Σημαντική αύξηση του τζίρου της κατέγραψε η Wella Hellas την πρώτη χρονιά της αυτόνομης δραστηριοποίησής της στην εγχώρια αγορά μετά το «διαζύγιο» από τον όμιλο Σαράντης, αν και η κερδοφορία της δεν παρουσίασε εξίσου «λαμπερά» αποτελέσματα.
Συγκεκριμένα στην προηγούμενη οικονομική χρήση (01/07/2022 έως 30/06/2023) ο κύκλος εργασιών της Wella Hellas αυξήθηκε κατά 46% στα 23,3 εκατ. ευρώ από 15,9 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση.
Η λιανική έκανε τη διαφορά
Η αύξηση του κύκλου εργασιών της εταιρείας, συγκριτικά με την προηγούμενη χρήση, προέρχεται από την εμπορία προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, όπως βαφές, περιποίηση και styling μαλλιών (Retail Hair Products), δραστηριότητα που ανέλαβε από τον Ιούλιο του 2022 από την εταιρεία Σαράντης ΑΒΕΕ. Η δραστηριότητα αυτή αποτελεί το 24,4% του συνολικού κύκλου εργασιών της, επισημαίνεται στις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας.
Να θυμίσουμε εδώ ότι τη διακίνηση των προϊόντων περιποίησης μαλλιών μέσω καταστημάτων λιανικής και σούπερ μάρκετ από το 2018 έως και το τέλος Ιουνίου 2022 είχε ο όμιλος Σαράντη, ενώ ο τομέας των κομμωτηρίων και των επαγγελματικών προϊόντων Wella είχαν παραμείνει στην ευθύνη του γαλλικού ομίλου Coty.
Το «διαζύγιο» της Wella Hellas με τη Σαράντης ήταν το αποτέλεσμα ενός άλλου «διαζυγίου», αυτού της Wella με την Coty, καθώς η γνωστή εταιρεία προϊόντων για τα μαλλιά από τον Δεκέμβριο του 2020 ανεξαρτητοποιήθηκε περνώντας στον έλεγχο της επενδυτικής εταιρείας Kohlberg Kravis and Roberts (KKR).
Δεν ακολούθησε η κερδοφορία
Ωστόσο καταγράφηκε αύξηση της τάξης του 80% στο κόστος πωληθέντων, γεγονός που αποτυπώνει τον πληθωρισμό και τις πιέσεις που δέχεται η εφοδιαστική αλυσίδα παγκοσμίως. Η μεγάλη αυτή αύξηση επηρέασε σημαντικά την κερδοφορία της εταιρείας.
Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 443.832 ευρώ, μειωμένα κατά 28,47% σε σχέση με τα 620.511 ευρώ της προηγούμενης χρήσης, ενώ τα κέρδη μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε 346.348 ευρώ από 620.511 ευρώ στη χρήση 2021-2022.
Η εταιρεία, με μητρική την Wella International Operations Switzerland Sarl εδρεύουσα στην Ελβετία, δεν θα προβεί σε διανομή κερδών.
Αισιοδοξία για εφέτος
Για την τρέχουσα οικονομική χρήση 2023-2024 η εταιρεία, που συνεργάζεται με πάνω από 20.000 επιχειρήσεις, κομμωτήρια, κουρεία και ινστιτούτα αισθητικής και περιποίησης άκρων στην Ελλάδα, αναφέρει στην οικονομική της έκθεση πως «στοχεύει στην περαιτέρω κατ’ αξία βελτίωση των πωλήσεων, διευρύνοντας τις δυνατότητες του δικτύου και κάνοντας χρήση της ποιότητας και της τεχνολογίας των προϊόντων της, με παράλληλη στόχευση τη διεύρυνση του μεριδίου της στην αγορά».
Επίσης, σημειώνει πως «είναι αισιόδοξη και σχεδιάζει τα μελλοντικά πλάνα πίσω από τις στρατηγικές προτεραιότητες του ομίλου. Συγκεκριμένα, η διοίκηση θα συνεχίσει να παραμένει προσηλωμένη στους μακροπρόθεσμους στόχους της εταιρείας, επιδιώκοντας περαιτέρω ανάπτυξη των πωλήσεων, περαιτέρω βελτίωση των περιθωρίων κέρδους, δημιουργία ελεύθερων ταμειακών ροών και συνεχή δημιουργία αξίας».
Latest News
«Ψήφος εμπιστοσύνης» στην AustriaCard to placement του 15% - Στο 71,52% το ποσοστό του Ν. Λύκου
Η εταιρεία καλωσορίζει την επένδυση
Mε τη στήριξη Σπύρου Λάτση το Little Athens στο Ελληνικό - Επένδυση 225 εκατ.
Συστήνεται SPV με συμμετοχή 20% από την πλευρά Lamda και 80% από την Xeris Vertures
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Στην EBRD το 30% του Project Delta της Πειραιώς
Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης («EBRD») απέκτησε το 30% της συμμετοχής, ενώ το υπόλοιπο ποσοστό πωλήθηκε στην APS funds και σε διαχειριζόμενους λογαριασμούς
On track οι επενδύσεις 400 εκατ. στο Costa Navarino - Ξεπουλάνε οι βίλες
Με όλα τα ξενοδοχεία σε λειτουργία και μία γειτονιά βιλών ξεκίνησε η σεζόν στην Costa Navarino
Bloomberg: Στο Ελληνικό η μεγαλύτερη «έξυπνη» πόλη της Ευρώπης
Τι αναφέρει ο CEO της Lamda Οδυσσέας Αθανασίου για το έργο
«Καλπάζουν» τα καλλυντικά - Τι έδειξε έρευνα της ICAP
Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις καλλυντικών αποκτούν ιδιαίτερη αξία για τον καταναλωτή
Ποιος είναι ο Έλληνας πίσω από την επιτυχία της New Balance – Πώς κοντράρει στα ίσια Nike και Adidas
Από τις κότες και το «dad shoe», στο Μαραθώνιο της Βοστόνης, το Στιβ Τζομπς και τη σημερινή της εικόνα, η New Balance έχει να πει τη δική της «ελληνική» ιστορία
Με το βλέμμα στην Φρανκφούρτη για τα μερίσματα οι τράπεζες
Τι είπαν στους αναλυτές Μεγάλου και Μυλωνάς για τη διανομή των μερισμάτων στους μετόχους
Με «πράσινο» look τα εμπορικά της Lamda στο ΧΑ – Πώς αλλάζουν «The Mall Athens» και «Golden Hall»
Σε εξέλιξη τα έργα ενεργειακής αναβάθμισης και δημιουργίας χώρων πρασίνου τα εμπορικά κέντρα της Lamda