Άγγιξαν το ένα δισ. δολ. τα έσοδα της Costamare που διευθύνεται απο τον Κωστή Κωνσταντακόπουλο, το πρώτο εξάμηνο του 2024 καθώς ανήλθαν στα 979,431 εκατ. δολ. έναντι 614,712 εκατ. δολ. το αντίστοιχο διάστημα του 2023.
Παράλληλα η εταιρεία διαθέτει ρευστότητα ύψους 1,1 δισ. δολ. σύμφωνα με τον Γρηγόρη Ζήκο, Οικονομικό Διευθυντή της εισηγμένης στο αμερικάνικο χρηματιστήριο ναυτιλιακής εταιρείας, στον τομέα των containerships, οι συνεχιζόμενες εκτροπές πλοίων γύρω από την Αφρική και μια πρώιμη περίοδος αιχμής, με υψηλότερη από την αναμενόμενη ζήτηση φορτίου, είχαν ως αποτέλεσμα οι τιμές των ναύλων να παραμένουν σε ανοδική τροχιά με φόντο την ανεπάρκεια άμεσης προσφοράς χωρητικότητας.
Ποιοι κυριαρχούν στο παγκόσμιο θαλάσσιο εμπόριο
Στον τομέα του χύδην ξηρού φορτίου, η εταιρεία προχωρά τη στρατηγική ανανέωσης του ιδιόκτητου στόλου και την αύξηση του μέσου μεγέθους του, έχοντας ολοκληρώσει την πώληση ενός Handysize κατασκευής 2011 και συμφωνήσει την πώληση ενός Supramax κατασκευής 2009, ενώ απέκτησε δυο πλοία Capesize κατασκευής 2012.
Η απασχόληση του στόλου των containerships ανέρχεται σε 100% και 88% για το 2024 και το 2025
Επιπλέον το πρώτο εξάμηνο του 2024 τα κέρδη της εταιρείας ανήλθαν στα 185,472 εκατ. δολ έναντι 204,807 δολ. ένα χρόνο πριν. Στο δεύτερο τρίμηνο του 2024 τα έσοδα της εταιρείας ανήλθαν στα 477,483 εκατ. δολ έναντι 365,943 εκατ.δολ το δεύτερο τρίμηνο του 2023 και τα κέρδη ανήλθαν στα 91,383 εκατ. δολ έναντι 68,559 εκατ. δολ πέρυσι την ίδια περίοδο.
Ο κ. Γρηγόρης Ζήκος, Οικονομικός Διευθυντής της Costamare Inc., με την ευκαιρία ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων σημείωσε ακόμη ότι κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου, η εταιρεία ναύλωσε επτά containerships για ελάχιστη περίοδο μεταξύ 2 και 3 ετών. Οι νέες συμφωνίες ναύλωσης αναμένεται να δημιουργήσουν πρόσθετα συμβόλαια έσοδα άνω των 220 εκατ. δολαρίων.
Η απασχόληση του στόλου των containerships ανέρχεται σε 100% και 88% για το 2024 και το 2025, αντίστοιχα, και συνολικά τα συμβολαιοποιημένα έσοδα ανέρχονται σε 2,4 δισ. δολάρια με εναπομένουσα διάρκεια χρονοναύλωσης 3,5 έτη.
Η CBI, η πλατφόρμα εμπορίας χύδην ξηρού φορτίου, διαχειρίζεται εμπορικά έναν στόλο 54 πλοίων, η πλειονότητα των οποίων είναι σε συμφωνίες ναύλωσης σε σύνδεση με το βασικό δείκτη της ναυλαγοράς. Τέλος, όσον αφορά τη Neptune Maritime Leasing, η πλατφόρμα αναπτύσσεται σταθερά, έχοντας σήμερα χρηματοδοτήσει 25 ναυτιλιακά περιουσιακά στοιχεία για συνολικό ποσό περίπου 285 εκατ.δολ».
Latest News
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες
Συγχώνευση ελληνικών ναυλομεσιτικών οίκων - Η Golden Destiny περνά στην Intermodal
Την Golden Destiny απορρόφησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermoda
«Αργυρό» μετάλλιο στην επιβατική κίνηση για τα ελληνικά λιμάνια - Στην τρίτη θέση ο Πειραιάς
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat δύο ιταλικά λιμάνια προηγούνται του Πειραιά, ο οποίος είναι ο τρίτο σε επιβάτες λιμάνι
Η Χριστίνα Μαργέλου στους κορυφαίους τραπεζίτες της ναυτιλίας το 2024
Η διάκριση αντανακλά την ισχυρή παρουσία της Eurobank και του συνόλου του ελληνικού τραπεζικού κλάδου, στην ναυτιλιακή χρηματοδότηση