
Μια νέα χρονοναύλωση για το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων «Akadimos» (115.534 dwt/9.288 TEU, έτους κατασκευής 2015, Daewoo-Mangalia Heavy Industries S.A., Ρουμανία) ανακοίνωσε η Capital Product Partners (CPLP) Το πλοίο ναυλώθηκε σε μια μεγάλη ναυτιλιακή εταιρεία τακτικών γραμμών. Η ναύλωση του M/V Akadimos αναμένεται να ξεκινήσει το δεύτερο τρίμηνο του 2023 σε άμεση συνέχιση της σημερινής ναύλωσης της με διάρκεια περίπου 24 μήνες.
Η CPLP εκτιμά ότι η ναύλωση αυτή μπορεί να αποφέρει ακαθάριστα έσοδα 34,4 εκατομμυρίων δολαρίων. Ως αποτέλεσμα της παραπάνω ναύλωσης, ο στόλος της CPLP έχει καλύψει σε ποσοστό 96% τις ημέρες λειτουργίας του, για το υπόλοιπο του 2023 και του 2024.
CPLP Shipping: Εξαγόρασε την Atrotos Gas με τα κεφάλαια από το ομόλογο που εξέδωσε
Η Capital Product Partners η εισηγμένη στον Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία ελέγχει ένα στόλο από 22 πλοία εκ των οποίων επτά είναι τελευταίας τεχνολογίας πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers), 11 είναι Neo-Panamax containerships, τρία είναι Panamax containerships και ένα Capesize bulk carrier. Επίσης δεν περιλαμβάνεται ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 13.312 TEU το οποίο η CPLP έχει συμφωνήσει να αγοράσει και θα το παραλάβει το δεύτερο τρίμηνο του 2023. Πρόκειται για το πλοίο Buenaventura Express, το οποίο είναι υπό κατασκευή στα ναυπηγεία Hyundai Samho Heavy Industries Co., Ltd., της Νοτίου Κορέας. Αναμένεται να παραληφθεί από την CPLP τον Ιούνιο του 2023.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες