Μείωση 2,6% κατέγραψε, σύμφωνα με αναλυτές, η πραγματική εσωτερική ανάπτυξη της Nestle, καθώς η πολυεθνική των τροφίμων αύξησε απότομα τις τιμές των προϊόντων της κατά 10,1% κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2022.
Όπως αναφέρουν οι Financial Times, η πραγματική εσωτερική ανάπτυξη – ένα μέτρο του όγκου πωλήσεων και των επιλογών προϊόντων των καταναλωτών – μειώθηκε κατά 2,6%, σύμφωνα με την ανάλυση των αποτελεσμάτων του ομίλου από την επενδυτική τράπεζα Jefferies.
Nestle: Αποζημίωση 2 εκατ ευρώ σε πρώην μάνατζερ που κατήγγειλε εκφοβισμό
Πλήγμα λόγω ακρίβειας
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μαρκ Σνάιντερ, δήλωσε ότι η Nestlé εξακολουθεί να αντιμετωπίζει και φέτος απότομες αυξήσεις του κόστους. «Έχουμε ακόμη περιθώρια βελτίωσης (του περιθωρίου κέρδους). Χτυπηθήκαμε αρκετά σκληρά από τον πληθωρισμό», είπε.
Σημειώνεται ότι στα προϊόντα που καταγράφουν μείωση των πωλήσεων περιλαμβάνονται ο καφές arabica και τα γαλακτοκομικά. Οι αυξήσεις των τιμών του ελβετικού ομίλου ήταν υψηλότερες στη Βόρεια και τη Λατινική Αμερική, αγγίζοντας το 11,6%.
Η Nestlé είναι η τελευταία πολυεθνική της βιομηχανίας τροφίμων που αναφέρει πλήγμα στον όγκο πωλήσεων από την αύξηση των τιμών. Είχε προηγηθεί η Unilever, που την προηγούμενη εβδομάδα δήλωσε ότι οι καταναλωτές αγόρασαν λιγότερα προϊόντα της το 2022 λόγω των αυξήσεων-ρεκόρ των τιμών.
«Κόβει» προϊόντα
Ο ελβετικός όμιλος πραγματοποιεί ένα μεγάλο πρόγραμμα περικοπής λιγότερο δημοφιλών προϊόντων, ακόμη και ολόκληρων εμπορικών σημάτων, μια προσπάθεια που ξεκίνησε κατά τη διάρκεια των διαταραχών της εφοδιαστικής αλυσίδας πέρυσι, αλλά πλέον έχει λάβει τον χαρακτήρα μιας ευρύτερης προσπάθειας εξορθολογισμού.
Η εταιρεία ανακοίνωσε φέτος σχέδια για τη διακοπή της πώλησης κατεψυγμένων τροφίμων στον Καναδά, μια επιχείρηση που είχε αποφέρει περίπου 150 εκατ. στερλίνες, και έχει καταργήσει ορισμένες σειρές γαλακτοκομικών στη Βραζιλία, τη Μέση Ανατολή και τη βόρεια Αφρική, καθώς θυσιάζει κάποιες πωλήσεις για να επικεντρωθεί στα πιο επιτυχημένα προϊόντα, δήλωσε ο Σνάιντερ.
Προβλέπει ανάκαμψη της κερδοφορίας το 2023, με το υποκείμενο λειτουργικό περιθώριο κέρδους να κυμαίνεται μεταξύ 17% και 17,5%, μετά από πτώση στο 17,1% το 2022.
Latest News
Μισθολογικό χάσμα: Η χώρα στην Ευρώπη όπου οι γυναίκες πληρώνονται καλύτερα
Το μισθολογικό χάσμα μεταξύ των φύλων αποτελεί μόνο ένα μέρος μιας ευρύτερης εικόνας ανισοτήτων που αντιμετωπίζουν οι γυναίκες στην αγορά εργασίας.
«Οταν βρέχει, βρέχονται όλοι» - Η προειδοποίηση του CFO της Costco για τους δασμούς Τραμπ
Η CFO της μεγαλύτερης αλυσίδας σούπερ μάρκετ στις ΗΠΑ προειδοποιεί ότι οι δασμοί του Τραμπ μπορεί να σημαίνουν εκτεταμένες αυξήσεις τιμών
Κίνα: Θα μειώσει επιτόκια και τα υποχρεωτικά αποθεματικά
Η κεντρική τράπεζα θα αυξήσει την ένταση της νομισματικής και πιστωτικής προσφοράς
Η Ινδία πρωτοπορεί στον χώρο των ψηφιακών νομισμάτων κεντρικής τράπεζας
H Ινδία διαθέτει τον υψηλότερο αριθμό χρηστών κρυπτογράφησης παγκοσμίως
Τέλος εποχής για τη «βασίλισσα» των draft Bud Light - Από ποια μπίρα έχασε τα σκήπτρα
H Nο1 βαρελίσια μπίρα στις ΗΠΑ είδε τις πωλήσεις της να πέφτουν στην τρίτη θέση και στα καταστήματα τροφίμων κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού
Τι αναμένουν οι επενδυτές την εβδομάδα που έρχεται
Οι συνεδριάσει των κεντρικών τραπεζών και ο δρόμος προς την κάλπη στη Γερμανία
Η Porsche holding προειδοποιεί για μείωση της συμμετοχής της VW έως και 20 δισ. ευρώ
Η VW ετοιμάζεται να εισέλθει στον πέμπτο γύρο διαπραγματεύσεων με το συνδικάτο IG Metall τη Δευτέρα
Ζάκερμπεργκ: Πούλησε μετοχές αξία 2,2 δισ. δολαρίων
Ο Ζάκερμπεργκ πούλησε περίπου 4,6 εκατ. μετοχών
Τα «μοντέλα» της Jaguar και ο διάλογος για την «πρόκληση» στη διαφήμιση
Αίσθηση προκαλεί η τελευταία καμπάνια της αυτοκινητοβιομηχανίας Jaguar. Παρελαύνουν ανδρικά και γυναικεία μοντέλα με έντονο μακιγιάζ, αλλά δεν εμφανίζεται ούτε ένα αυτοκίνητο
H Moody's υποβάθμισε το αξιόχρεο της Γαλλίας
Οι εξελίξεις στη Γαλλία επηρέασαν την αξιολόγηση της Moody's για το αξιόχρεο της χώρας