
Η Kraft Heinz μετριάζει τις ετήσιες προβλέψεις της για τις πωλήσεις και τα κέρδη, καθώς οι επαναλαμβανόμενες αυξήσεις τιμών πλήττουν τη ζήτηση για επώνυμα προϊόντα του γίγαντα συσκευασμένων τροφίμων, όπως τα κιτ γευμάτων Lunchables.
Η μετοχή της εταιρείας υποχώρησε περισσότερο από 3% στις αρχές της διαπραγμάτευσης, καθώς σημείωσε επίσης μεγαλύτερη από την αναμενόμενη πτώση εσόδων για το τρίτο τρίμηνο.
«Η απότομη πτώση σε μερικά brands περιορίζει τα συνολικά αποτελέσματα. Ειδικότερα, τα Lunchables σημείωσαν τη μεγαλύτερη επιβράδυνση στις πωλήσεις και η Kraft Heinz μπορεί να χρειαστεί να επιταχύνει τις επενδύσεις για να ανατρέψει αυτήν την κατάσταση», δήλωσε ο αναλυτής της CFRA Research Arun Sundaram.
Η μετοχή της εταιρείας υποχώρησε περισσότερο από 3% στις αρχές της διαπραγμάτευσης
Στελέχη της εταιρείας δήλωσαν ότι η αρνητική δημοσιότητα γύρω από τα Lunchables φαίνεται να διαρκεί περισσότερο. Νωρίτερα τον Απρίλιο, ένα παρατηρητήριο καταναλωτών προειδοποίησε ότι παιδικά γεύματα που παρασκευάζει το εν λόγω brand της πολευθνικής συσκευασμένων τροφίμων περιείχε υπερβολικές δόσεις σε μόλυβδο και νάτριο.
Η Kraft Heinz αναμένει βραδύτερη ανάκαμψη για το brand αυτό λόγω ενός προβλήματος προμηθευτή που οδήγησε σε τριμηνιαία πτώση 15% στις πωλήσεις στους καταναλωτές από τους λιανοπωλητές.
Στροφή της Kraft Heinz σε προσφορές
Μετά τις αυξήσεις των τιμών τα τελευταία χρόνια, η Kraft Heinz έχει στραφεί σε προσφορές, καθώς οι καταναλωτές που αναζητούν αξία μειώνουν τις δαπάνες για συσκευασμένα τρόφιμα όπως το Capri Sun και το Mac & Cheese.
Οι συνολικοί όγκοι της εταιρείας μειώθηκαν κατά 3,4 ποσοστιαίες μονάδες, με τις τιμές να αυξάνονται κατά 1,2 ποσοστιαίες μονάδες το τρίμηνο.
Οι πελάτες έχουν στραφεί σε φθηνότερες εναλλακτικές λύσεις ιδιωτικής ετικέτας, ωθώντας τους κατασκευαστές συσκευασμένων τροφίμων όπως η Kraft Heinz να μειώσουν τις τιμές στις ΗΠΑ σε ορισμένα είδη όπως σάλτσες και μαγιονέζα.
Η εταιρεία προέβλεψε ότι οι ετήσιες οργανικές καθαρές πωλήσεις θα είναι στο χαμηλό άκρο του προηγούμενου εύρους της σταθερής έως 2% από πέρυσι, ενώ το προσαρμοσμένο κέρδος ανά μετοχή αναμένεται τώρα να βρίσκεται στο χαμηλότερο άκρο του προηγούμενου εύρους από 3,01 $ έως 3,07 $.
Οι καθαρές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 2,8% στα 6,38 δισεκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με εκτιμήσεις για 6,42 δισεκατομμύρια δολάρια.


Latest News

Τραμπ: Ο πόλεμος με την Fed και το βαθύ πλήγμα στην αγορά ομολόγων
Στο κάδρο η ανεξαρτησία της Fed που προστίθεται στις ανησυχίες των επενδυτών για το χρέος, τον εμπορικό πόλεμο και τους τριγμούς στο καθεστώς του ασφαλούς καταφυγίου

H μεγάλη αντεπίθεση της Volkswagen στην Κίνα
Τρία καινούργια μοντέλα σχεδιασμένα ειδικά για την κινεζική αγορά παρουσίασε η γερμανική εταιρεία στη Σανγκάη

Η Nestle παγώνει τις τιμές για να μη χάσει καταναλωτές
Οι δασμοί πυροδοτούν σενάρια ύφεσης και πτώσης της κατανάλωσης - Σε άνοδο τα προϊόντα private label
![Φιλίπ Λέιν [ΕΚΤ]: Οι δασμοί Τραμπ είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/lane-ecb-600x432.jpg)
Λέιν: Οι δασμοί είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη
Ο Φιλίπ Λέιν εμφανίστηκε αισιόδοξος - Τι ανακοίνωσε για τα επιτόκια

Μπέιλι: Επικεντρωνόμαστε στο σοκ της ανάπτυξης – Τι είπε για δασμούς και ύφεση
Η Τράπεζα της Αγγλίας θα εξετάσει τις επιπτώσεις από τους δασμούς στην ανάπτυξη και στον πληθωρισμό

Αύξηση των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών απο τις ΗΠΑ το 2024
Oι εξαγωγές ουίσκι απο τις ΗΠΑ στην ΕΕ αυξήθηκαν σχεδόν κατά 60% σε 699 εκατ. δολάρια , μεταξύ 2022 και 2024, από 439 εκατ. δολάρια το 2021

Οι δασμοί είναι ιδανική ευκαιρία για την Ευρώπη, λέει ο κεντρικός τραπεζίτης της Λετονίας
«Να ληφθούν τώρα οι αποφάσεις της ΕΕ που δεν πραγματοποιήθηκαν πλήρως», λέει ο διοικητής της τραπεζας της Λετονίας

Μπορεί να τηλεφωνήσω στον Πάουελ - Τι θα ζητήσει ο Τραμπ από τον πρόεδρο της Fed
Ο αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ επανέλαβε ότι η Fed θα πρέπει να μειώσει τα επιτόκιά της

H UPS αγοράζει την καναδική Andlauer Healthcare Group αντι 1,6 δισ. δολ.
Η νέα εξαγορά επεκτείνει τις δυνατότητες της UPS στον τομέα της μεταφοράς υγειονομικού υλικού

Topshop, η επιστροφή - Πώς θα ανακάμψει η Asos τη βασική της μάρκα
Φυσική παρουσία και ηλεκτρονικό κατάστημα ετοιμάζει η βρετανική Asos για την Topshop