Μείωση 2,6% κατέγραψε, σύμφωνα με αναλυτές, η πραγματική εσωτερική ανάπτυξη της Nestle, καθώς η πολυεθνική των τροφίμων αύξησε απότομα τις τιμές των προϊόντων της κατά 10,1% κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2022.
Όπως αναφέρουν οι Financial Times, η πραγματική εσωτερική ανάπτυξη – ένα μέτρο του όγκου πωλήσεων και των επιλογών προϊόντων των καταναλωτών – μειώθηκε κατά 2,6%, σύμφωνα με την ανάλυση των αποτελεσμάτων του ομίλου από την επενδυτική τράπεζα Jefferies.
Nestle: Αποζημίωση 2 εκατ ευρώ σε πρώην μάνατζερ που κατήγγειλε εκφοβισμό
Πλήγμα λόγω ακρίβειας
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μαρκ Σνάιντερ, δήλωσε ότι η Nestlé εξακολουθεί να αντιμετωπίζει και φέτος απότομες αυξήσεις του κόστους. «Έχουμε ακόμη περιθώρια βελτίωσης (του περιθωρίου κέρδους). Χτυπηθήκαμε αρκετά σκληρά από τον πληθωρισμό», είπε.
Σημειώνεται ότι στα προϊόντα που καταγράφουν μείωση των πωλήσεων περιλαμβάνονται ο καφές arabica και τα γαλακτοκομικά. Οι αυξήσεις των τιμών του ελβετικού ομίλου ήταν υψηλότερες στη Βόρεια και τη Λατινική Αμερική, αγγίζοντας το 11,6%.
Η Nestlé είναι η τελευταία πολυεθνική της βιομηχανίας τροφίμων που αναφέρει πλήγμα στον όγκο πωλήσεων από την αύξηση των τιμών. Είχε προηγηθεί η Unilever, που την προηγούμενη εβδομάδα δήλωσε ότι οι καταναλωτές αγόρασαν λιγότερα προϊόντα της το 2022 λόγω των αυξήσεων-ρεκόρ των τιμών.
«Κόβει» προϊόντα
Ο ελβετικός όμιλος πραγματοποιεί ένα μεγάλο πρόγραμμα περικοπής λιγότερο δημοφιλών προϊόντων, ακόμη και ολόκληρων εμπορικών σημάτων, μια προσπάθεια που ξεκίνησε κατά τη διάρκεια των διαταραχών της εφοδιαστικής αλυσίδας πέρυσι, αλλά πλέον έχει λάβει τον χαρακτήρα μιας ευρύτερης προσπάθειας εξορθολογισμού.
Η εταιρεία ανακοίνωσε φέτος σχέδια για τη διακοπή της πώλησης κατεψυγμένων τροφίμων στον Καναδά, μια επιχείρηση που είχε αποφέρει περίπου 150 εκατ. στερλίνες, και έχει καταργήσει ορισμένες σειρές γαλακτοκομικών στη Βραζιλία, τη Μέση Ανατολή και τη βόρεια Αφρική, καθώς θυσιάζει κάποιες πωλήσεις για να επικεντρωθεί στα πιο επιτυχημένα προϊόντα, δήλωσε ο Σνάιντερ.
Προβλέπει ανάκαμψη της κερδοφορίας το 2023, με το υποκείμενο λειτουργικό περιθώριο κέρδους να κυμαίνεται μεταξύ 17% και 17,5%, μετά από πτώση στο 17,1% το 2022.
Latest News
Το ημιφορτηγό που είναι το αντίθετο του Cybertruck
Απευθύνεται σε χρήστες που το θέλουν για σκληρή δουλειά και όχι για μόστρα
Politico: Γιατί η Βουλγαρία δεν θα ενταχθεί στην Ευρωζώνη το 2025
Παρά την ευρεία δημόσια υποστήριξη της ΕΕ για τον στόχο του Ιανουαρίου 2025, ανώτεροι αξιωματούχοι δηλώνουν σε ιδιωτικές συζητήσεις ότι είναι σχεδόν βέβαιο πως ο στόχος είναι ήδη χαμένος
Φαρμακευτική υπόσχεται θεραπεία του "Ozempic Face"
Μπορούμε να διορθώσουμε το «Ozempic face», λέει η εταιρεία περιποίησης δέρματος Galderma
Γιατί τα ΔΣ τα βάζουν με συμβούλους μετόχων
Οι σωστοί σύμβουλοι και οι εστιασμένοι επενδυτές είναι ζωτικής σημασίας για μια εύρυθμη λειτουργία των μετόχων
H αμερικανική οικονομία απειλείται από στασιμοπληθωρισμό
Αυτό μπορεί να είναι χειρότερο από την οικονομική ύφεση
Προβλέψεις για ανάπτυξη έως 3,5% στο Χονγκ Κονγκ το α΄ τρίμηνο
Εντός του εύρους της πρόβλεψης οικονομικής ανάπτυξης για ολόκληρο το έτος, σύμφωνα με το οικονομικό επιτελείο του Χονγκ Κονγκ
Η ύφεση της αγοράς ακινήτων στη Σιγκαπούρη προσφέρει ευκαιρίες για κροίσους
Η ύφεση στην αγορά ακινήτων της πόλης-κράτους προσφέρει ευκαιρίες για όσους έχουν χρήμα
Αναποτελεσματικές οι κυρώσεις σε Ρωσία και Ιράν
Στο Ιράν επιβάλλονται κυρώσεις εδώ και 40 χρόνια. Στη Ρωσία έχουν επιβληθεί τόσες κυρώσεις, όσο σε καμία άλλη χώρα. Τα αποτελέσματά τους όμως είναι πενιχρά
Ο τεράστιος εταιρικός ανασχηματισμός της Google - Ποιος αποκτά περισσότερη ισχύ
Ο επικεφαλής της DeepMind της Google αποκτά περισσότερη δύναμη, ενώ ο επικεφαλής των συσκευών Pixel θα επιβλέπει επίσης το Android
Πώς οι μεγάλες πολυεθνικές χτίζουν… «αυτοκρατορίες» τον 21ο αιώνα
Τι σηματοδοτούν οι τελευταίες επιχειρηματικές συνεργασίες των Disney, Ford και Microsoft