
Η πανδημία μείωσε την οδήγηση και συνακόλουθα τα ατυχήματα κατακόρυφα. Ωστόσο η επανάκαμψη και όσα άφησε πίσω της η πανδημία, ήταν σφοδρά. Παρά το όποιο αυξανόμενο κόστος από τις ελλείψεις ανταλλακτικών και τα επίσης σε έλλειψη αυτοκίνητα που προκάλεσε η διατάραξη της εφοδιαστικής αλυσίδας, η κίνηση εκτοξεύτηκε και τελικά οι οδηγοί επέστρεψαν στους δρόμους μαζικά.
Και μαζί τους, τα μεγάλα «μαθήματα» της περιόδου: από την επιθυμία για πρόληψη, σωστή αντιμετώπιση και διασφάλιση μέχρι την ευελιξία και την ευκολία στις πληρωμές που ζητούσαν πλέον οι καταναλωτές.
Με αυτή τη φιλοσοφία, αντιμετώπισαν τις διαχρονικές ανάγκες τους, όπως η ασφάλιση αυτοκινήτου, που επανεντάχθηκε πλέον σε μια νέα κανονικότητα, απαιτώντας έναν εξίσου καινοτόμο τρόπο διαχείρισης και αποπληρωμής της συμβατικής υποχρέωσης των κατόχων αυτοκινήτων.
Τι δείχνουν τα στοιχεία
Ο αριθμός των ασφαλισμένων οχημάτων εμφανίστηκε αυξημένος το 2023 σε σχέση με το 2022, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Επιτροπή Αυτοκινήτων της Ένωσης Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων Ελλάδος.
Σύμφωνα με τα στοιχεία, το 2023 το πλήθος των ασφαλισμένων οχημάτων έφτασαν στα 6.352.120, ενώ το 2022 ήταν 5.548.159.
Η μέση συχνότητα ζημιών (σύνολο καλύψεων) το 2023 μειώθηκε στα 9,54%, ενώ το 2022 ήταν στα 9,96%, αλλά το μέσο κόστος ζημιάς (σύνολο καλύψεων) ανήλθε σε 1.230 ευρώ, σε αντίθεση με το έτος 2022 που ήταν 1.210 ευρώ.
Η μέση συχνότητα ζημιών Αστικής Ευθύνης Οχημάτων σημείωσε μείωση για το έτος 2023, καθώς κυμαίνονταν στο 7%, ενώ το 2022 στα 7,15% και το μέσο κόστος ζημιάς το 2023 μειώθηκε, καθώς ήταν στα 1.351 ευρώ, ενώ το 2022 ανέρχονταν στα 1.385 ευρώ.
Δεν χρειάζεται ρίσκο
Από την αρχή του 2024 το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και η ΑΑΔΕ βάζουν «μπλόκο» στα ανασφάλιστα οχήματα και σε αυτά που δεν έχουν περάσει από έλεγχο ΚΤΕΟ, βάσει του σχεδίου δράσης για το έτος, το οποίο φέρνει αυστηρά πρόστιμα από 150 έως 500 ευρώ, μαζί με διοικητικές και ποινικές κυρώσεις.
Ειδικά για τα ανασφάλιστα οχήματα προβλέπεται εντοπισμός του οχήματος μέσω πλατφόρμας, 250 ευρώ πρόστιμο, η εξόφληση του οποίου είναι προϋπόθεση ώστε το όχημα να μπορεί να ασφαλιστεί, ενώ όσοι δεν συμμορφώνονται θα αντιμετωπίζουν πρόστιμο 500 ευρώ μαζί με διοικητικές και ποινικές κυρώσεις (αφαίρεση διπλώματος για 6 μήνες, πινακίδων και άδειας κυκλοφορίας).
Η λύση της ευελιξίας
Με στόχο να διευκολύνει τους οδηγούς στην αγορά της ασφάλειας του αυτοκινήτου τους, ώστε να έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το πρόγραμμα που τους εξυπηρετεί και τις καλύψεις που ενδεχομένως πάντα ήθελαν, η Hellas Direct τούς καλεί να μετατρέψουν την υποχρέωση της ασφάλειας αυτοκινήτου (που επιβάλλεται από τον νόμο) σε επιλογή (που διαμορφώνεται ανάλογα με τις ανάγκες αλλά και τις δυνατότητες του κάθε οδηγού).
Κατανοώντας την ανάγκη για μεγαλύτερη ευελιξία αλλά και την απροθυμία ή αδυναμία να χρησιμοποιήσουν πιστωτική κάρτα, η εταιρεία καινοτομεί με το FlexiPay.
Πρόκειται για τον πιο ευέλικτο τρόπο πληρωμής της ετήσιας ασφάλειας αυτοκινήτου, καθώς γίνεται σε 12 δόσεις με χρεωστική κάρτα, χωρίς πιστωτική και χωρίς δάνειο. Είναι μοναδικό γιατί συνδυάζει το όφελος έως 40% που προσφέρει η ετήσια ασφάλεια αυτοκινήτου με την ευελιξία της πληρωμής σε δόσεις.
Η ενεργοποίησή του είναι πολύ εύκολη καθώς το μόνο που χρειάζεται να κάνει ο οδηγός είναι να επιλέγει FlexiPay στους τρόπους πληρωμής πριν αγοράσει ή ανανεώσει το συμβόλαιό του. Με την αγορά του λαμβάνει το 12μηνο πλάνο δόσεων, οπότε ξέρει εξαρχής τι πληρώνει και πότε.
Τα ασφαλιστήρια είναι μηνιαία, πληρώνονται μέσω πάγιας εντολής και ανανεώνονται αυτόματα. Ο οδηγός δεν έχει καμία δέσμευση και μπορεί αν και όποτε θελήσει να ακυρώσει το συμβόλαιο χωρίς καμία επιβάρυνση. Δεν διαμεσολαβεί τράπεζα στη διαδικασία, οπότε δεν υπάρχουν αιτήσεις ή εγκρίσεις. Το FlexiPay είναι διαθέσιμο σε όλους, αρκεί να έχουν χρεωστική κάρτα.


Latest News

Το στοίχημα της Lavipharm με την κάνναβη – Προς νέες εξαγορές και επενδύσεις
Τι ανέφερε η διοίκηση της Lavipharm για την πορεία της εταιρείας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών – Τι μέρισμα θα προτείνει στους μετόχους

Γιατί τελικά οι Έλληνες αγαπούν τις πολωνικές αλυσίδες - Η «μάχη» Pepco-Sinsay στην ελληνική αγορά
Ποιο είναι το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή, που εδώ και τρία χρόνια έχει δώσει ώθηση σε Pepco και Sinsay

Τι φέρνει το «T» δίπλα στην Cosmote – Οι συνέργειες που… ξεκλειδώνουν
H «νέα» Cosmote Telekom αναμένεται να έχει ως προίκα τις δεκάδες διεθνείς συνεργασίες που κουβαλά το brand Telekom, σαν διεθνής τηλεπικοινωνιακός πάροχος

Revoil: Το μέρισμα για το 2024 – Από 6 Μαΐου η καταβολή του
Από τη Τρίτη 29 Απριλίου 2025 οι μετοχές θα διαπραγματεύονται χωρίς το δικαίωμα είσπραξης μερίσματος

Καρέλιας: Αύξηση στα κέρδη - Πρόταση για μέρισμα 14 ευρώ
Βασικός παράγοντας για τα αποτελέσματα ήταν η πορεία των σημάτων στις διεθνείς αγορές

Η Cosmote γίνεται Cosmote Telekom - Η αλλαγή στο ιστορικό brand μετά από 27 χρόνια
«Μέσα από την Cosmote Telekom, θα μπορέσουμε να αξιοποιήσουμε ακόμα περισσότερο την τεχνογνωσία, τις καινοτομίες και τις διεθνείς συνεργασίες της Telekom», δήλωσε ο Κώστας Νεμπής, πρόεδρος και CEO του Ομίλου ΟΤΕ

Νέα πραγματικότητα στη διαχείριση απορριμμάτων - Η επένδυση της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ στη Μεσσηνία
Με τη ΜΕΑ στην Καλλιρρόη Μεσσηνίας εφαρμόζεται ενιαίο, βιώσιμο σύστημα διαχείρισης αστικών στερεών αποβλήτων στην Πελοπόννησο

Morgan Stanley: Επιβεβαιώνει την τιμή στόχο της Metlen στα 48 ευρώ
Κατά την Morgan Stanley η συνολική παραγωγή ενέργειας των 3,1 TWh παρουσίασε αύξηση 22% σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο

AXIA: Ελκυστικές οι ελληνικές τράπεζες - Οι νέες τιμές στόχοι [γραφήματα]
Στις προοπτικές των ελληνικών τραπεζών εστιάζει ανάλυση της ΑΧΙΑ - Τα βασικά ζητήματα που απασχολούν τους επενδυτές

Optima Bank για AKTOR Group: «Νέος παίκτης… με εμπειρία – Ήρθε για να μείνει»
O όμιλος AKTOR είναι ένα κορυφαίο και διαφοροποιημένο κατασκευαστικό συγκρότημα στην Ελλάδα, με σημαντική και αναπτυσσόμενη παρουσία στην ΝA Ευρώπη, σημειώνει η Optima Bank