Μπορεί να στοχεύουμε σε ιστορικό ρεκόρ από πλευράς εισπράξεων στον τουρισμό, πλην όμως, η «ναυαρχίδα» που είναι η Μύκονος… υποφέρει.

Αιτία είναι οι υψηλές τιμές σε υπηρεσίες και προϊόντα, τα ακριβότερα τουριστικά πακέτα καθώς και η μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος για τους πολίτες.

Μύκονος: Εποχές ’80 θυμίζει ο Πάνορμος που μαγεύει τους επισκέπτες του

Οι τιμές στο νησί των Ανέμων έχουν χτυπήσει κόκκινο, όταν στους υπόλοιπους τουριστικούς προορισμούς η εικόνα είναι εντελώς διαφορετική.

Η Μύκονος και οι… καταγγελίες

Μια ενδιαφέρουσα εξήγηση για τις… αρρυθμίες που παρουσιάζει η Μύκονος τη φετινή σεζόν καταθέτει στον ΟΤ έμπειρος παράγοντας της αγοράς με διασυνδέσεις στην τοπική κοινωνία.

«Η κακοδαιμονία που μαστίζει φέτος το νησί των Ανέμων οφείλεται και στην… έλλειψη των σούπερ πλουσίων», σημειώνει χαρακτηριστικά. Για πρώτη φορά ύστερα από πολλά χρόνια, όπως λέει, δεν φάνηκαν τα… πολύ βαριά πορτοφόλια που πάντοτε δίνουν μια έξτρα ώθηση στην τοπική οικονομία.

Η «φασαρία» που προκλήθηκε στην αρχή της σεζόν έστειλε αρνητικό σήμα, αποτρέποντας αρκετούς να επισκεφθούν το φημισμένο νησί.

Τουρίστες περιγράφουν την εμπειρία τους σημειώνοντας ότι δε θα ήταν ξανά στις επιλογές τους.

Τα τελευταία καλοκαίρια οι καταγγελίες για εξωφρενικές τιμές στη Μύκονο πέφτουν σαν βροχή. Η αρχή έγινε πέρσι με τα «χρυσά καβουροπόδαρα», ενώ συνεχίστηκε και φέτος με διάφορες καταγγελίες για πολύ ακριβές υπηρεσίες, οι οποίες μπορεί να παρουσιάζονται ως «υψηλής ποιότητας» ωστόσο, φτάνουν να ξεπερνούν τα όρια κατά πολύ.

Σε καταγγελία προχώρησε και μια πασίγνωστη influencer, η οποία ασχολείται με τα ταξίδια, όπως αναφέρει η ίδια στον προσωπικό της λογαριασμό στο TikTok.

Στο βίντεο η influencer ισχυρίζεται ότι αγόρασε φόρεμα το οποίο κόστιζε λιγότερο από το ψάρι που έφαγε την προηγούμενη ημέρα.

Ο λόγος, όπως λέει η ίδια, είναι πως το εν λόγω ψάρι που έφαγε σε εστιατόριο του νησιού των Ανέμων, το οποίο δεν αναφέρει σε ποια περιοχή βρίσκεται, κόστιζε 616 ευρώ.

@captainkatemccue This one tipped the “scales” for lessons learned. #travel #tip #oops ♬ original sound – captainkatemccue

Μετά το ψάρι των 616 ευρώ ήρθε η «χρυσή» μακαρονάδα.

Η Annabelle μαζί με την φίλη της αποφάσισαν να ζήσουν την μαγεία της Μυκόνου και επισκέφτηκαν προσφάτως το νησί. Ωστόσο, έμειναν έκπληκτες με τις τιμές των υπηρεσιών.

Χαρακτηριστικό είναι ότι χρεώθηκαν ένα πιάτο μακαρόνια 44 ευρώ. Στο βίντεο που δημοσίευσε η νεαρή τουρίστρια, συνεχίζει να τρώει το φαγητό της αν και έχει χορτάσει, αφού το έχει χρυσοπληρώσει.

@annabelle.jtalbot Daylight robbery #mykonos #scorpiosmykonos #europe #girlsholiday #fyp #europeansummer #pasta #mammamia #alixearle ♬ original sound – 🌁

Και οι καταγγελίες δεν σταματούν εκεί.

Σε νέα καταγγελία, στην οποία προχώρησε με ανάρτηση του στην ιστοσελίδα Reddit ένας τουρίστας, αναφέρει πως πλήρωσε 360 ευρώ για μια σαλάτα, δυο μιλκσέικ, μια μπύρα, ένα mojito, ψωμί και ένα καλαμάρι, το οποίο κόστιζε 148 ευρώ.

Eclipse Hotel (Mykonos) – SCAM ALERT
by u/Due-Razzmatazz-8751 in GreeceTravel

Είναι γεγονός ότι η εικόνα στο νησί των Ανέμων είναι διαφορετική σε σχέση με πέρυσι με τους επιχειρηματίες του νησιού να μιλούν για το «σοκ» του Μαΐου και του Ιουνίου.

Τα στοιχεία της επιβατικής κίνησης ήρθαν απλά να επιβεβαιώσουν όσα έβλεπε η αγορά. Σύμφωνα με τη Fraport, η Μύκονος είχε πτώση στον αριθμό των αεροπορικών αφίξεων κατά 8,3% το Μάιο συγκριτικά με το Μάιο του 2022.

Δεν είναι μόνο η αρνητική φήμη που δημιούργησαν οι υψηλές τιμές σε εστιατόρια και beach bar. Οι πολεοδομικές αυθαιρεσίες που ήρθαν στη δημοσιότητα και η γενικευμένη εικόνα παρανομίας στο νησί είναι από τους λόγους που πολλοί τουρίστες, ακόμη κι αν είχαν γερό πορτοφόλι, επέλεξαν άλλους προορισμούς για να κάνουν τις διακοπές τους.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott