
Σε διψήφια αύξηση πωλήσεων της τάξης του 12%, επιστρέφοντας στα επίπεδα τζίρου των 70 εκατ. ευρώ του 2022 στοχεύει η «Παπουτσάνης» για τη φετινή χρονιά. Αυτό ανέφερε η διοίκηση της εισηγμένης στο πλαίσιο τηλεδιάσκεψης, δηλώνοντας παράλληλα αισιόδοξη για περαιτέρω βελτίωση της κερδοφορίας του ομίλου.
«Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε την κερδοφόρα ανάπτυξη», σημείωσε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος και βασικός μέτοχος της «Παπουτσάνης», Μενέλαος Τασόπουλος και τόνισε πως αυτή θα προέλθει από την γεωγραφική επέκταση και την διεύρυνση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου.
Αύξηση 36% στα κέρδη της «Παπουτσάνης» – Προς διανομή μερίσματος 0,04 ευρώ
Ιδιαίτερη έμφαση, υπογράμμισε, θα δοθεί στα ξενοδοχειακά προϊόντα αλλά και στην προώθηση των επώνυμων προϊόντων, με επίκεντρο τη σειρά «Αρκάδι».
Έμφαση στο «Αρκάδι» με διπλασιασμό πωλήσεων
Οι προσδοκίες για το «Αρκάδι» είναι πολύ μεγάλες, αφού όπως τόνισε η διοικητική ομάδα της Παπουτσάνης το brand συγκεντρώνει υψηλή απήχηση μετά την ένταξή του στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας ενώ και ο κλάδος των απορρυπαντικών, καθαριστικών είναι αρκετά δυναμικός (υπολογίζεται σε 250 εκατ. ευρώ).
Προς αυτή την κατεύθυνση μάλιστα, δρομολογείται έντονη διαφημιστική προβολή που θα ξεκινήσει τον Απρίλιο. Η εν λόγω καμπάνια θα ξεκινούσε νωρίτερα, ωστόσο μετατέθηκε εξαιτίας της παρέμβασης που ανακοίνωσε η κυβέρνηση για την αντιμετώπιση της ακρίβειας.
«Είναι ένα brand με θετικά στοιχεία, ωστόσο εξακολουθεί να χρειάζεται δουλεία και εξυγίανση σε μεγάλο βαθμό», σημείωσε χαρακτηριστικά η διοικητική ομάδα. Έσπευσε δε να προσθέσει πως στόχος είναι ο σχεδόν διπλασιασμός των πωλήσεων του brand τη φετινή χρονιά (+85%), μετά την άνοδο 50% που παρουσίασε το 2023.
Ιδιαίτερη μνεία έκανε και στις εξαγωγές οι οποίες όπως είπε παραμένουν βασικός πυλώνας εσόδων αλλά και στα σχέδια διείσδυσης σε νέες αγορές, αν και απέφυγε να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες, λέγοντας πως οι τελικές αποφάσεις θα ληφθούν ανάλογα με τις επιδιώξεις και τις ιδιαιτερότητες κάθε περιοχής.

Φωτοβολταϊκά και επενδύσεις
Κομβικό κομμάτι των αναπτυξιακών κινήσεων που δρομολογεί η εταιρεία είναι και η μείωση του κόστους παραγωγής και η αύξηση της ανταγωνιστικότητας του εργοστασίου, το οποίο είναι πλήρως καθετοποιημένο.
Όπως είπε ο κ. Τασόπουλος δρομολογείται η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών, τα οποία θα τροφοδοτήσουν τη μονάδα με φθηνότερη ηλεκτρική ενέργεια ενώ γίνονται μια σειρά από επενδύσεις για την βελτίωση της παραγωγικότητά τους.
Τα φωτοβολταϊκά θα τεθούν σε λειτουργία τον προσεχή Σεπτέμβριο, καθώς τότε θα συνδεθούν με το δίκτυο και θα συμβάλουν στην αποκλιμάκωση του ενεργειακού κόστους. Υπολογίζεται ότι η συγκεκριμένη επένδυση που στοίχισε περίπου 1,5 εκατ. ευρώ θα αποσβεστεί σε περίπου τρία χρόνια.
«Ανοιχτοί» σε εξαγορές
Ο κ. Τασόπουλος απαντώντας σε σχετική ερώτηση δήλωσε ανοιχτός στο ενδεχόμενο νέων εξαγορών υπό την προϋπόθεση ότι θα υπάρξουν ευκαιρίες, οι οποίες θα πληρούν τα κριτήρια ανάπτυξης που θέτει η εταιρεία.
Πάγωσαν οι παραγγελίες
Σχολιάζοντας τα κυβερνητικά μέτρα για την ακρίβεια, η διοικητική ομάδα της «Παπουτσάνης» ανέφερε πως η τελευταία παρέμβαση έφερε μεγάλη αναστάτωση στην αγορά και οδήγησε σε «πάγωμα» παραγγελιών αφού οι πελάτες περίμεναν τους νέους τιμοκαταλόγου ενώ τόνισε πως η αποτελεσματικότητά της θα φανεί σε βάθος χρόνου και όχι άμεσα.
Ξεκαθάρισε πάντως πως η εταιρεία προχώρησε άμεσα σε μείωση των τιμών κατά 15% από την 1η Μαρτίου (πριν τις προσφορές, και τις προωθητικές ενέργειες) ενώ σε παρόμοιες μειώσεις εκτιμάται πως προχώρησαν και οι υπόλοιποι παίκτες του κλάδου.
Διανομή μερίσματος
Στόχος της Παπουτσάνης όπως ειπώθηκε είναι καθώς τα αποτελέσματα και οι δείκτες βελτιώνονται να επιβραβεύονται και οι μέτοχοι. Η εταιρεία σκοπεύει να προχωρήσει στη διανομή μερίσματος 0,04 ευρώ επιπλέον των 0,03 ευρώ που έχει δοθεί ως προμέρισμα. Η σχετική απόφαση αναμένεται να ληφθεί από την Γενική Συνέλευση μέσα στον Απρίλιο.
Η «Παπουτσάνης» είναι από τους μεγαλύτερους παραγωγούς σαπουνιών και υγρών καλλυντικών στην Ευρώπη και παράγει πάνω από 100 εκατομμύρια προϊόντα ετησίως. Διαθέτει καθετοποιημένη μονάδα παραγωγής στη Ριτσώνα, απασχολεί περίπου 200 άτομο προσωπικό ενώ εξάγει τα προϊόντα της σε περισσότερες από 35 χώρες του κόσμου.
Το 2023 ο κύκλος εργασιών της ανήλθε σε 62,3 εκατ. ευρώ (έναντι 70,7 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2022), ήτοι μειωμένος κατά 12%, με την αξία των εξαγωγών να αντιπροσωπεύει το 55% του συνολικού κύκλου εργασιών.


Latest News

Πώς ολοκληρώνουν τον κύκλο ζωής τους τα αιολικά πάρκα - Τι αναφέρει η ΔΕΗ
H ΔΕΗ έχει ήδη ολοκληρώσει το πρώτο Repowering Αιολικών Πάρκων στην Ελλάδα από την ΔΕΗ Ανανεώσιμες, αντικαθιστώντας παλιές ανεμογεννήτριες που ολοκλήρωσαν τον κύκλο ζωής τους με νέες

JP Morgan για ΟΠΑΠ: Στα 22,5 ευρώ ανεβάζει την τιμή στόχο για τη μετοχή
Μετά από μια πολύ ισχυρή χρονιά το 2024, ο ΟΠΑΠ ξεκινά με ακόμη ένα δυνατό τρίμηνο σημειώνει η JP Morgan για τον ΟΠΑΠ

Στο 1,5 δισ. τα έσοδα της Metlen για το α΄ τρίμηνο - Το ορόσημο του Λονδίνου
«Η χρονιά που διανύουμε σηματοδοτεί ένα ορόσημο για τη METLEN στο Λονδίνο», τόνισε ο πρόεδρος και CEO της Metlen, Ευάγγελος Μυτιληναίος

Τι έδειξε το «πασχαλινό» ταμείο των σούπερ μάρκετ – Από ποιο προϊόν έχασαν 4-5 εκατ. ευρώ
Πηγές της αγοράς των σούπερ μάρκετ μιλώντας προς τον ΟΤ, αναφέρουν ότι η πασχαλινή αγορά κινήθηκε μέτρια φέτος

Πώς οι τράπεζες θωρακίζουν την κερδοφορίας τους - Στη μάχη οι ομολογιακές εκδόσεις
Οι πιέσεις που ασκούν στις τράπεζες οι μειώσεις των επιτοκίων - Η εκδοτική δραστηριότητα θα συνεχισθεί και φέτος με αμείωτη ένταση

Δωδώνη: Νέο εργοστάσιο στα Ιωάννινα και επενδύσεις έως 200 εκατ. από τους αδελφούς Σαράντη
Τι λέει στον ΟΤ ο Δημήτρης Σαράντης για την εξαγορά της Δωδώνης και τα σχέδια για την επόμενη μέρα της εταιρείας

Η Pink Woman μιλάει... ιταλικά - Η εξωστρέφεια και ο τζίρος ρεκόρ
Στην Ιταλία συνεχίζεται η ανάπτυξη του brand Pink Woman - Πώς αποδίδει το επιχειρηματικό μοντέλο επί ελληνικού εδάφους

ΔΥΠΑ: Έναρξη υποβολής προτάσεων για νέα δράση κατάρτισης σε κλάδους αιχμής
H υποβολή προτάσεων ξεκινά σήμερα και η προθεσμία υποβολής θα λήξει την Πέμπτη 8 Μαΐου 2025, σύμφωνα με την πρόσκληση της ΔΥΠΑ

Alter Ego Media: Οι 4 πυλώνες που φέρνουν ανάπτυξη και μερίσματα
Η διοίκηση της Alter Ego Media παρουσίασε στους αναλυτές τα αποτελέσματα της χρήσης του 2024 και το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης του Ομίλου

Ανεβάζει τον πήχη για Eurobank και Πειραιώς η Goldman Sachs - Τι βλέπει για Εθνική
Η Goldman Sachs έδωσε νέες τιμές στόχους για τις ελληνικές τράπεζες