«Το κλίμα στην Κομισιόν για τη ναυτιλία αλλάζει. Έχει αρχίσει να γίνεται συνείδηση ότι η ΕΕ χωρίς ισχυρή ναυτιλία θα μείνει στο περιθώριο».
Κρουαζιέρα: Πάρος, Μήλος και Τήνος οι δημοφιλείς προορισμοί
Τα παραπάνω τόνισε ο Υπουργός Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης, μιλώντας στη Ναυτιλιακή Λέσχη Πειραιά, πριν από λίγο και πρόσθεσε ότι η νέα στάση της γραφειοκρατίας των Βρυξελλών θα βοηθήσει ώστε να επιτύχουμε πιο αποτελεσματικά μέτρα στο δρόμο προς την πράσινη μετάβαση.
Ο ίδιος έμμεσα αποδοκίμασε την κυπριακή πρόταση για την δημιουργία θέσης επιτρόπου ναυτιλίας, καθώς την χαρακτήρισε ανέφικτη, και συμπλήρωσε λέγοντας ότι πρέπει να είμαστε ρεαλιστές.
Μάλιστα αποκάλυψε ότι το θέμα όπως και η γενικότερη ελληνοκυπριακή συνεργασία στη ναυτιλία συζητήθηκε στην πρόσφατη διυπουργική συνάντηση στο Μέγαρο Μαξίμου με την συμμετοχή του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη και του Προέδρου της Κύπρου Νίκου Χριστοδουλίδη.
Τα συζητήσαμε τα συμφωνήσαμε είπε χαρακτηριστικά ο κ. Στυλιανίδης.
Η πράσινη μετάβαση
Ο ίδιος χαρακτήρισε θέμα πρώτης προτεραιότητας την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας και την υπεράσπιση στο πλαίσιο αυτό των ελληνικών θέσεων.
Ανέφερε ότι συζήτησε το θέμα και με την βρετανίδα Υπουργό Αεροπορίας, Ναυτιλίας και Ασφάλειας Ηνωμένου Βασιλείου Baroness Vere of Norbiton υπουργό αρμόδια για θέματα ναυτιλίας όπου της επεσήμανε ότι οι «πράσινοι διάδρομοι» δεν είναι πανάκεια, μια θέση που φάνηκε να την καταλαβαίνει, όπως και ο Νορβηγός πρέσβης με τον οποίο συναντήθηκε πρόσφατα στην Αθήνα.
Θα έλεγα είπε ο κ. Στυλιανίδης ότι το σύστημα της Κομισιόν αρχίζει να χάνει τον ακτιβισμό και να αντιμετωπίζει τη ναυτιλία με ιδιαίτερη σημασία.
Στην ίδια ομιλία ο κ. Στυλιανίδης ανέφερε ότι μια ακόμη σημαντική προτεραιότητα για το Υπουργείο του είναι η ναυτική εκπαίδευση και το 2024 θα χαρακτηρισθεί ως έτος ναυτικής εκπαίδευσης.
Τέλος ο ίδιος δίνει μεγάλη σημασία στην ασφάλεια των λιμανιών για να μην θρηνήσουμε θύματα.
Latest News
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias
Επιχείρηση διάσωσης από το Maran Gas Psara στα ανοιχτά της Ινδονησίας
To Maran Gas Psara ταξιδεύει υπό ελληνική σημαία
Επίθεση των Χούθι με πυραύλους και drones στο ελληνόκτητο πλοίο Cyclades
Οι Χούθι ανακοίνωσαν ότι στόχευσαν το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων MSC Orion σε επίθεση με drone στον Ινδικό Ωκεανό
Επιστρέφει στον ΟΛΠ η παλαιά φρουρά της Cosco – Τι παίζει με την αλλαγή διοίκησης
Το παρασκήνιο και οι προκλήσεις της νέας διοίκησης