Την τελευταία του πνοή σε ηλικία 67 ετών άφησε ο εφοπλιστής Κώστας Αγαπητός, έπειτα από εγχείριση ανοιχτής καρδιάς όπως αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες.
Η οικογένεια Αγαπητού ξεκίνησε τις δραστηριότητές της με την επιβατική ελληνική ακτοπλοΐα από τις αρχές του ’60, με την ίδρυση της AGAPITOS LINES. Η εταιρία είχε την ιδιοκτησία, τη λειτουργία και τη διαχείριση ενός στόλου οχηματαγωγών πλοίων. Η επιχείρηση ενισχύθηκε κατά πολύ, όταν ο Κωνσταντίνος και ο Αντώνης (αντίστοιχοι γιοι των Γιάννη και Βασίλη), μπήκαν στην οικογενειακή επιχείρηση μετά την ολοκλήρωση των ναυτιλιακών σπουδών τους.
Από το 1964 έως και το 1992, οι δραστηριότητες των ναυτιλιακών γραμμών της εταιρείας επεκτάθηκαν στην ελληνική αγορά, αυξάνοντας τα δρομολόγια. Έτσι η AGAPITOS LINES έγινε, μέσα σε αυτά τα χρόνια, ένας από τους βασικούς πρωταγωνιστές της αγοράς.
Ο Γιάννης Αγαπητός και ο γιος του Κωνσταντίνος ιδρύουν την AGAPITOS EXPRESS FERRIES ASSOCIATION (AEFA) με τον Κωνσταντίνο στο τιμόνι, ως διευθύντας σύμβουλος της εταιρείας. Με τη μακρόχρονη εμπειρία της οικογένειας στο χώρο, η AEFA επικεντρώθηκε στην περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας και στην καινοτόμο διαχείριση, ώστε να δημιουργήσει μια εταιρεία ικανή να μεγαλώνει, ενώ, την ίδια στιγμή, να είναι σε θέση να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις μιας ταχύτατα μεταβαλλόμενης αγοράς.
Η εντυπωσιακή επέκταση και ανάπτυξη της AEFA, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, είναι μια απόδειξη των προσπαθειών των ανθρώπων της, να εκτελεί με το στόλο της αναδυόμενα και προσοδοφόρα δρομολόγια μεταξύ του Πειραιά και των νησιών Σύρου, Τήνου, Μυκόνου και των Πάρου, Νάξου, Ίου, Σαντορίνης.
Το 1998, η AEFA εισήλθε και στην αγορά των τύπου Ro/ Ro με την απόκτηση 4 πλοίων.
Το 1999, η εταιρεία εξαγοράζεται από τη Minoan Flying Dolphins (αργότερα, μετονομαζόμενη σε Hellas Flying Dolphins και, σήμερα, γνωστή ως Hellenic Seaways). Ο Κωνσταντίνος Αγαπητός, όντας ο μοναδικός μέτοχος της AEFA κατά το χρόνο της εξαγοράς, γίνεται και ο μεγαλύτερος μεμονωμένος μέτοχος σε αυτή τη νέα εταιρία.
H οικογένεια Αγαπητού δραστηριοποιείται παραδοσιακά στο χώρο της ακτοπλοΐας από το 1964.
Ιδρυτής της εταιρείας υπήρξε ο Βασίλειος Α. Αγαπητός ως αυτοδημιούργητος επιχειρηματίας ο οποίος γεννήθηκε στην Αθήνα το 1933 από πρόσφυγες γονείς της Μικράς Ασίας. Από την ίδρυσή της η εταιρεία και μέχρι τη συγχώνευσή της με τη Minoan Flying Dolphins δραστηριοποιήθηκε κυρίως στις γραμμές των Κυκλάδων αλλά και σε άλλες περιοχές όπως στην Αδριατική, στο Ιόνιο, στην Ικαρία-Σάμο και στα Δωδεκάνησα.
Μετά το 2000 κι ως το 2018, η οικογένεια συμμετείχε στο μετοχικό κεφάλαιο της Hellenic Seaways ενώ παράλληλα ο Αντώνιος Αγαπητός που δραστηριοποιείται στο χώρο ως πλοιοκτήτης από το 1983, διετέλεσε μέλος του διοικητικού της συμβουλίου, υπήρξε αντιπρόεδρος καθώς και διευθύνων σύμβουλος από το 2013 μέχρι τη πώληση της εταιρείας στις επιχειρήσεις Αττικής το 2018. To 2019 ο Βασίλης Αγαπητός, ενεργός στον χώρο της ακτοπλοΐας από το 2012, συνεχίζει τη παράδοση και ιδρύει την ALPHA LINES, εντάσσοντας στο δυναμικό της το σύγχρονο επιβατηγό ταχύπλοο SPEEDCAT l το 2020.
Latest News
Οι νέοι δασμοί των ΗΠΑ σε κινεζικά προϊόντα, η ναυτιλία και τα οφέλη για Βιετνάμ και Μεξικό
Οι παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού προετοιμάζονται για μια νέα διαταραχή
Σχεδόν 150.000 containers έχασε ο Πειραιάς λόγω Χούθι
Τα σχέδια των Κινέζων για στήριξη του λιμανιού
Νέο χτύπημα Χούθι σε ελληνόκτητο πλοίο με βαλλιστικό πύραυλο
Επίθεση με βαλλιστικό πύραυλο δέχθηκε ελληνόκτητο πλοίο με σημαία Παναμά που πλέει στην Ερυθρά Θάλασσα
Αυξημένη ζήτηση για πλοία με καύσιμο LNG
Ταχεία ανάπτυξη του στόλου έως το 2027 προβλέπει οίκος αναλύσεων ? Αγκάθι οι ελλείψεις σε υποδομές όπως δεξαμενές αποθήκευσης και μονάδες εφοδιασμού
Πλέοντας σε ταραγμένα ύδατα – Οι κίνδυνοι για τη ναυτιλία το 2024
Σύμφωνα με την Allianz Comercial η ναυτιλία έχει να αντιμετωπίσει από τους πολέμους και τη γεωπολιτική αστάθεια μέχρι την κλιματική κρίση και την πειρατεία
Έπεσαν οι υπογραφές για τη σύνδεση του Λιμένα Αλεξάνδρούπολης με την Περιφερειακή Οδό
Τι περιλαμβάνει το σχέδιο ανάπτυξης του εμπορικού λιμένα - Το έργο ωρίμασε η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (PPF) του ΤΑΙΠΕΔ
Στυλιανίδης: Ρεαλιστικά μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα μέτρα για ναυτιλία ουδέτερη από άνθρακα
Ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής διαβεβαίωσε ότι προς την πράσινη μετάβαση θα κινηθούν ακτοπλοΐα και λιμενικές υποδομές
Έλληνες και Κινέζοι εφοπλιστές κοντράρονται στις αγορές πλοίων
Η μάχη για την πρωτοκαθεδρία
Στην Κέρκυρα η γ.σ. της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας
Κατά τη διάρκεια της Συνεδρίασης έγινε απολογισμός του έργου της Ένωσης, της πορείας του κλάδου και των προοπτικών ανάπτυξης
Ίδρυμα Ευγενίδου: Δωρεά νέου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού και εξοπλισμού στις ΑΕΝ
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει 47 σταθερούς υπολογιστές, tablet, laptop, headsets και διαδραστική οθόνη