Η «Barbie» της Greta Gerwig ήταν μια αίσθηση φέτος. Η ταινία θριάμβευσε στο box office, έλαβε διθυραμβικές κριτικές και έβαλε το εμβληματικό ροζ branding της Barbie σχεδόν παντού. Για τη Lisa McKnight, evp και chief brand officer της Mattel, η στιγμή ήταν μια τεράστια ευκαιρία, σύμφωνα με το glossy.co.
«Η ταινία “Barbie” και ο αντίκτυπός της στην κουλτούρα μας ξεχωρίζει ως σημείο υπερηφάνειας τους τελευταίους 12 μήνες και πιθανώς σε ολόκληρη την καριέρα μου», δήλωσε ο McKnight. «Η Barbie ήταν έτοιμη για τη δημιουργία αυτής της ταινίας λόγω της σκληρής δουλειάς που έχει κάνει η ομάδα την τελευταία δεκαετία. Βρισκόμαστε σε ένα μακροπρόθεσμο ταξίδι για να εξελίξουμε και να εκσυγχρονίσουμε την Barbie ώστε να είναι πιο σχετική και μια πραγματική αντανάκλαση του κόσμου που βλέπουν τα παιδιά γύρω τους – δουλειά που αισθανόμαστε ότι είναι πολύ σημαντική».
Χρυσές σφαίρες: 7 υποψηφιότητες για τον Λάνθιμο, στην κορυφή η Barbie
Καθ ‘όλη τη διάρκεια του περασμένου έτους, υπήρξε μια αναταραχή στις συμπράξεις μάρκας Barbie. Μια σύντομη αλλά αντιπροσωπευτική λίστα περιλαμβάνει Crocs, Joybird, Boohoo, Superga, Forever 21, Gap, MeUndies, Aldo και PacSun.
Ο McKnight, ως Chief Brand Officer, ηγήθηκε του συντονισμού μιας επιθετικές καμπάνιας υπό την ηγεσία της Barbie που βοήθησαν τόσο την Barbie όσο και τη Mattel παντού. Η ίδια η μάρκα Barbie σχεδόν διπλασιάστηκε σε αξία το 2023 σε σύγκριση με πριν από δύο χρόνια, τώρα αξίας της ανέρχεται σε περισσότερα από 700 εκατομμύρια δολάρια.
Στη συνέχεια, η McKnight δήλωσε ότι επικεντρώνεται στο να φέρει λίγη από αυτή την ενέργεια σε άλλες ιδιοκτησίες της Mattel, οι οποίες θα περιλαμβάνουν περισσότερες συνεργασίες μόδας. Η Mattel συνεργάστηκε πρόσφατα με τον καλλιτέχνη και σχεδιαστή Daniel Arsham για τη δημιουργία μιας σειράς περιορισμένης έκδοσης Hot Wheels. Συνεργάστηκε επίσης με τον Off-White σε μια συνεργασία “Monster High”, χτίζοντας πάνω σε προηγούμενη δουλειά που είχε κάνει ο Virgil Abloh με μια άλλη ιδιοκτησία της Mattel, το “Masters of the Universe”.
Το μυστικό για την ενορχήστρωση ενός τόσο μεγάλου αριθμού επιτυχημένων συνεργασιών, είπε ο McKnight, είναι η προθυμία να αφήσουμε τους εταίρους να κάνουν ό, τι θέλουν, όπως αναφέρει το glossy.co.
«Εμπιστευόμαστε πολύ τους συνεργάτες μας και τους δίνουμε δημιουργική ελευθερία να εκφραστούν μέσω της επωνυμίας μας, κάτι που είναι μια συναρπαστική εμπειρία για τους δημιουργούς», δήλωσε ο McKnight. «Ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο των brands προσελκύει κορυφαία ταλέντα και δημιουργούς που έχουν πραγματική συγγένεια με το brand. Οποιοσδήποτε με τον οποίο συνεργαζόμαστε έχει προσωπική σύνδεση με τις μάρκες μας, με αποτέλεσμα ένα ουσιαστικό και αυθεντικό έργο τέχνης».
Latest News
Στο σφυρί για πρώτη φορά - Αποκαλύπτεται πίνακας του Πικάσο
Μαζί με έργα των Jean-Michel Baquiat, Barclay L. Hendricks και Donald Judd
Τιμή ρεκόρ για το αυθεντικό σχέδιο εξωφύλλου της σειράς βιβλίων «Χάρι Πότερ»
Η ακουαρέλα θα πουληθεί στον οίκο Sotheby’s της Νέας Υόρκης
Πέθανε ο αμερικανός μυθιστοριογράφος Πολ Όστερ
Άφησε την τελευταία του πνοή στην κατοικία του στο Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης
Τα οικονομικά χάλια του Κέντρου Πομπιντού στο Παρίσι
Το μουσείο αντιμετωπίζει οικονομική πίεση από ένα συνεχιζόμενο έργο ανακαίνισης του βασικού του ιδρύματος στο Παρίσι και τη δημιουργία ενός νέου παραρτήματος στο Massy της Γαλλίας
Πόσα «έπιασε» το χρυσό ρολόι του πλουσιότερου επιβάτη του Τιτανικού
Καταρρίφθηκε το προηγούμενο ρεκόρ για αντικείμενο από το ναυάγιο του Τιτανικού
Έργα του Andy Warhol και του KAWS θα εκτεθούν μαζί για πρώτη φορά
Η έκθεση «KAWS + Warhol» θα εγκαινιαστεί στις 18 Μαΐου και θα διαρκέσει έως τις 20 Ιανουαρίου 2025 στο Μουσείο Άντι Γουόρχολ, το οποίο γιορτάζει την 30η επέτειό του.
Στο σφυρί ρολόι που ανήκε στον πλουσιότερο επιβάτη του Τιτανικού
Σε δημοπρασία και η βαλίτσα που περιείχε το βιολί που έπαιζε ο επικεφαλής της ορχήστρας την ώρα που βυθιζόταν το πλοίο
Τα Αηδόνια της Σιωπής μέσα από μία… «οικονομική» ματιά
Μια βιβλιοκριτική σε ένα οικονομικό site
Στην ολομέλεια της βουλής το νομοσχέδιο ενίσχυσης του οπτικοακουστικού τομέα
Δεκτό και στο σύνολό του έγινε από την πλειοψηφία της επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής
Η τέχνη του Κιθ Χάρινγκ ξεκίνησε από τον δρόμο (όχι από τα μουσεία)
Τρεις δεκαετίες μετά το θάνατό του, τα έργα του εξακολουθούν να βρίσκονται στα πωλητήρια των μουσείων. Αλλά η αντίληψή του για τη δημόσια τέχνη διατηρείται πιο έντονα στο δρόμο.