
Αύξηση των εσόδων για το πρώτο τρίμηνο του 2024, σε ποσοστό 29% με έσοδα 104,5 εκατ. δολ. έναντι 81 εκατ. δολ την αντίστοιχη περίοδο του 2023, ανακοίνωσε η Capital Product Partners L.P. (CPLP).
Παράλληλα η εταιρεία προχώρησε σε διανομή μερίσματος ύψους 0,15 δολ. ανά μετοχή το πρώτο τρίμηνο του 2024.
Εξειδικευμένο τύπο πλοίου για μεταφορά CO2 σχεδίασαν η Capital και η Hyundai Heavy Industries
Το LNG/C Axios II
Στις 2 Ιανουαρίου 2024, η εταιρεία παρέλαβε το LNG/C Axios II. Πρόκειται για την δεύτερη παράδοση που πραγματοποιείται στο πλαίσιο της συμφωνίας της εταιρείας για την απόκτηση 11 πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου τελευταίας γενιάς (MEGA).
Επίσης ολοκληρώθηκε η πώληση εντός του πρώτου τριμήνου, των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Long Beach Express και Akadimos με κέρδος ύψους 16,4 εκατομμυρίων δολαρίων και σύναψη συμφωνιών για την πώληση ακόμα πέντε των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Ο κ. Γεράσιμος Καλογηράτος
O κ. Γεράσιμος Καλογηράτος, CEO της Capital Product Partners L.P., δήλωσε: «Με μεγάλη ικανοποίηση βλέπω την εταιρεία να συνεχίζει να υλοποιεί το επιχειρηματικό σχέδιο που καταρτίσαμε τον Νοέμβριο του 2023, με την προσθήκη δύο πλοίων LNG/C τελευταίας γενιάς και την πώληση επτά πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, οι πωλήσεις των οποίων αναμένεται να αποφέρουν καθαρά έσοδα ύψους περίπου 182,5 εκατ. δολαρίων, σύμφωνα με την ανακοινωθείσα πρόθεση σταδιακής αποεπένδυσης από τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Καθώς αναμένουμε άλλα τρία ολοκαίνουργια, τελευταίας γενιάς πλοία LNG/C να ενταχθούν στο στόλο μας τους επόμενους μήνες -όλα με μακροπρόθεσμες ναυλώσεις σε ισχύ- εξακολουθούμε να εστιάζουμε στον εταιρικό μετασχηματισμό μας και στον τρόπο με τον οποίο θα ενισχύσουμε περαιτέρω το αποτύπωμά μας στη μεταφορά υγροποιημένου φυσικού αερίου και την ενεργειακή μετάβαση».


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες