LVMH: Επέλαση στο Χόλιγουντ

Ο όμιλος πολυτελείας εγκαινιάζει ένα εγχείρημα για τοποθέτηση προϊόντων και συγχρηματοδότηση δικών του έργων ψυχαγωγίας

LVMH: Επέλαση στο Χόλιγουντ

Εγγραφείτε στο OT Newsletter για την καθημερινή σας ενημέρωση με ειδήσεις από την οικονομία, τις επιχειρήσεις, τις αγορές και τα διεθνή.

* indicates required

Ο γαλλικός όμιλος πολυτελείας LVMH μπαίνει στον κόσμο της ψυχαγωγίας του Χόλιγουντ καθώς επιδιώκει να προωθήσει τις 75 μάρκες του ομίλου μέσω ταινιών και τηλεόρασης.

Το εγχείρημα, που ονομάζεται 22 Montaigne Entertainment από τη διεύθυνση των κεντρικών γραφείων του ομίλου στο Παρίσι, θα επιβλέπεται από τον Antoine Arnault, μεγαλύτερο γιο του ιδρυτή της LVMH Bernard Arnault, και από τον Anish Melwani, πρόεδρο της LVMH North America.

Η πλατφόρμα θα είναι μια συνεργασία με τα Superconnector Studios, μια εταιρεία συμβούλων με έδρα τις ΗΠΑ που συνδέει επωνυμίες με εταιρείες παραγωγής, διασημότητες και στούντιο στον κλάδο της ψυχαγωγίας.

Η Louis Vuitton πάει για το ολυμπιακό μετάλλιο στο Παρίσι – Η στρατηγική για luxury πωλήσεις

Σύμφωνα με τους Financial Times, η LVMH θα επιδιώξει να ενισχύσει την προώθηση των εμπορικών σημάτων του ομίλου — στα οποία περιλαμβάνονται οι οίκοι μόδας Louis Vuitton, Dior και Tiffany & Co— μέσω έργων που κυμαίνονται από τη διαφήμιση έως την τοποθέτηση προϊόντων και πρωτότυπα έργα στην τηλεόραση, τον κινηματογράφο και τον ήχο που θα αναπτύξει η LVMH, ως παραγωγός ή ως συγχρηματοδότης.

Συνδυασμοί

Η διασταύρωση πολυτέλειας, μόδας και διασκέδασης έχει μακρά ιστορία, από την ταινία του 1961 της Audrey Hepburn Breakfast at Tiffany’s μέχρι το House of Gucci , την ταινία του 2021 με τη Lady Gaga στην άνοδο και την πτώση της ιδρυτικής οικογένειας της ιταλικής εταιρείας.

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που επισημοποιούμε την προσέγγισή μας για την προώθηση των εμπορικών σημάτων μας σε μορφές ψυχαγωγίας.», υπογράμμισε ο Melwani.

Η LVMH, ο μεγαλύτερος όμιλος πολυτελείας στον κόσμο με χρηματιστηριακή αξία 418,19 δισ. ευρώ, οδήγησε τις προσπάθειες του κλάδου να αξιοποιήσει τις συσχετίσεις με τη λαϊκή κουλτούρα και τους celebrities για να ενισχύσει την απήχησή του, προσλαμβάνοντας τον τραγουδιστή Pharrell Williams για να σχεδιάσει ανδρικά ρούχα στη Louis Vuitton πέρυσι και κλείνοντας συμφωνίες με προσωπικότητες όπως η Beyoncé, ο Lionel Messi και η Zendaya.

Ο Antoine Arnault, 46 ετών, είναι υπεύθυνος για την εικόνα και τη βιωσιμότητα στην LVMH, την οποία ελέγχει η οικογένεια Arnault και όπου εργάζονται και τα πέντε παιδιά. Αποχώρησε από τον ρόλο του ως διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ανδρικών ενδυμάτων Berluti πρόσφατα, αναλαμβάνοντας τη διαχείριση της οικογενειακής εταιρείας συμμετοχών Christian Dior SE τον Δεκέμβριο.

Περισσότερα από Tέχνη και Ζωή

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433