Τα «μαθηματικά» του Ταμείου Ανάκαμψης, το «δώρο» Βακάκη και ο νέος σταθμός του Προαστιακού

Η άλλη αιτία που έπεσε ο Γενικός Δείκτης

Τα «μαθηματικά» του Ταμείου Ανάκαμψης, το «δώρο» Βακάκη και ο νέος σταθμός του Προαστιακού

·         Αλλού κρύφτηκε ο «διάβολος» της πτώσης της αγοράς.

·         Αυτό μας σχολίασε χρηματιστηριακή πηγή, σχετικά με την εικόνα που εμφάνισε το ελληνικό χρηματιστήριο τη Δευτέρα, σε αντίθεση με τις επιδόσεις των ξένων αγορών.

·         Ο «διάβολος» λοιπόν δεν ήταν στη Μέση Ανατολή, αλλά στα στοιχεία του προϋπολογισμού.

·         Το Υπουργείο παραδέχτηκε ότι στους στόχους του ήταν να λάβει 1,797 δισ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, ενώ έχει εισπραχθεί το ποσό των… 159 εκατ. ευρώ

·         Επιβεβαιώθηκε δηλαδή αυτό που γράφει η στήλη προ διμήνου.

·         Ότι οι επιδόσεις της κυβέρνησης στο μέτωπο των οροσήμων δεν είναι καλές.

·         Και αυτό το βλέπουν οι ξένοι που έχουν κρατήσει τον πήχη της ανάπτυξης πολύ κάτω από το 2%, την ώρα που η κυβέρνηση βλέπει πάνω από 2%.

·         Οι δυνάμεις όμως της οικονομίας δεν είναι ισχυρές ακόμη για τέτοιους ρυθμούς.

·         Οι ξένοι το έλεγαν ξεκάθαρα.

·         Μόνο με την αξιοποίηση των κονδυλίων του Ταμείου Ανάκαμψης θα επιτευχθεί ανάπτυξη μεγαλύτερη της Ευρωζώνης.

… και η διόρθωση

·         Με καθυστέρηση 2 ωρών όμως ήρθε μία ακόμη διευκρίνιση από το Υπουργείο που περιέπλεξε ακόμη περισσότερο την εικόνα.

·         Η «διόρθωση» στα στοιχεία.

·         Επί λέξη, το Υπουργείο είπε ότι στην εισηγητική έκθεση είχε συμπεριληφθεί η είσπραξη 1,797 δισ. ευρώ από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας τον Μάρτιο.

·         Tο οποίο στο μεγαλύτερο μέρος του, ήτοι ποσό 1,687 δισ. ευρώ, είχε εισπραχθεί τον Δεκέμβριο του 2023 και επιπλέον ποσό 159 εκατ. ευρώ εισπράχθηκε τον Ιανουάριο 2024.

·         Στη συνέχεια όμως ανέφερε ότι τον Μάρτιο τα καθαρά έσοδα του προϋπολογισμού ανήλθαν στα 4,143 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 1,172 δισ. ευρώ έναντι του στόχου, λόγω προ-είσπραξης από το Ταμείο Ανάκαμψης.

·         Κάπου χάθηκαν στις προσθαφαιρέσεις…

————–

Τι περιμένει η αγορά από την Jumbo

·         Όλα τα βλέμματα είναι στραμμένα στα αποτελέσματα της Jumbo για το 2023.

·         Είναι η «αγαπημένη» πολλών εγχώριων χαρτοφυλακίων κυρίως για τα μερίσματα που διανείμει.

·         Άλλωστε, στο προηγούμενο δωδεκάμηνο διένειμε μερίσματα 2,947 ευρώ/μετοχή, ενώ πρόσφατα (τον Μάρτιο) αποφάσισε πρόσθετη διανομή μετρητών μικτού ποσού 0,60 ευρώ/μετοχή.

·         Και οι αναλυτές αναμένουν ότι θα συνεχίσει με τον ίδιο ρυθμό και το 2024.

·         Άλλωστε η διοίκηση του Απόστολου Βακάκη το έχει πει.

·         Τα περιθώρια τόσο των πωλήσεων όσο και των κερδών είναι ισχυρά.

·         Τα έσοδα αναμένεται να ξεπεράσουν το 1 δισ. ευρώ.

·         Και το πρώτο τρίμηνο πήγε αρκετά καλά.

·         Παρόλα αυτά δεν μπορούμε να μην σχολιάσουμε το γεγονός ότι φτάσαμε Απρίλιο για να δούμε την εικόνα του… 2023.

·         Στις αναπτυγμένες αγορές ήδη βλέπουμε πως πήγαν το πρώτο 3μηνο του 2024 οι εταιρείες…

—————-

Αναζητείται η τεχνική εταιρεία για το νέο σταθμό του Προαστιακού

·         Σε αναζήτηση της τεχνικής εταιρείας που θα αναλάβει την κατασκευή του νέου σταθμού του Προαστιακού στην περιοχή Καρελλά βρίσκεται το cluster των εταιρειών που χρηματοδοτεί το project.

·         Πηγές που γνωρίζουν αναφέρουν στη στήλη πως διερευνώνται διάφορες επιλογές, προκειμένου να καταλήξουν στην πλέον συμφέρουσα.

·         Ο χρονικός ορίζοντας ολοκλήρωσης του εγχειρήματος παραμένει το 2025, εκτός απροόπτου φυσικά.

·         Με δεδομένο πως πρόκειται για μια δημόσια υποδομή, παρότι θα γίνει μετά από δωρεά ιδιωτών που έχει ήδη αποδεχτεί το κράτος.

·         Υπολογίζεται ότι για την κατασκευή θα απαιτηθούν κεφάλαια ύψους περίπου 4 με 5 εκατ. ευρώ.

·         Θυμίζουμε πως το cluster των εταιρειών απαρτίζουν η Prodea, η Dimand, η Intrakat, η Premia και η Autohellas που ενδιαφέρονται για την αναβάθμιση της περιοχής.

·         Η νέα στάση θα κατασκευαστεί ενδιάμεσα από τους υφιστάμενους σταθμούς Παιανία- Κάντζα και Κορωπί.

·         Περιλαμβάνονταν στα αρχικά σχέδια της γραμμής του Προαστιακού που είχε σχεδιαστεί για την Ολυμπιάδα της Αθήνας το 2004, ωστόσο δεν προχώρησε λόγω κόστους.

·         Ο επιβάτης θα μπορεί σε λιγότερο από 30 λεπτά να βρίσκεται από το Σύνταγμα στην περιοχή της Παιανίας, και σε περίπου 20 λεπτά από το Μαρούσι

OT FORUM - Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ

6 και 7 Νοεμβρίου 2025 | Μικρό Χρηματιστήριο

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΟΜΙΛΗΤΕΣ
OT Originals
Περισσότερα από Il Postino

ot.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθυντής Σύνταξης: Χρήστος Κολώνας

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΟΝΕ DIGITAL SERVICES MONOΠΡΟΣΩΠΗ ΑΕ

Μέτοχος: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 801010853, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: ot@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

Μέλος

ened
ΜΗΤ

Aριθμός Πιστοποίησης
Μ.Η.Τ.232433

Απόρρητο