Οι δεύτερες σκέψεις για Πειραιώς
- Σκέψεις ακόμη και για επίσπευση της πώλησης του ποσοστού που κατέχει το ΤΧΣ στην Πειραιώς μαθαίνουμε πως αρχίζουν να γεννιούνται.
- Η συμφωνία της Alpha με την UniCredit και το ενδιαφέρον που υπάρχει για την Εθνική δημιουργεί ένα θετικό μομέντουμ για τις ελληνικές τράπεζες.
- «Μην εκπλαγείτε», λέει καλά πληροφορημένη πηγή, «εάν δείτε να επιταχύνεται και η διαδικασία πώλησης και του 27% της Πειραιώς».
- Άλλωστε και στην περίπτωση της διάθεσης του 20% της Εθνικής επικράτησε η γραμμή να μην υπάρξει καμία αναβολή, όπως κάποιοι εισηγούνταν.
- Το ενδεχόμενο να χειροτερέψουν τα πράγματα στις αγορές πάντα ελλοχεύει με δεδομένη τη νέα εστία πολέμου στη Μέση Ανατολή.
—————–
Ο κρυφός «άσσος» της Trade Estates
- Η Trade Estates του Ομίλου Fourlis βρίσκεται στην τελική ευθεία της δημόσιας εγγραφής για την εισαγωγή των μετοχών της στο ΧΑ.
- Το ενδιαφέρον είναι ήδη μεγάλο.
- Άλλωστε η ΑΕΕΑΠ έχει στόχο την άντληση έως 100 εκατομμυρίων ευρώ, αλλά μάλλον θα κινηθεί χαμηλότερα.
- Όπως πληροφορούμαστε όμως και έχει έναν κρυμμένο άσσο στο μανίκι της, ο οποίος έχει ήδη ικανοποιήσει τους ενδιαφερόμενους.
- Και αυτός «λέγεται» κόστος ανά τετραγωνικό στο project του Ελληνικού…
—————–
Στο φουλ οι εργασίες στην Αίγλη
- Με τις μηχανές στο φουλ δουλεύουν τα συνεργεία για την ανακαίνιση της Αίγλης στο Ζάππειο.
- Πηγές που παρακολουθούν τις εργασίες εκτιμούν ότι η επαναλειτουργία του εμβληματικού χώρου θα έρθει νωρίτερα από τον αρχικό σχεδιασμό (αρχές του 2024).
- Δεν αποκλείεται μάλιστα τα εγκαίνια να γίνουν και στα τέλη του τρέχοντος έτους.
- Η «Γρηγόρης» που εκμίσθωσε τον ακίνητο φιλοδοξεί να παρουσιάσει μια ανανεωμένη Αίγλη, η οποία θα αποτελέσει ξανά πόλο έλξης.
- Το κόστος για τη ριζική ανακαίνιση του κτίσματος ενδέχεται να αγγίξει ακόμη και τα 5 εκατ. ευρώ.
- Θυμίζουμε πως πέρα από τους χώρους της καφεστίασης και των εκδηλώσεων (3.300 τ.μ), η εταιρεία του Βλάσση Γεωργάτου ανέλαβε και τον θερινό κινηματογράφο.
- Η «Γρηγόρης» πληρώνει μηνιαίο μίσθωμα 35.100 ευρώ από την 1η Μαΐου του 2023.
- Επιπλέον, από την 1/1/2025 θα καταβάλλει ποσό που θα αντιστοιχεί στο 1% επί των ετήσιων ακαθάριστων εσόδων της.
—————–
Μεταφορά του ΟΑΣΑ σε νέα γραφεία
- Στην ενοικίαση ακινήτου όπου θα μεταφερθούν περίπου 70 εργαζόμενοι προχώρησε ο ΟΑΣΑ.
- Το κτήριο βρίσκεται στην οδό Ρεθύμνου στην περιοχή των Εξαρχείων, σε πολύ κοντινή απόσταση από το ακίνητο που στεγάζονται σήμερα τα γραφεία.
- Πρόκειται για κτήριο των αρχών της δεκαετίας του 2000 που πληροί τις σύγχρονες προδιαγραφές υποδομών (πχ. πρόσβαση για ΑμΕΑ) και πυρασφάλειας.
- Το τίμημα, όπως λένε πηγές με γνώση του θέματος κινείται σε λογικά επίπεδα για την εποχή και την περιοχή (κάτω από 10 ευρώ το τετραγωνικό).
- Εκτιμάται πως η μεταφορά για τους πενήντα πρώτους εργαζόμενους θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους.
- Η απόφαση αυτή, όπως μαθαίνουμε, κρίθηκε αναγκαία προκειμένου να συγκεντρωθούν σε ένα ενιαίο χώρο που ήταν διασκορπισμένες, αν και στο ίδιο κτήριο.
- Έτσι από τους περίπου 9 διαφορετικούς χώρους που βρίσκονται σήμερα υπηρεσίες του ΟΑΣΑ, θα συγκεντρωθούν σε 3.
- Επιπλέον, το νεοκλασικό που στεγάζονται σήμερα τα κεντρικά χρήζει ριζικής ανακαίνισης και αναβάθμισης.
- Μελλοντικά δεν αποκλείεται και η εμπορική εκμετάλλευσή του, αφού η ευρύτερη περιοχή του κέντρου προσφέρεται για την αξιοποίηση νεοκλασικών…
Latest News
Ακίνητα: 10+3 ερωτήσεις – απαντήσεις για τα νέα συμβόλαια Pony.ai: Ο κινέζος χειριστής ρομποταξί εξετάζει IPO σε άλλα χρηματιστήρια ΕΚΤ: Οι τράπεζες υποτιμούν τις απώλειες δανείων του τομέα αυτοκινήτων Τραμπ: Βάζει στο μικροσκόπιο την χρηματοδότηση πανεπιστημίων από το εξωτερικό Boeing: Θα σταματήσει να κατασκευάζει αεροσκάφη για την Κίνα εάν οι αεροπορικές εταιρείες δεν δεχτούν αεροπλάνα Alphabet: Άνοδος της μετοχής λόγω της αύξησης των εσόδων το α’ τρίμηνο
Πολύτιμα μέταλλα: Αν χάσατε το ράλι χρυσού υπάρχει πάντα το ασήμι Ούσα Βανς: Πώς από «αόρατη» σύζυγος αντιπροέδρου έγινε celebrity Wall Street: Τρίτη ημέρα ανόδου για S&P 500 και Nasdaq ΗΠΑ: Πόσο πιο πλούσιες έγιναν οι 19 πλουσιότερες οικογένειες πέρυσι ΗΠΑ: Τεράστιο χάος – μικρή αποτελεσματικότητα από το «υπουργείο» του Μασκ Γερμανία: Από την κατασκευή τρένων στην κατασκευή τανκς – Η ιστορική στροφή που γεννά ευκαιρίες