Η κυκλοφορία της νέας ταινίας της Barbie έχει προκαλέσει φρενίτιδα και ουδείς φαίνεται να μπορεί να γλιτώσει.
Το ροζ, σε όλες τις ροζ αποχρώσεις του, έχει εισχωρήσει σε φαινομενικά κάθε πτυχή του τρόπου ζωής μας – από παπούτσια, ρούχα, κεριά και έπιπλα μέχρι μπέργκερ , ζυμαρικά , ακόμη και σούσι Barbie. Μόλις αυτή την εβδομάδα, ένα εστιατόριο στο Λος Άντζελες έκανε το ντεμπούτο του ένα vegan «ρολό Barbie», που δημιουργήθηκε από ροζ χαρτί σόγιας.
Καταστήματα, εστιατόρια και ανεξάρτητοι επιχειρηματίες εκμεταλλεύονται στο έπακρο την επιτυχία της ταινίας «Barbie» που δημιούργησε ιστορία – η οποία συγκέντρωσε ένα εκπληκτικό 1 δισεκατομμύριο δολάρια στο παγκόσμιο box office σε μόλις τρεις εβδομάδες – για να εμπορευματοποιήσουν όλα τα είδη ροζ προϊόντων.
Barbillion: Έσπασε τα ταμεία η Barbie – Πάνω από 1 δισ. δολ. οι πωλήσεις
Σημειώνεται ότι η «Barbie» διανέμεται από την Warner Bros., η οποία ανήκει στη μητρική εταιρεία του CNN, Warner Bros. Discovery.
Το αποτέλεσμα: Η Barbiecore κυβερνά το λιανικό εμπόριο, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της εταιρείας ερευνών αγοράς Circana, η οποία παρακολουθεί τα δεδομένα των σημείων λιανικής πώλησης.
«Η σύνδεση με τις ταινίες ήταν μια από τις μεγάλες επιρροές που λείπει από το λιανικό εμπόριο», δήλωσε στην έκθεση ο Marshal Cohen, επικεφαλής σύμβουλος στον κλάδο λιανικής στη Circana.
«Επιτέλους αρχίζουμε να βλέπουμε τις υπερπαραγωγές να επιστρέφουν από την πανδημική απουσία τους. Ο συνδυασμός δύναμης αστεριών και νέων και συναρπαστικών προϊόντων δημιουργεί πάθος για αγορά.»
Όπως υπογραμμίζει το CNN η πλέον προφανής επίδραση της Barbie στην αγορά, φαίνεται στον διάδρομο των παιχνιδιών. Σύμφωνα με το Circana, την εβδομάδα που η ταινία βγήκε στους κινηματογράφους, τα προϊόντα Barbie αντιστοιχούσαν σε έξι από τα 10 κορυφαία είδη κούκλας που πωλήθηκαν.
Στην αγορά μαγειρικών σκευών, η έκθεση ανέφερε ότι οι πωλήσεις ροζ προϊόντων σε δολάρια αυξήθηκαν κατά 27% το δεύτερο τρίμηνο σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο και αυξήθηκαν κατά 652% σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2019.
Στα υποδήματα, οι πωλήσεις ανά μονάδα ροζ αθλητικών παπουτσιών για ενήλικες αυξήθηκαν κατά 15% το δεύτερο τρίμηνο σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν.
Κατά τα άλλα, οι πωλήσεις βιβλίων με άδεια Barbie αυξήθηκαν κατά 53% το δεύτερο τρίμηνο σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2023 και αυξήθηκαν κατά 44% σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2022.
Latest News
Πρώτη θέση με εισπράξεις $56,5 εκατ. για το "Βασίλειο του Πλανήτη των Πιθήκων" στο αμερικανικό box office
Η ταινία ξεπέρασε τις προσδοκίες, καθώς προβλεπόταν να ανοίξει με 40 έως 50 εκατ. δολάρια
Η σκοτεινή πλευρά ενός διάσημου πίνακα
Πρόκειται για έναν από τους διασημότερους πίνακες, ο οποίος παρουσιάζει μια βουκολική άποψη της Αγγλίας
Eurovision 2024: Σε εξέλιξη ο τελικός – Η Ελλάδα έριξε τη «ζαριά» της
Στον τελικό συμμετέχουν συνολικά 25 χώρες και όχι 26, αφού η Ολλανδία αποκλείστηκε πριν μερικές ώρες
Λύθηκε το μυστήριο για το τοπίο του πίνακα της Μόνα Λίζα
Μια γεωλόγος και ιστορικός τέχνης της Αναγέννησης συμπεραίνει ότι το τοπίο που ζωγράφισε ο Λεονάρντο ντα Βίντσι είναι υπαρκτό και αποακλύπτει πού βρίσκεται
Η παρθένα παραλία στους Αντίπαξους που το Maestro ανέδειξε ως την 5η καλύτερη στον κόσμο
Λίγες μέρες πριν τη μεγάλη πρεμιέρα της δεύτερης σεζόν του Maestro, την Πέμπτη 16 Μαΐου στις 22:40 στο MEGA, μια ακόμη είδηση έρχεται να επιβεβαιώσει τη δυναμική της σειράς και στον τουρισμό.
2 εκατ. ευρώ για μια εβδομάδα πολυτέλειας στον ωκεανό - Στα ύψη οι ναυλώσεις mega-yachts
Οι πωλήσεις υποχωρούν αλλά οι ναυλώσεις ανθίζουν
Το μουσείο που σατιρίζει τη γερμανική γραφειοκρατία
Το Μουσείο Γραφειοκρατίας εγκαινιάστηκε στο Βερολίνο, με σκοπό να θίξει μείζονα ζητήματα στη χώρα
Βurn οn: Όταν δεν μπορείς να σταματήσεις να δουλεύεις
Το καθημερινό άγχος μπορεί να οδηγήσει σε burn out και κατάθλιψη. Οι πάσχοντες του burn on ωστόσο διαφέρουν, καθώς εξακολουθούν να εργάζονται – έχοντας ξεπεράσει τα όρια κατάρρευσης
Δύο εισιτήρια για το UEFA Europa Conference League κοστίζουν όσο ένα μικρό αυτοκίνητο
Στη δευτερογενή αγορά έχει στηθεί πάρτι για τα εισιτήρια του τελικού ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Φιορεντίνα
Βαγγέλης Μαρινάκης: «Να συνεργαστούν όλοι ώστε ο τελικός να διαφημίσει την Ελλάδα μας»
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης μίλησε για την πρόκριση του Ολυμπιακού στον τελικό του Conference League. Όλοι θα πρέπει να συνεργαστούν για να γίνει ένα σπουδαίο παιχνίδι που θα διαφημίσει την Ελλάδα