασης η ναυτιλία
Το μήνυμα της προέδρου της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών στο 9th «Our Ocean Conference 2024»
Στον διεθνή ανταγωνισμό για την ενεργειακή μετάβαση και η ναυτιλία
Τι είπαν η πρόεδρος του ECSA Karin Orsel και ο πρόεδρος της Intercargo Δημήτρης Φαφαλιός στη Διεθνή Διάσκεψη της Αθήνας για τους Ωκεανούς
Στη δεύτερη θέση των κορυφαίων ναυτιλιακών κέντρων η Αθήνα
Έχασε το 2024 την πρωτιά από τη Σιγκαπούρη
Αναταραχές στη Μέση Ανατολή - Διπλή απειλή για το παγκόσμιο εμπόριο
Οι γεωπολιτικές κρίσεις στη Μέση Ανατολή και οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις δοκιμάζουν θαλάσσιες διαδρομές από τις διώρυγες του Παναμά και του Σουέζ
Sea Europe: Στόχος να κατασκευάσουν 10.000 πλοία μέχρι το 2035
Ο κλάδος της ναυτιλιακής τεχνολογίας είναι κομβικής σημασίας για τη στρατηγική ανεξαρτησία της Ευρώπης
Τι ζητούν οι εφοπλιστές κρουαζιερόπλοιων ενόψει της νέας σεζόν - Η επιστολή προς 65 λιμάνια
Ποια έργα υποδομής και ποιες συγκεκριμένες ρυθμίσεις ζητά η ΕΕΦΚΝ να προωθηθούν άμεσα προς επίλυση