Αυξάνεται η… ουρά για το Μποδοσάκειο Μέγαρο
- Αυξάνεται, όπως μαθαίνουμε, ο αριθμός των υποψήφιων επενδυτών για το Μποδοσάκειο Μέγαρο στην Αμαλίας όσο πλησιάζουμε στην ημέρα κατάθεσης των προσφορών.
- Πηγές που παρακολουθούν στενά την υπόθεση μας λένε ότι έχει μεγαλώσει σημαντικά το ενδιαφέρον για μίσθωση του ιστορικού ακινήτου στο κέντρο της Αθήνας.
- Κάτι που όπως λένε αποτυπώνεται και στα ερωτήματα που θέτουν οι υποψήφιοι, τα οποία πέρα από τη διαδικασία αφορούν και σε τεχνικά χαρακτηριστικά του κτηρίου.
- Όσον αφορά στο φλέγον ζήτημα της εγγυητικής επιστολής που θα πρέπει να προσκομίσουν όσοι λάβουν μέρος στη διαδικασία δεν έχει καθοριστεί ακόμη.
- Θυμίζουμε πως στις 17 Ιουλίου οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να υποβάλλουν τις μη δεσμευτικές προσφορές τους.
- Κατόπιν θα ακολουθήσει η αξιολόγηση των προσφορών από την Επιτροπή του Μποδοσάκειου και την εταιρεία Savills, προκειμένου να καταλήξουν στην τελική short list.
——————
Η κρουαζιέρα κρατά ψηλά τη σημαία του τουρισμού
- Από φτωχός συγγενής… πρωταγωνιστής του ελληνικού τουρισμού έχει καταστεί τα τελευταία χρόνια η κρουαζιέρα.
- Μάλιστα τη φετινή χρονιά δεν αποκλείεται να σώσει την τιμή του κλάδου. Υπό την έννοια ότι θα καταφέρει να σπάσει τα προηγούμενα ρεκόρ.
- Πληροφορούμαστε πως στον Πειραιά αναμένεται να υποδεχθούν φέτος πάνω από 800 κρουαζιερόπλοια έναντι περίπου 600 που ήταν πριν την πανδημία.
- Δεν αποκλείεται μάλιστα οι επιβάτες να σπάσουν το φράγμα του 1 εκατομμυρίου. Κάτι που έχει να συμβεί από το 2019, χρονιά ορόσημο για τον ελληνικό τουρισμό.
- Το όφελος είναι διπλό, καθώς οι περισσότεροι επιβάτες ξεκινούν τις κρουαζιέρες τους στις θάλασσες της Μεσογείου από τον Πειραιά.
- Κάτι που μεταφράζεται σε περισσότερα έσοδα για την περιοχή…
——————-
Ο κακός καιρός και η… χρυσοφόρα συμφωνία με την Bacardi
- Γκρίνια… πολύ γκρίνια πληροφορούμαστε υπάρχει στις βιομηχανίες αναψυκτικών και μπίρας για την πορεία της κατανάλωσης.
- Οι περισσότεροι αποδίδουν την κακή πορεία στις άστατες καιρικές συνθήκες που επικρατούν στην χώρα.
- Ο καιρός και κυρίως οι θερμοκρασίες λένε, δεν ευνοουν τις πωλήσεις τους και πλέον ποντάρουν στη συνέχεια της σεζόν και στους… καύσωνες που έρχονται.
- Οι μεγάλες ζυθοποιίες πάντως έχουν σπεύσει να εμπλουτίσουν το χαρτοφυλάκιό τους με νέα προϊόντα.
- Θυμίζουμε την προσπάθεια της «Βεργίνα» με το τσάι του βουνού και πιο πρόσφατα τη συμφωνία της Heineken (Αθηναϊκή Ζυθοποιία) με την Bacardi για την διανομή της στην χώρα μας.
- Μια συμφωνία που ειρήσθω εν παρόδω αποδεικνύεται χρυσή για τους Ολλανδούς, αφού όπως πληροφορούμαστε αυγατίζει τα κέρδη της…
- Για την ιστορία να πούμε ότι η Αθηναϊκή πάντως καλοβλέπει και την κατηγορία των «Hard Seltzers».
- Πρόκειται για αλκοολούχα ποτά που έχουν ως βάση αρωματισμένο φυσικό μεταλλικό νερό με μικρή περιεκτικότητα σε αλκοόλ, συνήθως ως 5%.
Latest News
Boeing: Θα σταματήσει να κατασκευάζει αεροσκάφη για την Κίνα εάν οι αεροπορικές εταιρείες δεν δεχτούν αεροπλάνα Alphabet: Άνοδος της μετοχής λόγω της αύξησης των εσόδων το α’ τρίμηνο Πολύτιμα μέταλλα: Αν χάσατε το ράλι χρυσού υπάρχει πάντα το ασήμι Ούσα Βανς: Πώς από «αόρατη» σύζυγος αντιπροέδρου έγινε celebrity Wall Street: Τρίτη ημέρα ανόδου για S&P 500 και Nasdaq ΗΠΑ: Πόσο πιο πλούσιες έγιναν οι 19 πλουσιότερες οικογένειες πέρυσι
ΗΠΑ: Τεράστιο χάος – μικρή αποτελεσματικότητα από το «υπουργείο» του Μασκ Γερμανία: Από την κατασκευή τρένων στην κατασκευή τανκς – Η ιστορική στροφή που γεννά ευκαιρίες Τραμπ: Ο πόλεμος με την Fed και το βαθύ πλήγμα στην αγορά ομολόγων Volkswagen: H μεγάλη αντεπίθεση στην Κίνα Istanbul Earthquake – Greek Prof. Concerned Major Quake Yet to Strike Nestle: Κρατά τις τιμές για να μη χάσει καταναλωτές